2013-12-18, 21:10
Medlem
Storalfs avatar
Enligt Bodström kan alltså Hagberg teoretiskt få 10 år i finkan!? Märkligt att inga vänstergalningar blivit dömda öht för samma typ av "motdemonstrerande".
Citera
2013-12-18, 21:16
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Enligt Bodström kan alltså Hagberg teoretiskt få 10 år i finkan!? Märkligt att inga vänstergalningar blivit dömda öht för samma typ av "motdemonstrerande".

Fråga honom.
Citera
2013-12-18, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf

Man ska dock ta i beaktande att det längsta straffet som dömts ut i sverige är på 2år och 6månader, det gavs till en röding som var inblandad i göteborgskravallerna.
Citera
2013-12-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartest
Du kanske ska tona ner det där pratet om oikofobi när du uttrycker dig som du gör.
Nej. Jag gillar bullar, men för det tänker jag ju inte äta en gammal möglig bulle om jag så hittar en. Jag gillar dock fortfarande bullar som koncept. Fattaru? Sverige är ett skitland tack vare alla skitmänniskor som finns här. Men Sveriges historia är allt annat än skit.

Citat:
Du och dina gnälliga gelikar är något av en gåta då ni föraktar Svensson samtidigt som ni tror er representera HEN på något sätt. Vad ni inte verkar förstå är att bankernas räntesänkning är en lite större nyhet än ett pöbelbråk ute i förorten.

Tror du SMR motsatte sig specifikt att 150 st hipsters och kortsnaggade fulbrudar med östrogenunderskott samlades i nån tråkig 50-talsförort eller motsatte dem sig det pågående folkmordet på Sveriges och Europas befolkning som helhet? Tror knappast varken smr eller våldsromantikerna i vänstern såg detta som den ultimata slutstriden. Sen skiter jag totalt i vad svensson tycker om något öht. När tillochmed andra länders befolkning har mer vettiga åsikter och mer faktiskt insyn i den havererade invandringspolitiken än svensson själv som har skiten utanför dörren men som fyller hjärnan med nordkoreans propaganda från expressen är svenssons åsikter om frågan vatten värda.

När jag är i Stockholm fattar jag inte hur stockholmare står ut. Skärniga apor, tiggare och reva-blattar överallt. Folk som lever mitt i effekterna utav politiken SMR vill stoppa men våldsvänstern vill fortsätta med borde vara folket som klarast ser vilken sida som har rätt. Men istället drar 10 000 korkade svenssons ut på kommenderad marsch för att media säger så. Prioriterar man räntesänkningar och förljugna facebook-event med folk som är direkt ansvariga för det skitsverige vi har framför sanningen så har man tappat sin talan ändå.
Citera
2013-12-18, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
Nej. Jag gillar bullar, men för det tänker jag ju inte äta en gammal möglig bulle om jag så hittar en. Jag gillar dock fortfarande bullar som koncept. Fattaru? Sverige är ett skitland tack vare alla skitmänniskor som finns här. Men Sveriges historia är allt annat än skit.

Tror du SMR motsatte sig specifikt att 150 st hipsters och kortsnaggade fulbrudar med östrogenunderskott samlades i nån tråkig 50-talsförort eller motsatte dem sig det pågående folkmordet på Sveriges och Europas befolkning som helhet? Tror knappast varken smr eller våldsromantikerna i vänstern såg detta som den ultimata slutstriden. Sen skiter jag totalt i vad svensson tycker om något öht. När tillochmed andra länders befolkning har mer vettiga åsikter och mer faktiskt insyn i den havererade invandringspolitiken än svensson själv som har skiten utanför dörren men som fyller hjärnan med nordkoreans propaganda från expressen är svenssons åsikter om frågan vatten värda.

