2014-10-04, 21:29
Medlem
PKJuristens avatar
Enda tråden för debatt om debattörerna i F&J

Bra initiativ!

Låter som en feministisk tråd faktiskt!
Får jag skriva så här?

Det är terapi att få skriva. Många letar sig hit för att känslan i inläggen är lättare att finna här. Vi är ju trots allt vanligt folk med mängder av olika tankar och ideer. Det syns bäst här.

På gott och ont kan man läsa vad i helvete som helst. Lite onödigt knullröv språk.
Häng intä upp er på de heller..
Du verkar nästan dum i huvud på nåt sätt?

Det är mycket av attraktionen som sitter i att få läsa vanliga människors tankar och ideer. Får mig att känna mig likvärdig. Mindre press att behöva låta som en utbildad människa när jag skriver och formulerar. Det låter mig öppna hjärtat på ett annat sätt. Skriver jag inte här så skriver jag någon annanstans men kan inte ge svar på tal.

Slåss med pennan så att säga. På mitt sätt och det ända sättet jag kan. Vinner du så vinner jag för mina muskler växer! Ikapp dig..

Jag lär mig behålla lugnet. Blir kritiserad och får lära att stå upp för mig själv!

Men..
118 sidor utan ett uns av feministiskt innehåll!
Vart finns de positiva förebilderna?

Bra initiativ.

Känns så himla overkligt bara
Och inte alls som "hemma" längre...
Citera
2015-05-24, 22:39
Medlem
Den här chattråden som finns klistrad i jämställdhetsforumet är det något som skulle kunna startas i alla andra forum? Om inte varför är jämställdhetsforumet ett undantag?
Citera
2015-05-25, 18:28
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydexter
Den här chattråden som finns klistrad i jämställdhetsforumet är det något som skulle kunna startas i alla andra forum? Om inte varför är jämställdhetsforumet ett undantag?

Den fyller tydligen ett behov och sin funktion...

Uppskattar du den inte behöver du varken läsa i den eller skriva i den..

Svaren du söker finner du tidigare i den här tråden. Och svaret på om det skulle kunna startas liknande trådar i andra forum är något du får lösa med respektive moderator i respektive forum.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in