Citat:
Ursprungligen postat av
Vinden
Tycker du har samma syn på detta som jag. klarsynt :-)
Jeppe äger just nu. Man måste inte gillar det, eller honom, men man måste respektera det. Personligen hoppas jag att det ändras snart. Dock, i detta nu skulle Jeppe vara en värdig vinnare eftersom han dominerar.
Jupp, de känns mer som en sanning är en spekulation.
Inför parcermonin nu i veckan så sa ju "alla" att de skulle få ut Jeppe eftersom han är det största hotet, vlket även Tobias borde ha förstått. Hur Jeppe lyckades med den påverkningen har jag väldigt svårt att förstå faktiskt.
Är Jeppe illa omtyckt av tittarna eller? Jag känner ju fan inte nån som kollar på Paradise Hotel utan mig själv haha.. Störde mig på han i början när han sa att han kontrollerade allt inne på hotellet vilket va omöjligt då, men nu gör han ju de så kudos till Jeppe. Hade lite svårt för honom i början med när han körde nån finare Malmö-slang och körde gangstah light, men tycker de lugnat ner sig nu.
Måste rikta kritik åt produktionen också som slängde in en Jesus som såg ut som han ätit ut hela julbordet under varje måltid under 2013.. Egentligen är han ju inte fet men de är en extrem miljö och de där hullet han ändå har gör ju att faller bort direkt bland tjejerna.
Största kritiken: tjejerna är fan inte så jävla snygga asså.
Snabb re-cap:
Anja: Snygg tjej utan att va plastig men med kraftiga inslag av överklass, men ändå laidback och vacker/snygg/sexy
Betyg: ++++
Mia Känns som hon tror att hon är modell, MEN HON FUCKIN SKELAR MED ÖGONEN DE SER FUCKED UP UT! kan ingen snacka med henne??
Betyg +
Paow Konstiga pigmentfläckar på hela huden nästan och ser lite ut som en typisk tjej, men visst ser helt okej ut.
Betyg: +++
Aina Nice ass men de är de enda, när hon pratar har hon något efterblivet i ansiktet.
Betyg: ++
Emelie Känns som hon könsopererat sig, hon är skitlång, plastbröst som hon visar hellre än en shemale i Thailand, inget karismatiskt alls i ansiktet som gör att man fastnar.
Betyg: ++
De är bara dom inne i huset nu va? A-K är sådan typisk tjej som jag inte tycker ser bra ut. Dorota är ju faktiskt ful och ett mysterium hur hon kunnat bli fotomodell.