När jag är i Stockholm fattar jag inte hur stockholmare står ut. Skärniga apor, tiggare och reva-blattar överallt. Folk som lever mitt i effekterna utav politiken SMR vill stoppa men våldsvänstern vill fortsätta med borde vara folket som klarast ser vilken sida som har rätt. Men istället drar 10 000 korkade svenssons ut på kommenderad marsch för att media säger så. Prioriterar man räntesänkningar och förljugna facebook-event med folk som är direkt ansvariga för det skitsverige vi har framför sanningen så har man tappat sin talan ändå.

Jag förstår. Du gillar Sverige i teorin. Du bör flytta till de länder som enligt dig har vettigare åsikter än Sverige och Svensson.

Vi som till skillnad från SMR inte har problem med kronofogde och polis, inte går ut och begår pubertala våldsbrott och lämnar fru med två småbarn åt sitt öde för att skaka galler under obestämd tid som en av de häktade männen över vem som ska ha rätten att klottra ner en förort som vilken jävla invandrare som helst, samt då verkligen oroar oss över svensk export, riksbanksränta och arbetsmarknad har enligt dig tappat sin talan.

Väx upp för i helvete din dumma bondjävel.
Senast redigerad av Smartest 2013-12-18 kl. 21:56. Anledning: förtydligande and dumbing it down så till och med 9.0mm ska förstå
Citera
2013-12-18, 22:01
Medlem
crusades avatar
Citat:
Prioriterar man räntesänkningar och förljugna facebook-event med folk som är direkt ansvariga för det skitsverige vi har framför sanningen så har man tappat sin talan ändå.

Om det är någon som har tappat sin talan så är det du och dina gelikar, som tur är är ni så försvinnande få att jag aldrig ens stött på er.

Verkligheten är att ta hand om sin familj, sköta sitt arbete, betala sina lån (då är räntan j*vligt viktig) och hålla sig inom lagens råmärken.

Far åt h*lvete och måtte jag slippa se er även i framtiden
Citera
2013-12-18, 22:02
Medlem
Citat:

Vi som till skillnad från SMR inte har problem med kronofogde och polis,
25st 90talister får utgöra hela SMR och alla de svenskar som sympatiserar med svenskvänlighet i allmänhet alltså?

Citat:
går ut och begår pubertala våldsbrott och lämnar fru med två småbarn åt sitt öde för att skaka galler under obestämd tid över vem som ska ha rätten att klottra ner en förort, samt då verkligen oroar oss över svensk export, riksbanksränta och arbetsmarknad har enligt dig tappat sin talan.

Saker som alltid kommer finnas kvar och som man kan oroa sig för resten utav livet om man så vill oavsett hur framtiden ser ut. Sverige och svenskarnas särart som håller på att ersättas med kulturer och etniciteter från främst mellanöstern och afrika kommer dock inte finnas kvar särskilt länge som det ser ut nu. Klart som fan jag bryr mig om jobb och export, men att välja musik i bilstereon framför att tvärnita när man kör mot ett stup är inte rätt. Tycker man det bör man inte ha en talan.
Citera
2013-12-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Om det är någon som har tappat sin talan så är det du och dina gelikar, som tur är är ni så försvinnande få att jag aldrig ens stött på er.

Verkligheten är att ta hand om sin familj, sköta sitt arbete, betala sina lån (då är räntan j*vligt viktig) och hålla sig inom lagens råmärken.

Far åt h*lvete och måtte jag slippa se er även i framtiden

Så att förändra samhället till det man anser vara det bättre ingår inte i din perfekta mall? Nej tydligen bara att hetskonsumera ochsätta sig i skuld och sätta ungarna i mångkulturella förorter med hivinvandrare.
Citera
2013-12-18, 22:23
Avslutad
Citat:
25st 90talister får utgöra hela SMR och alla de svenskar som sympatiserar med svenskvänlighet i allmänhet alltså?

Saker som alltid kommer finnas kvar och som man kan oroa sig för resten utav livet om man så vill oavsett hur framtiden ser ut. Sverige och svenskarnas särart som håller på att ersättas med kulturer och etniciteter från främst mellanöstern och afrika kommer dock inte finnas kvar särskilt länge som det ser ut nu. Klart som fan jag bryr mig om jobb och export, men att välja musik i bilstereon framför att tvärnita när man kör mot ett stup är inte rätt. Tycker man det bör man inte ha en talan.

