2013-12-17, 23:37
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det nån sida som har REA innan jul som innefattar SI, Moncler, Aquascutum, Paul&Shark?
Citera
2013-12-17, 23:57
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns det nån sida som har REA innan jul som innefattar SI, Moncler, Aquascutum, Paul&Shark?

Hörde att Woodhouse hade någon form av Pre-mellandagsrea dock behövdes discount kod som jag aldrig fick tag på..
Citera
2013-12-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Hörde att Woodhouse hade någon form av Pre-mellandagsrea dock behövdes discount kod som jag aldrig fick tag på..

Woodhouse sale preview: LOYAL30

C.P. Companys egna pre-sale: presales30off
Citera
2013-12-18, 22:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterOfArt

Tackar tackar
Citera
2013-12-18, 23:34
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:

Bug och bock!
Citera
2013-12-19, 00:21
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Blev en vit SI tröja, en röd lacoste pikétröja, ett par edwin ed-55 chinos.

Citera
2013-12-19, 02:52
Medlem
NemeN http://i43.tinypic.com/143dmic.jpg
Citera
2013-12-19, 14:53
Medlem
GSE_s avatar
Min Woodhouse kod var LG6P3S. Är väl ingen skillnad antar jag.
Citera
2013-12-19, 21:18
Medlem
Jag_Mejs avatar
Ser att reorna har börjat komma igång nu, vilket givetvis är uppskattat. Tänkte i år bland annat inhandla en ny vinterjacka. Då NemeN inte släppte något som föll mig direkt i smaken denna säsong faller nog valet på en grå SI Ice jacket istället.

Dock äger jag inget av SI sedan tidigare och min nuvarande vinterjacka hänger hemma i Sverige, vilket medför att jag inte har något att jämföra med rent storleksmässigt. Jag hade uppskattat om ni kunde hjälpa mig med detta.

Är ~178cm lång, ~75kg tung och hyfsat tunt byggd. Av vad jag har förstått är SI rätt små i storleken. Bör jag därför välja att köpa storlek medium eller rent av gå upp en storlek?

Förstår givetvis att det är skitsvårt att sitta här och uppskatta storlekar av mina begränsade uppgifter, men en fingervisning hur jackan sitter hade varit högst uppskattat.

Förmodar att ni vet vilken modell jag syftar på, men för sakens skull bifogar jag en länk på jackan: http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/jacket_cod41380871op.html

Tackar så hjärtligt på förhand.
Citera
2013-12-20, 02:41
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Mej
Ser att reorna har börjat komma igång nu, vilket givetvis är uppskattat. Tänkte i år bland annat inhandla en ny vinterjacka. Då NemeN inte släppte något som föll mig direkt i smaken denna säsong faller nog valet på en grå SI Ice jacket istället.

Dock äger jag inget av SI sedan tidigare och min nuvarande vinterjacka hänger hemma i Sverige, vilket medför att jag inte har något att jämföra med rent storleksmässigt. Jag hade uppskattat om ni kunde hjälpa mig med detta.

Är ~178cm lång, ~75kg tung och hyfsat tunt byggd. Av vad jag har förstått är SI rätt små i storleken. Bör jag därför välja att köpa storlek medium eller rent av gå upp en storlek?

Förstår givetvis att det är skitsvårt att sitta här och uppskatta storlekar av mina begränsade uppgifter, men en fingervisning hur jackan sitter hade varit högst uppskattat.

Förmodar att ni vet vilken modell jag syftar på, men för sakens skull bifogar jag en länk på jackan: http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/jacket_cod41380871op.html

Tackar så hjärtligt på förhand.

Gå alltid upp en storlek. Det gäller i princip alla SI plagg utom vissa av dom riktigt gamla. Samma gäller Ma.Strum, Sergio Tacchini och Ellesse samt dom flesta andra italienska märkena.
Citera
2013-12-20, 19:05
Medlem
Jag_Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Gå alltid upp en storlek. Det gäller i princip alla SI plagg utom vissa av dom riktigt gamla. Samma gäller Ma.Strum, Sergio Tacchini och Ellesse samt dom flesta andra italienska märkena.
Tackar och bockar. Då ska jag pröva att beställa en sådan.
Citera
2013-12-21, 05:14
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_

Ellesse brukar jag köra samma i men övriga går jag upp från M -> L
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in