2013-12-21, 01:45
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R2P
Ja såklart, jag tycker inte heller att det är ngt fel med att kommentera utseende per se, blev bara lite äcklad av att se vad många skriver till henne på fb osv.

Förresten, vad gör ens Paow i huset förutom att sitta och tjura vid poolen eller grisa med Jeppe under lakanen? Tycker hon syns väldigt lite, beror det på att hon är tråkigt eller är det nån deal?

Det är okej att kmmentera utseende men det är inte okej att gå ner på grottstadiet. Det är fan dåligt. Jag håller med dig!

Paow inledde starkt men hon har inte så mycket att komma med visar det sig. Hon lever på Jeppe. Skulle knullalliansen med honom spricka så har hon ingenting. Men, seriöst, hon är en modebloggerska utan bildning så vem hade räknat med nåt annat?
Citera
2013-12-21, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Är Jeppe eller Paulina (Paow) som vinner PH. Gissa vem?

Hoppas ingen av dem då båda mentalt sett är grottmänniskor. Tycker det är konstigt att någon kan ha respekt för någon av jepparna med tanke på att de är typ 12 år mentalt.
Citera
2013-12-21, 03:01
Medlem
Maxteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R2P
Ja såklart, jag tycker inte heller att det är ngt fel med att kommentera utseende per se, blev bara lite äcklad av att se vad många skriver till henne på fb osv.

Förresten, vad gör ens Paow i huset förutom att sitta och tjura vid poolen eller grisa med Jeppe under lakanen? Tycker hon syns väldigt lite, beror det på att hon är tråkigt eller är det nån deal?

Äh, det är ju den uppmärksamheten hon vill åt. Hon vill göra karriär genom Paradise Hotel och är gissningsvis förberedd på kommentarer.
Senast redigerad av Maxted 2013-12-21 kl. 03:02. Anledning: idiottelefon
Citera
2013-12-21, 03:23
Medlem
R2Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxted
Äh, det är ju den uppmärksamheten hon vill åt. Hon vill göra karriär genom Paradise Hotel och är gissningsvis förberedd på kommentarer.

Nu var det inte de enstaka kommentarerna jag syftade på, mer på folk som aktivt söker upp henne på fb etc för att skriva om hur horig och plattrövad hon är, det är patetiskt. Blir man så upprörd av att titta på programmet borde man ju ha ännu mer förståelse för hur de beter sig där inne. Oavsett rumpa och personlighet är d dessutom roligare att ha henne i huset än typ... fjortisen Aina.
Citera
2013-12-21, 03:49
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Tycker du har samma syn på detta som jag. klarsynt :-)
Jeppe äger just nu. Man måste inte gillar det, eller honom, men man måste respektera det. Personligen hoppas jag att det ändras snart. Dock, i detta nu skulle Jeppe vara en värdig vinnare eftersom han dominerar.

Jupp, de känns mer som en sanning är en spekulation.
Inför parcermonin nu i veckan så sa ju "alla" att de skulle få ut Jeppe eftersom han är det största hotet, vlket även Tobias borde ha förstått. Hur Jeppe lyckades med den påverkningen har jag väldigt svårt att förstå faktiskt.

Är Jeppe illa omtyckt av tittarna eller? Jag känner ju fan inte nån som kollar på Paradise Hotel utan mig själv haha.. Störde mig på han i början när han sa att han kontrollerade allt inne på hotellet vilket va omöjligt då, men nu gör han ju de så kudos till Jeppe. Hade lite svårt för honom i början med när han körde nån finare Malmö-slang och körde gangstah light, men tycker de lugnat ner sig nu.

Måste rikta kritik åt produktionen också som slängde in en Jesus som såg ut som han ätit ut hela julbordet under varje måltid under 2013.. Egentligen är han ju inte fet men de är en extrem miljö och de där hullet han ändå har gör ju att faller bort direkt bland tjejerna.