Okej? Du bryr dig helt plötsligt om Svensson dvs jobb export och arbete och att fungera socialt? Välkommen in i samhällsgemenskapen. SMR, tror du de är kapabla att sitta vid rodret? De klarar ju för fan inte ens av att ta hand om sig själva, sin egen ekonomi och sina egna familjer. Så sluta förespråka någonting som verkligen skulle få landet att gå åt helvete. SMR är ingenting någon sann svensk sympatiserar med.

Svenskvänlighet är som föregående talare skrev att ta hand om sin familj och göra rätt för sig och inte ligga oss övriga till last.

God jul till de två ungar vars pappa sitter på häktet under julen istället för att vara hemma och vara en bra förebild och ge dem en trygg uppfostran till att bli laglydiga samhällsmedborgare, vilket svenska män är bäst i världen på till skillnad från medlemmar i SMR.

Sluta för fan att se kriminella i någon romantisk törnrosadröm. Det där är lika illa som vilken hängbralla som helst som fyllt skallen med hiphop och drömmar om bankrån och luder.
Citera
2013-12-18, 22:40
Medlem
Citat:
Okej? Du bryr dig helt plötsligt om Svensson dvs jobb export och arbete och att fungera socialt?
Sa jag nånstans att jag inte gjorde det?

Citat:
Välkommen in i samhällsgemenskapen. SMR, tror du de är kapabla att sitta vid rodret? De klarar ju för fan inte ens av att ta hand om sig själva, sin egen ekonomi och sina egna familjer. Så sluta förespråka någonting som verkligen skulle få landet att gå åt helvete. SMR är ingenting någon sann svensk sympatiserar med.

Du implicerar att varje person i världshistorien som blivit fängslad utav den sittande makten inte är kapabel till att leda. Politiskt fånge kallas det om många ledare genom historien har varit det.

Citat:
Svenskvänlighet är som föregående talare skrev att ta hand om sin familj och göra rätt för sig och inte ligga oss övriga till last.
'

Försök ta hand om din familj i en laglös kopia utav valfritt balkanland fast med en havererad välfärd. 2500+ i veckan tar vi in. Främst unga män.

Citat:
God jul till de två ungar vars pappa sitter på häktet under julen istället för att vara hemma och vara en bra förebild och ge dem en trygg uppfostran till att bli laglydiga samhällsmedborgare, vilket svenska män är bäst i världen på till skillnad från medlemmar i SMR.
Vem fan vill vara en god samhällsmedborgare i ett samhälle där självhat, invandrare som har mer rättigheter än svenskar, genusdagis och en skola i förfall härskar? Folk i sovjet som angav sina grannar till staten var också goda samhällsmedborgare
Citera
2013-12-18, 22:55
Medlem
astroids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
Den stora skillnaden var att i det här fallet attackerade samtliga närvarande nazister demonstrationen och vid smrs högtidlighållande av novemberpogromerna så attackerade delar av vänsteraktivisterna på plats smr.
Sluta göra skillnad, skit ska skit ha, lås in de och kasta nyckeln, ligister allihopa.
Citera
2013-12-18, 23:04
Medlem
Citat:
För alla som nån gång ägt ett par denim så vet man att slitage efter tvätt och pressveck och sånt kan forma dessa synvillor, speciellt i grenen.

Hmm, det är inte direkt så att jeans är ett ovanligt klädesplagg och de allra, allra flesta kan se skillnad på ett par nerpissade jeans mot ett par slitna. Det är uppenbart att lillnassen hade gjort på sig. Om han sedan gjort det på grund av inkontinensproblem i allmänhet eller av rädsla låter jag vara osagt. Personligen tror jag på det sistnämnda.

Är det någon som vet vem kisspojken är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in