2014-01-16, 00:22
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor
11 avsnitt är det kvar.

9 enligt swefilmer

http://www.swefilmer.com/paradise-hotel-sverige-s05e21/paradise-hotel-sverige-s05e21-video_346403352.html
Citera
2014-01-16, 00:24
Medlem
thefisks avatar
Det verkar onekligen som det inte bara är jag som vill ha ut Emelie.
Emelie, dina bröst är ett jävla felköp. Ser ju inte riktigt klokt ut.

Spännande att Jeppe kommer tillbaka. Behövs bli lite mer intriger och drama där inne. Framförallt behövs det någon som vågar stå upp emot Emelie och hennes "gäng".

Är ju inte en enda av tjejerna i huset som ser speciellt bra ut. Linnea skulle nog kunna vara rätt söt utan sina tatueringar, skrotet i öronen och med en annan hårfärg. Och nej, jag är ingen hunk själv, men man får faktiskt uttala sig om andras utseende ändå...
Citera
2014-01-16, 00:30
Medlem
reazzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
9 enligt swefilmer

http://www.swefilmer.com/paradise-hotel-sverige-s05e21/paradise-hotel-sverige-s05e21-video_346403352.html

Svensk realityserie från 2013. Säsong 3. Avsnitt 21 av 32. Det har blivit tjejernas tur att åka på en gruppdejt a la Pride, och killarna festar loss i det tjejfria huset under dagen. Men glädjen blir kortvarig när tjejerna och killarna får ett nytt brev. Än en gång ställs deltagarnas teorier om vad som ska hända på huvudet och oron inför parceremonin är starkare än någonsin. Även 18/1.

Programledare: Malin Gramer.

Så står det på tv.nu
Citera
2014-01-16, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
9 enligt swefilmer

Det är 32 avsnitt och vi är på avsnitt 21 nu.
Citera
2014-01-16, 00:33
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor
Svensk realityserie från 2013. Säsong 3. Avsnitt 21 av 32. Det har blivit tjejernas tur att åka på en gruppdejt a la Pride, och killarna festar loss i det tjejfria huset under dagen. Men glädjen blir kortvarig när tjejerna och killarna får ett nytt brev. Än en gång ställs deltagarnas teorier om vad som ska hända på huvudet och oron inför parceremonin är starkare än någonsin. Även 18/1.

Programledare: Malin Gramer.

Så står det på tv.nu

Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Det är 32 avsnitt och vi är på avsnitt 21 nu.

Kan mycket väl stämma hänvisa endast till Swefilmer men varför 32 avsnitt bara? Danska/Norska har väll varit på ca 70 st ?
Citera
2014-01-16, 00:35
Medlem
Även jag skulle vilja ta tillfället i akt att spy galla över produktionen, stör mig som fan på exempelvis dessa saker

- Konstant nya "brev" med ändrade förutsättningar. Manusförfattarna verkar fan inte ha koll på vad de gör. Är ju helt omöjligt för deltagarna att "spela spelet" när reglerna ändras konstant.
- Deltagare har ofta inget sätt att påverka sitt öde, exempelvis var det helt i händerna på tjejerna vem som skulle åka ikväll. Om man ska åka ut borde man åtminstone få ställa sig hos den som man tror att man har störst chans hos.
- Alla homospelare, poängen med programmet försvinner ju helt.
- Nästan alla deltagare som åker ut kommer tillbaka.
- Producenterna gör allt för att ta ut Niklas, skulle bli galen om jag var han.
- Nästan alla deltagare är sjukt fula, extremt låg kvalité bland tjejerna.
- Emelie.

Jag skulle vilja se en mer clean version med enkla, strikta regler och starkare deltagare, där den som spelar bäst vinner i slutändan. Det här är som att kolla på en uppgjord fotbollsmatch med retarderade, äckliga och fula deltagare.
Citera
2014-01-16, 00:37
Medlem
Ahh, älskar hettan i den här tråden.

Förstår inte er som klagar på att gamla deltagare kommer tillbaka. Det är ju bara då det blir riktig nerv. Nya yra hönor ger inte mycket.

