Citat:
Ursprungligen postat av
9.0mm
Sa jag nånstans att jag inte gjorde det?
Du implicerar att varje person i världshistorien som blivit fängslad utav den sittande makten inte är kapabel till att leda. Politiskt fånge kallas det om många ledare genom historien har varit det.
Försök ta hand om din familj i en laglös kopia utav valfritt balkanland fast med en havererad välfärd. 2500+ i veckan tar vi in. Främst unga män.
Vem fan vill vara en god samhällsmedborgare i ett samhälle där självhat, invandrare som har mer rättigheter än svenskar, genusdagis och en skola i förfall härskar? Folk i sovjet som angav sina grannar till staten var också goda samhällsmedborgare
Ja, du väljer förstås själv hur du vill leva. Ett förbannat gnäll på ett land som toppar varenda lista FN publicerar. Vi har mer än råd med din sorts "politiska fångar".
Det var en otrolig flax för dina kamrater att det var våra tjejer i uniform, att polisen valde pepparsprej och lira över bollen till åklagare och socialtjänst istället för att bara skjuta ner er som de borde ha gjort visar lite på hur maktförhållandena ser ut, eller hur?
Det går helt utmärkt att ta hand om min familj i likhet med det stora flertalet av övriga svenskar. Du/ni måste göra något fel? Till exempel att tro att ni kan förändra oss skötsamma med våld, skadegörelse och kriminella attityder, eller vad tror du?