Citat:
Ursprungligen postat av
pewpew
Jag håller med om att det är ämnena som ska diskuteras. Men bara för du, mfl. Inte svarat i just den tråden betyder inte att du inte gjort det i andra trådar vilket gjort att de gått kraftigt ot och gjort de svårmodererade. Därför är tråden ett försök till att skärpa trådarna.
Så om ni moderatorer finner OT i trådarna klarar ni inte av att ta bort inlägg? Kanske dags att avsäga sig sitt uppdrag då?
Jag kan inte se att användarna i feminist och jämställdhetsforumet som är ett politiskt forum ska ha trådar som diskuterar användarna. Även om moderatorerna gärna vill diskutera användarna.
För annars vore ju det lämpligaste att moderera bort OT om nu inte ni som moderatorer så gärna vill diskutera användarna?
Roi skrev till mig i PM att han vill dirigera använder till tråden för att klaga på mig. Så stor är hans lust att diskutera användare och så stor är hans lust att andra användare ska klaga på mig.
Det är något som har gått riktigt snett i den här forumdelen. Och du försöker skylla det på mig? En vanlig användare alltså?