2013-12-18, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
Sa jag nånstans att jag inte gjorde det?

Du implicerar att varje person i världshistorien som blivit fängslad utav den sittande makten inte är kapabel till att leda. Politiskt fånge kallas det om många ledare genom historien har varit det.

Försök ta hand om din familj i en laglös kopia utav valfritt balkanland fast med en havererad välfärd. 2500+ i veckan tar vi in. Främst unga män.

Vem fan vill vara en god samhällsmedborgare i ett samhälle där självhat, invandrare som har mer rättigheter än svenskar, genusdagis och en skola i förfall härskar? Folk i sovjet som angav sina grannar till staten var också goda samhällsmedborgare

Ja, du väljer förstås själv hur du vill leva. Ett förbannat gnäll på ett land som toppar varenda lista FN publicerar. Vi har mer än råd med din sorts "politiska fångar".

Det var en otrolig flax för dina kamrater att det var våra tjejer i uniform, att polisen valde pepparsprej och lira över bollen till åklagare och socialtjänst istället för att bara skjuta ner er som de borde ha gjort visar lite på hur maktförhållandena ser ut, eller hur?

Det går helt utmärkt att ta hand om min familj i likhet med det stora flertalet av övriga svenskar. Du/ni måste göra något fel? Till exempel att tro att ni kan förändra oss skötsamma med våld, skadegörelse och kriminella attityder, eller vad tror du?
Citera
2013-12-18, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Enligt Bodström kan alltså Hagberg teoretiskt få 10 år i finkan!? Märkligt att inga vänstergalningar blivit dömda öht för samma typ av "motdemonstrerande".

Det är jävligt märkligt när vi låter öppet kriminella gå fria. Det finns inte en enda tanke som kan motsäga att SMR aktivisten blev knivhuggen. Ändå finns ingen våldsvänster i förvar.
Citera
2013-12-19, 07:49
Medlem
Greeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Jag är inte för ett liv av hat och förtryck. Måste man vara det automatiskt för att man inte är för mångkultur? Jag lever i högsta grad ett glatt liv, men jag är motståndare till massinvandring. Tji fick du!

Ja för så länge som folk är så upphängda på att gränser ska upphållas och hålla folk och kulturer isär oavsett vad som händer i deras egna länder så kommer det finnas.
Citera
2013-12-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Det tror jag vad jag vill om. Har själv gått med i en "antirasist" demonstration mot SMR, och det var banne mig inga 90% som var våldsodugliga. Du har inga som helst bevis för att 90% var åldringar och pensionärer.
Antagligen hade de hoppats på att det nästan bara var fredsälskande högst normala personer i demonstrationen, vilka inte skulle gå till motattack. Det är ju alltid lugnare med trevliga fiender.
Citera
2013-12-19, 09:17
Medlem
I länken http://www.sydsvenskan.se/sverige/storsta-hotet-kommer-fran-vanster/ skriver SÄPO att det är vänstergrupperna som är de värsta att ta till våld. Är SÄPO infiltrerat av Expo och Expressen?
Autonoma vänsteraktivister utgör det största hotet mot demokratin i Sverige.
Det hävdar Säpo.
”De har större förmåga än vit makt-anhängarna att använda våldsamma metoder”, säger chefsanalytiker Ahn-Za Hagström.
Störst risk att utsättas för politiskt våld löper SD-politiker.

Men i Säpos rapport över ”våldbejakande extremism” – som presenterades i måndags – lyfts en annan grupp som den största faran för demokratin. Nynazister utgör ett hot, liksom våldsbejakande islamister som varit på jihadresor i Syrien och Somalia. Men värst är hotet från de ”autonoma miljöerna”.
– Majoriteten av de fall av otillåten påverkan som Säkerhetspolisen känner till kommer från de autonoma miljöerna, säger Ahn-Za Hagström, chefsanalytiker på Säpos författningsskydd.
Senast redigerad av Mister-Serioso 2013-12-19 kl. 09:19.
Citera
2013-12-19, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Serioso
I länken http://www.sydsvenskan.se/sverige/storsta-hotet-kommer-fran-vanster/ skriver SÄPO att det är vänstergrupperna som är de värsta att ta till våld. Är SÄPO infiltrerat av Expo och Expressen?
Autonoma vänsteraktivister utgör det största hotet mot demokratin i Sverige.
Det hävdar Säpo.
”De har större förmåga än vit makt-anhängarna att använda våldsamma metoder”, säger chefsanalytiker Ahn-Za Hagström.
Störst risk att utsättas för politiskt våld löper SD-politiker.

