2013-12-19, 14:38
Medlem
elgecys avatar
Aina ser ut som en dvärg. I ansiktet. Att hennes kropp för tankarna till ett baconätande litet troll gör inte saken bättre. Och inte väger hon upp skiten med sin falska, skenheliga montazami-personlighet heller.

Känns sjukt att säga, men den enda normala var ändå torrsexande Dorotha.

Ännu sjukare att jag tittar på detta.
Citera
2013-12-19, 14:41
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Du jämför Jesper F med någon med Downs syndrom? Eller ja, det kan jag förstå

Vad är grejen med att Jesper F drar underkäken åt sidan när han flinar? Något muskel-handikapp? Ser rätt efterblivet ut

Liknar mest tjackryck. Har en kompis som var med en omgång på paradise hotel för några år sedan och återberättade hur mycket kola dom tog där. Kommer dock inte ihåg om den aktiviteten skedde exklusivt och uteslutande på hotellet de bor på "bakom kulisserna" i väntan på "händelser" i form av att komma in i huset, vänta eller bli hemskickade. Men vet som sagt garanterat att det drogs mycket kola på sistnämnde hotell.
Citera
2013-12-19, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Okej så alltså finns det hopp att dom som varit på Studio Paradise får komma tillbaka också. Om ni fattar vad jag menar.

Alltså, varje person som har åkt ut har fått varit med i Studio Paradise, Emelie ser jag nu att hon tydligen INTE varit på Studio Paradise, det betydde ju såklart att hon skulle tillbaka, så det är någon sorts spoiler från tv4 eller är det jag som är helt borta? Det jag vill är att Samir kommer tillbaka oavsett om han igår var på Studio Paradise eller inte.

Ingen av de första tjejerna som åkte ut gästade studio paradise. Tänker på de första 5 när det var småstad vs storstad.
Citera
2013-12-19, 14:51
Medlem
Aurlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Det va ju tråkigt att Samir åkte ut igår. Han va min favorit

Och herreguud va härligt det va att se att Jesper.F inte fick ett enda paket. Han som till och med sa att "jag har varit snäll så jag tycker att jag ska få alla paketen". In my ass att han är snäll.. äcklig, vidrig, 13-åringens mentalitet, så jävla ful och så weird personlighet så att bara att se han på tv gör mig pissförbannad och äcklad. Jag tål inte han..!! Och hans min är "priceless" när han insåg att ingen gav han paket. Sitta där och skaka och hålla på och klappa handen mot knät. Really? Ju mer jag ser han på tv ju mer jag vill spy. Så vidrig och weird snubbe.. så det finns inte! fy i helvete!

Hur kan man bli så förbannad och äcklad av någon som är med på tv? Så äcklad att man sitter och spyr galla över den personen på ett forum? Hade velat se dig säga det där till någon i verkligheten.
Citera
2013-12-19, 15:01
Medlem
Liknelsen med Starwars trilogin är häpnadsväckande.

"The dark side"
Jeppe (Darth Vader)
Fröjd (Darth Sidious) - Darth Vaders trotjänare
Emelie - Finns nog ingen liknelse men det är uppenbart hur ond hon är. Kan vara den äckligaste personen någonsin. Fy fan.

"The good side"
Samir (Luke Skywalker) - Kommer uppenbarligen komma tillbaka och få sin hämnd på Jeppe aka Darth Vader och Emelie. Så fucking grym han är alltså.
Anja (Prinsessan Leia) - Passar väl inte riktigt in eftersom Leia och Luke är syskon xD, men, men. Kan vara den snällaste personen i huset kanske?
Paow (Padme - kommer snart inse att Jeppe aka Darth Vader har joinat the "Dark side"
Tobias

Resten är väl för tillfället neutrala även om Niklas/Aina/Mia skulle kunna skrivas bland "The dark side" och Tobias hos "The good side".

Och ja jag vet, jävligt udda.
Citera
2013-12-19, 15:14
Medlem
Hoppas för övrigt att Samir och Anja vinner hela skiten. Bara inte någon av firma Jeppe, Fröjd, Niklas eller Emelie gör det. Vidriga personer, framför allt Emelie.

