2008-12-19, 23:35
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Kom igen nu! dra igång lite diskussioner.

Ingen som har ett forum konto på Sverigescenen som dom inte använder eller skulle vilja dela med sig? Kommer inte skriva något på forumet, bara läsa, om så behövs kan jag bjuda på en virtuell handskakning. Är nämligen inte med i någon firma utan är bara mer eller mindre insatt och intresserad.

PM om ni har det, skulle uppskattas otroligt så här runt juletid!

Finns ju annars ett forum som inkluderar fotbollshuliganer.
Citera
2008-12-20, 12:08
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Finns ju annars ett forum som inkluderar fotbollshuliganer.

Okej, vilket? Har sökt runt lite utan större framgång. Hittade bara DFG's forum men vem vill hänga där..
Citera
2008-12-21, 13:43
Medlem
Snilleblixtens avatar
Jag är en såndär Kategori C supporter, men det där "casual-modet" intresserar mej verkligen inte. Det närmsta jag kommer är väl mina ben sherman skjortor.
Citera
2008-12-21, 14:26
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
Jag är en såndär Kategori C supporter, men det där "casual-modet" intresserar mej verkligen inte. Det närmsta jag kommer är väl mina ben sherman skjortor.

Får du inte kommentarer av dina kompisar att du måste "dressa" eller är dresscoden överhypad?
Citera
2008-12-21, 14:50
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Får du inte kommentarer av dina kompisar att du måste "dressa" eller är dresscoden överhypad?

Absolut inte, den är helt klart överhypad. För de seriösa handlar det inte om hur du klär dej, utan vad du kan prestera.
Citera
2008-12-21, 16:51
Medlem
Blixis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
Absolut inte, den är helt klart överhypad. För de seriösa handlar det inte om hur du klär dej, utan vad du kan prestera.

Hur ser folket ut i din firma då? Finns det allt från hiphop slödder till folk som klär sig casual till punkt och pricka? Vore kul att veta, bilder ännu roligare. Men förstår om du vill vara sparsam för oss utomstående.
Citera
2008-12-21, 17:30
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixi
Hur ser folket ut i din firma då? Finns det allt från hiphop slödder till folk som klär sig casual till punkt och pricka? Vore kul att veta, bilder ännu roligare. Men förstår om du vill vara sparsam för oss utomstående.

Dom flesta ser ut som casuals antar jag, resten ser "vanliga" ut kort sagt.
Citera
2008-12-21, 21:28
Medlem
Citat:
Okej, vilket? Har sökt runt lite utan större framgång. Hittade bara DFG's forum men vem vill hänga där..

Glöm inte Speakers Corner
Citera
2008-12-22, 11:57
Medlem
Citat:

Är nämligen inte med i någon firma utan är bara mer eller mindre insatt och intresserad.

!

Wannabe??
Citera
2008-12-22, 15:49
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurvaNord88
Wannabe??

Inte alls, försöker inte på något sätt vara "casual" eller klä mig som en. Tycker bara att det är intressant att läsa och höra om.
Citera
2008-12-28, 13:44
Medlem
Citat:
Inte alls, försöker inte på något sätt vara "casual" eller klä mig som en. Tycker bara att det är intressant att läsa och höra om.

Utveckla gärna vad det är som gör att du finner det intressant med firmakulturen.
Citera
2008-12-28, 15:01
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurvaNord88
Utveckla gärna vad det är som gör att du finner det intressant med firmakulturen.

Vad? Vet inte, allt runt omkring matcherna osv. Typ som att fråga någon varför dom gillar att spela fotboll, man har ju inget direkt svar utan man bara tycker det är kul/intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in