Citat:
Kan hålla med om att den klistrade tråden får anses som ett pilotprojekt, ett försök att höja kvalitén i trådarna/debatterna. Alla nya krafttag på forumet behöver inkörning eftersom vi alla uppfattar saker genom våra egna filter men den klistrade tråden kan skrotas som jag skrivit i tidigare inlägg.
Du gör dig till ett offer när du fortsätter att yla i den här tråden, ge uttryck för hur du vill att forumdelen ska utformas i framtiden istället.
Har du kottar i öronen eller läser du inte inläggen?
Med tanke på trams och offtopic i feministforumet kan en idé vara att köra nolltolerans en kortare period så att agnarna rensas ut från vetet. Usch, tänk att jag skrev detta, det trodde jag aldrig, tantvarning på mig..
mvh
Du gör dig till ett offer när du fortsätter att yla i den här tråden, ge uttryck för hur du vill att forumdelen ska utformas i framtiden istället.
Har du kottar i öronen eller läser du inte inläggen?
Med tanke på trams och offtopic i feministforumet kan en idé vara att köra nolltolerans en kortare period så att agnarna rensas ut från vetet. Usch, tänk att jag skrev detta, det trodde jag aldrig, tantvarning på mig..
mvh
Gör man sig till ett offer om man ber moderatorerna förklara hur de har tänkt sig?
Jag har ju försökt få en dialog i PM med Roi som då meddelar att det är helt okej att hänvisa till andra trådar och att han gjorde så för att andra som villa klaga på mig skulle göra det där.
Så jag vill veta om det är tänkt att det ska fungera så? Ska alla när man blir provocerad av någon hänvisa till den klistrade tråden.
Tråden finns ju kvar och jag vill veta hur den är tänkt att använda.
Om någon av dem kunde svara på mina frågor så behöver jag ju inte ställa dem fler gånger.
Varför tror du att till exempel Roi inte förklarar för mig att det är okej om jag i mina inlägg på F&J hänvisar till den klistrade tråden och meddelar hur skruvad jag tycker att olika inlägg är?
Eller varför svarar inte någon av de andra moderatorerna?
Jag tycker tråden är ren och skär idioti så därför har jag inte skrivit i den. Men ska den finnas kvar kanske jag börjar finna ett nöje i att tala om vad jag tycker om Rois debattstil till exempel.