Jesper Fröjd är som sagt en 12 åring instängd i en 35 årings kropp. Väx upp för helvete, lär dig prata och sluta med dina fucking horribla skämt alltså (framtida quote av Samir kanske? - I hope)

Jeppe är en wannabe beta hanne tönt från Kristianstad (precis som Fröjd och Emelie för övrigt) med Sveriges äckligaste dialekt. Förvånande att han hotar Tobias med våld också :/ .... eller inte

Och Emelie, var ska jag börja, fulaste, äckligaste människan jag sett. Fucking wow alltså
Citera
2013-12-19, 15:15
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokowski
Ingen av de första tjejerna som åkte ut gästade studio paradise. Tänker på de första 5 när det var småstad vs storstad.

Citera
2013-12-19, 15:22
Medlem
R2Ps avatar
Följer skiten slaviskt pga maniskt undvikande av uppsatsskrivning. Mina tankar om deltagarna hittills:

Samir: Helt klart roligast och skönast av alla, såg honom på Studio Paradise och han verkar genuint bra och ödmjuk trots Guido-stilen.
Niklas: Tål inte människan. Framställdes ju som en "mjukis" i början och verkade helt ok, men att stå och vråla "FACK YÅÅ" till en gråtande brud... fan du är 30 år gubben. Önskar att han kunde sluta sätta på brudar bakifrån och låtsas vara straight, inte som att han lurar ngn.
Tobias: Tråkig och känns ständigt förkyld, svettig och seg. Känner dessutom sånt otroligt obehag över hans prepub-bröstkorg.
Jeppe: Riktig bonna-douche, spelar ju smartast hittills men ändå så jävla omöjlig att gilla.
Jesper F: Skämskudde på den människan. Så äckligt när han spelar småpojke och springer efter sina stora tuffa vänner. Fy fan för class clowns.
Paow: Gillade henne mkt i början, nu verkar hon mest... avdankad och tråkig? Kanske är klippningen bara.
Emelie: Vidrig personlighet, kropp som en ung man. Bortsett från betongtuttarna. Sitter de inte jävligt långt från varandra förresten? I armhålorna nästan.
Aina: Typisk blåst skvallerbrud från random småstad som fått liiite för mkt komplimanger och tror hon är all that. Plågsamt att höra hennes infantila konversationer med 1700-grammaren.
Anja: Zzzz. Är dock en bra människokännare? Hon har liksom koll på allas personlighet verkar det som. Hade hon varit smart hade hon inte visat utåt hur sårad hon blev av Samir, de kunde tagit det privat och fortsatt visa upp en bild av ett starkt par.
Mia: Zzzz.

Har säkert glömt ngn men jaja. Taskigt inlägg kanske men var tvungen att ventilera, mina vänner är tydligen för kulturella för PH
Citera
2013-12-19, 15:22
Medlem
Det är kul o se alla kommentarer om Jesper Fröidh, han kommer vinna skiten bara så ni vet.
Citera
2013-12-19, 15:29
Medlem
catos avatar
Hoppas verkligen inte att Samir kommer tillbaka, vill inte ha tillbaka fler nu, ok AK skulle väl förgylla lite.
Ut med genomtråkiga Anja och Tobias, spräck Jeppe och Paow, måste bli lite mer fart nu, börjar gå lite slentrian i detta nu....
Emilie tycker jag ser bra ut samt kanonkropp, jämför man med benskranglet Paow och småfeta Mia så vilar jag mycket hellre ögonen på E. Vilken härlig hämnd på Samir.....
Citera
2013-12-19, 15:31
Medlem
R2Ps avatar
Tror förresten det är lite "kejsarens nya kläder" över Jeppe. Alla vet ju hur falsk och rävig han är, men bilden av honom som gruppens ledare gör att ingen vågar konfrontera/skicka ut honom trots att det egentligen skulle gynna de flesta. Man är liksom rädd att få gruppen emot sig, och det är just den rädslan Jeppes ledarskap bygger på. Case in point: Tobias, som fegade ur trots 1) insikt om Jeppes karaktär, 2) bättre kemi med Samir, 3) strategisk fördel att skicka ut Jeppe.
Citera
2013-12-19, 15:36
Medlem
Fattar inte riktigt hur många här kan sitta och såga Fröidh. Visst han kanske inte är vass i alla sociala sammanhang men han verkar ju vara genomsnäll och det är något som jag tycker man borde ha mer respekt för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in