Men i Säpos rapport över ”våldbejakande extremism” – som presenterades i måndags – lyfts en annan grupp som den största faran för demokratin. Nynazister utgör ett hot, liksom våldsbejakande islamister som varit på jihadresor i Syrien och Somalia. Men värst är hotet från de ”autonoma miljöerna”.
– Majoriteten av de fall av otillåten påverkan som Säkerhetspolisen känner till kommer från de autonoma miljöerna, säger Ahn-Za Hagström, chefsanalytiker på Säpos författningsskydd.

Där ser man
Senast redigerad av anonym999 2013-12-19 kl. 09:27.
Citera
2013-12-19, 09:49
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseKnopp
Förorten innan Kärrtorp, Björkhagen är förresten ett riktigt somalieinvaderat område.
[/url]

Jag bodde där ett tag för några år sedan och efter de la ner systembolaget var det hur lugnt som helst.
Innan dess var hela torget belamrat med fyllon och det var totalt kaos vissa dagar. För övrigt var det som vilken förort som helst.
Citera
2013-12-19, 10:01
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseKnopp
Svaret är väldigt enkelt, det stora vita huset som ligger mitt i, dvs Björkhagsplan. Där har soc dom 5 första våningar som är belamrat med somalier. Flytta dit vettja!

Har varit i det huset på översta våningen och det är ett enormt vackert hus.
Takhöjden och utsikten är magnifik, det är för övrigt ritat av Georg Varhelyi som bland annat har ritat Hotell Malmen på medborgarplatsen. Huset gjordes som ett mångfunktionshus där översta var en ateljévåning. Det huset är ett kulturarv enligt mig. Dock så ska det bara vara de översta planen som är bra och det är bara där jag varit. Fanns dock inga asylsökande när jag var där.
Citera
2013-12-19, 10:10
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Det är jävligt märkligt när vi låter öppet kriminella gå fria. Det finns inte en enda tanke som kan motsäga att SMR aktivisten blev knivhuggen. Ändå finns ingen våldsvänster i förvar.
Nej, det är för jävligt att man inte ens kan gå till anfall mot barnfamiljer längre! Vart är samhället på väg egentligen?

Sitt på ditt rum du och begråt att några kroniskt lågutbildade och arbetslösa soc-fall till skinnskallemongon är där de hör hemma: Omhändertagna av myndigheter.
Citera
2013-12-19, 10:10
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greeder
Ja för så länge som folk är så upphängda på att gränser ska upphållas och hålla folk och kulturer isär oavsett vad som händer i deras egna länder så kommer det finnas.

Du verkar inte mer än lite hjärntvättad. Jag är för en öppen arbetskraftsinvandring, handel och turism. Inte en öppen massinvandring. Då håller man varken kulturer eller folk isär. Har du aldrig varit utomlands?
Citera
2013-12-19, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av astroid
Sluta göra skillnad, skit ska skit ha, lås in de och kasta nyckeln, ligister allihopa.
Jag försvarar inte handlandet men det är en skillnad om en del av en motdemonstration beter sig illa och om hela gör det.
Citera
2013-12-19, 12:11
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
Jag försvarar inte handlandet men det är en skillnad om en del av en motdemonstration beter sig illa och om hela gör det.

Du menar att du precis som Anders Lindberg tycker att det är ok om AFA och RF
är med i demon eller motdemon och döljer sig bland pensionärer och barnvagnar?

Edit, såg att du inte försvarar handlandet.... men vari ligger skillnaden? Förutom den
uppenbara, d v s att dom som bara är där för att demonstrera hamnar i kläm med
dom som bara är där för att slåss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in