Största kritiken: tjejerna är fan inte så jävla snygga asså.
Snabb re-cap:
Anja: Snygg tjej utan att va plastig men med kraftiga inslag av överklass, men ändå laidback och vacker/snygg/sexy
Betyg: ++++
Mia Känns som hon tror att hon är modell, MEN HON FUCKIN SKELAR MED ÖGONEN DE SER FUCKED UP UT! kan ingen snacka med henne??
Betyg +
Paow Konstiga pigmentfläckar på hela huden nästan och ser lite ut som en typisk tjej, men visst ser helt okej ut.
Betyg: +++
Aina Nice ass men de är de enda, när hon pratar har hon något efterblivet i ansiktet.
Betyg: ++
Emelie Känns som hon könsopererat sig, hon är skitlång, plastbröst som hon visar hellre än en shemale i Thailand, inget karismatiskt alls i ansiktet som gör att man fastnar.
Betyg: ++

De är bara dom inne i huset nu va? A-K är sådan typisk tjej som jag inte tycker ser bra ut. Dorota är ju faktiskt ful och ett mysterium hur hon kunnat bli fotomodell.
Citera
2013-12-21, 04:22
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
text

Kan du inte betygsätta Killarna med?
Citera
2013-12-21, 04:28
Medlem
ragingcows avatar
Blir inte förvånad om Niklas kommer att knulla Emilie.
Citera
2013-12-21, 06:42
Medlem
Freakkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Är Jeppe eller Paulina (Paow) som vinner PH. Gissa vem?

Jeppe skulle jag tippa på. Han är bossen inne i huset just nu - och har varit det sen start.

Paow var snabb att utnyttja det och håller sig mest i bakgrunden men skulle inte bli förvånad om hon spelar ut Jeppe vid slutet.
Citera
2013-12-21, 11:32
Medlem
Despiracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freakko
Jeppe skulle jag tippa på. Han är bossen inne i huset just nu - och har varit det sen start.

Paow var snabb att utnyttja det och håller sig mest i bakgrunden men skulle inte bli förvånad om hon spelar ut Jeppe vid slutet.

Fast, Paow behöver inte precis pengarna, den tjejen har ju fett med cash redan.
Citera
2013-12-21, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Blev du ledsen för att ditt favoritprogram kanske inte är så äkta som du tror?

Vad jag menar med fake är att det inte finns något spel, det är förmodligen tv3 som väljer vem som ska stå med vem, vem som vinner tävlingar.

Jag vet inte hur många kukar Jesper F har sugit uppe på tv3, han väljer partners beroende på vem som vill skeda, tigger om pussar och kramar som en efterbliven 8 åring och gömmer sig bakom Jesper och Niklas, du vill få mig att tro att en sån person ska kunna hantera ett riktigt Paradise Hotel?

Han hade hängt sig själv i loungen efter två dagar, tv3 vill ha kvar honom, det finns anledningar till att din favorit "alfa jeppe" försvarar honom hela tiden, niklas också, dom har blivit tillsagda att göra det.

Alfa jesper, han säger själv att han bara är där för spelet, svär på sin taskiga svenska i tv, knullar hit och dricker dit, varför skulle han försvara Tönt jesper och minimera sina chanser på en halv mille? Folk ska ut, inte in.

Kom inte och lek produktionsledare på tv3 bara för att du och dina polare sitter och maratonkollar på PH med ögon som tefat.

Ta på dig foliehatten och göm dig i garderoben. Dina argument är hur skeva som helst, eftersom en person som Jesper F med enormt behov av bekräftelse och uppmärksamhet söker till PH är det fake?..

Och eftersom Jeppe har klickat med andra Jesper så är det fake?..

Om det skulle vara som du sa, att det är castat du tror inte att det skulle vara ungefär 1000 gånger mr dramatiskt än den kärleksfulla stämning som är just nu?
Citera
2013-12-21, 11:42
Medlem
neqers avatar
Någon mer än jag som ogillar intervjuerna med deltagarna? Så jävla tråkigt, sitter vid en green screen och pratar efter manus. De borde haft en bikt eller nåt som Big Brother istället. Det är för mycket tv och för lite verklighet tycker jag.
Citera
2013-12-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Någon mer än jag som ogillar intervjuerna med deltagarna? Så jävla tråkigt, sitter vid en green screen och pratar efter manus. De borde haft en bikt eller nåt som Big Brother istället. Det är för mycket tv och för lite verklighet tycker jag.

Min känsla är att allt är mer eller mindre manus. De flesta intriger känns för uttänkta. "Om x knullar x, blir x och y ovänner och då står x säkert och y åker ut", osv. Har svårt att se att programmet skulle bli lika underhållande om medverkande inte hade något manus.

Kan någon bekräfta/dementera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in