Citat:
Ursprungligen postat av
DonRaphael
Vackert. Grattis!
Mina mått:
C&J 348 & 337: 7,5UK
Vass U & F: 41,5EU
G&G GG06 & MH71: 8UK
Citat:
Ursprungligen postat av
AlisterG
Härligt! Har inte den lästen, men alla GG sägs sitta nästintill identiskt, och på både MH71 och TG73 har jag min vanliga längdstorlek UK10 men i vidare F. Vet många går upp en halv generellt, och har samma storlek som i EG.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pörr
Jo, vad ska man säga. Väldigt vackra skor, så det är väl bara att hoppas att de passar!
Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparstaden
Jag har skor på de andra tre lästerna och har provat GG06 några gånger. Har UK8E i alla och tycker de sitter ganska lika på foten, det gör mer vilken typ av skor man har (tex oxford med eller utan punched cap toe). Jag har UK8E i mina Galway på läst 82 men generellt UK7.5E i CJ och Carmina.
Ajaj, det verkar verkligen bli på håret i det här fallet. I EG82 har jag nämligen UK 9, medan jag i 202/184/888 har UK 9,5. I Vass U/F har jag 43-43,5 och i C&J 337/348/325 har jag också UK 9. Generellt kan man säga att jag har rätt smala fötter så jag kan ofta gå ned i storlek med E-vidd, utan att det blir problem... Nåväl, jag får helt enkelt hålla tummarna! För, som sagt, det är ett riktigt par vackra basskor att ha i garderoben...