Jeppe och Emelie kommer väl dessvärre att bli ett starkt par. Vill minnas att jeppe gillar hennes barm.

Kul att se Niklas stå ut med div beundrare; först AK som ville gifta sig typ, sen Dorota som han fick massera och nu tråkTH som verkar besatt. Haha
Citera
2014-01-16, 00:42
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tertep
Även jag skulle vilja ta tillfället i akt att spy galla över produktionen, stör mig som fan på exempelvis dessa saker

- Konstant nya "brev" med ändrade förutsättningar. Manusförfattarna verkar fan inte ha koll på vad de gör. Är ju helt omöjligt för deltagarna att "spela spelet" när reglerna ändras konstant.
- Deltagare har ofta inget sätt att påverka sitt öde, exempelvis var det helt i händerna på tjejerna vem som skulle åka ikväll. Om man ska åka ut borde man åtminstone få ställa sig hos den som man tror att man har störst chans hos.
- Emelie.

Jag skulle vilja se en mer clean version med enkla, strikta regler och starkare deltagare, där den som spelar bäst vinner i slutändan. Det här är som att kolla på en uppgjord fotbollsmatch med retarderade, äckliga och fula deltagare.
Tycker också att detta suger. Rätt värdelöst att flera av deltagarna som har åkt får en ny chans.
Citera
2014-01-16, 00:47
Medlem
Citat:

Satt och kollade på parcermonin och förstod inte riktigt hur produktionen hade tänkt där. Tycke att tjejerna tillsammans med Tobbe har fått allt för stor makt. Fan vad lugn och säker resa Tobbe har fått egentligen, han känns som en del av tjejerna.

Hoppas att det är en tjej som åker ut nästa vecka, men vet inte riktigt hur det ska gå till nu när man såg att Jeppe skulle komma tillbaka...
Citera
2014-01-16, 00:58
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Förstår inte er som klagar på att gamla deltagare kommer tillbaka. Det är ju bara då det blir riktig nerv. Nya yra hönor ger inte mycket.
Jag tror ingen är helt emot att gamla deltagare ska komma tillbaka - men på sättet det är nu har det spårat ut och att "åka ur" har ju helt tappat sin mening om man kommer tillbaka efter några dagar.

Sen, om vi tar fallet med Jeppe, hur orättvist är detta inte mot Niklas egentligen? Först får Niklas ett i princip omöjligt uppdrag i att plocka ut två personer och själv riskera att åka ur. Hans belöning när han klarar detta uppdrag? Tomtarna (i alla fall en av dem) kommer tillbaka några dagar senare.

Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Satt och kollade på parcermonin och förstod inte riktigt hur produktionen hade tänkt där. Tycke att tjejerna tillsammans med Tobbe har fått allt för stor makt. Fan vad lugn och säker resa Tobbe har fått egentligen, han känns som en del av tjejerna.
Tycker det känns som vissa deltagare har haft en lite för lugn resa, ja. Speciellt Mia och Anja sitter säkert varenda vecka och är aldrig hotade på något sätt. I sammanhanget börjar jag bli mer och mer imponerad av Aina som alltid tycks vara på väg ut men ändå lyckas hålla sig kvar vecka efter vecka.
Citera
2014-01-16, 01:00
Medlem
€rics avatar
Fattar inte riktigt varför de ska ha den här saken att personen med immunitet "slår" ut en person? Jag har alltid föredragit att personen med immunitet väljer först för att sedan låta en deltagare välja mellan två personer, skapar alltid mer drama på det sättet.
Citera
2014-01-16, 01:01
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:

- Emelie.

Amen to that! Jag ångrar att jag började kolla på skiten främst av de anledningarna du nämner, men nu "måste" man ju kolla klart.

Jag vill bara tillägga att fetto-Jesper nu passerat Emelie på min hat-lista iom detta avsnitt, jag ville bara strypa honom med hans egen ångest för att få tyst på hans jäääävla gnäll! Fick tillslut muta teven för att inte ta sönder något.
Jag avskydde Jeppe, men är väl tvungen att erkänna att han kanske behövs för tillfället för att röra runt lite i lägerelden. Bara inte Samir åker på grund av honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in