2013-12-21, 00:04
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Då var spelet slut för min del också.

2miljarder efter att ha tagit en bounty.. Finns inte mycket att kämpa för nu direkt...

Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Märkte nu precis när jag greppar dosan efter att ha käkat i 10 minuter att medans jag stått i mitt garage så har jag fått en donation på en miljard av en snubbe på rank 132, jag själv är 122. Han skrev ett meddelande och önskade god jul så jag skrev tillbaka att jag "varken behövde eller ville ha pengarna, men god jul på dig själv."

FAN, jag vill inte ha en jävla miljard ? Vad fan ska man ens spela för om det inte finns ett ynkaste dugg att kämpa för.

EDIT: Och nu fick jag en bounty på $201337000 på mig.........

MvH
Prepare for cheaters pool

Släng iväg ett mail till rockstar direkt.
Citera
2013-12-21, 00:08
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
tJENA nämen kör du fortfarande, det är crazy twin som snackar Har inte fan rört gta 5 online, känns så äckligt

Tjena!

Som småbarnspappa har man inte mycket till liv efter 8

Jodå jag och harmless-ten brukar tuffa på en hel del
Citera
2013-12-21, 00:12
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Prepare for cheaters pool

Släng iväg ett mail till rockstar direkt.

Jag skiter i vilket tror jag. Man blir så begränsad i framtiden ändå " åh en bounty.. Men vänta den kanske är på 2 miljarder.. Jag hoppar över den"

Får ta att börja tillverka barkbåtar på kvällarna
Citera
2013-12-21, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Skicka meddelande på Xbox till: FreeGTAVMoney

Skriv 7s invite me please

Ni får en invite till hans lobby och så får ni 100 miljoner haha gjorde det precis Finns en risk att man kan hamna i cheaters pool men utan pengar är spelet skit

Risk? Jag gissar att Rockstars har ett program som detekterar om man tex går från 1miljon till 100 miljoner på kontot, och sen väntar cheaters pool. Jag gissar att alla som FÅTT pengar kommer bli av med dom i sinomtid och flyttas tillbaka till spelet, dom som GETT massa pengar eller FUSKAT till sig pengar kommer bannas/perm cheaterspool.
Citera
2013-12-21, 10:13
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Så heist kommer 2014?
Citera
2013-12-21, 11:50
Medlem
Så var det dags igen. Igår kom jag in i en session med en spelare på level 240 och kort därefter var det några miljoner extra på kontot.
Det är andra gången på någon dag som jag får pengar från fuskande spelare.
Jag antar att alla andra spelare i samma session också fick massa miljoner.
Hur skulle det bli om Rockstar bannar alla som tagit emot för mycket pengar? Spelet skulle bli utan spelare.
Citera
2013-12-21, 12:21
Medlem
Blifullidags avatar
Nu fick jag plötsligt 8 miljarder. Helt ofrivilligt och fattar inte hur det gick till. Vafan.
Citera
2013-12-21, 15:28
Medlem
Ni som fått pengar borde testa att spendera som jag, köp massor med Adders eller Buzzards från Warstock... Fick 100 mille på kontot igår men har uppgraderat alla bilar i garaget och sånt för att slösa... Hoppas det kan hjälpa att man inte kommer till cheaters pool
Citera
2013-12-21, 15:32
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ni som fått pengar borde testa att spendera som jag, köp massor med Adders eller Buzzards från Warstock... Fick 100 mille på kontot igår men har uppgraderat alla bilar i garaget och sånt för att slösa... Hoppas det kan hjälpa att man inte kommer till cheaters pool

Jag tror snarare att det bidrar mer till cheaters pool/ban. Pengarna "du inte vill ha" använder du för att köpa allt "fett" i spelet. Rockstar ser det nog på så sätt att "Aha här har vi minsann en miljonär som spenderar olagliga pengar på allt han kan, lets bring him down". (om dom ens kan se det alls)

MvH
Citera
2013-12-21, 17:04
Medlem
Hej!

Jag fick 999.999.980$ av en annan spelare o vill veta hur man blir av med dem?
Trodde det hjälpte o radera usern, men icke!

Hemskt tacksam för svar! Gärna PM
Citera
2013-12-21, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Någon speciell du kan tipsa om?
GTA V Cars List. Den är utomordentligt bra, du kan sortera efter sort, hastighet etc..
Citera
2013-12-21, 17:30
Medlem
ufo_2900s avatar
Citat:

Eller så ligger du extra pyrt till. Spenderat i förhållande till inkomst var ju något som R* skulle hålla koll på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in