Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
Märkligt hur Berny alltid är undantaget i allt.
Hennes skriftliga goja på bloggen är annars lite rolig att läsa, så där någon gång varje halvår. Hon resonerar som en 5-åring,
och avslutar ofta meningarna till de törstande B-anerna med: "Förstår du hur jag menar?".
Alternativt är varianten att vi inte förstår någonting:
"Berätta om din tid som prostituerad?
Jag har
svårt att tro att du förstår innebörden av frågan du ställer och att du aldrig skulle förstå ens lite av innebörden i ett svar. Så detta är alltså det enda svaret du får."
Älskar för övrigt inlägget "ge mig jultips"! Berny går all in med ambitionerna - julmat, julpynt, julklappar, julgran och MYS! Hon som mådde så "dåligt" att hon måste in på behandlingshem och akutpsyk i väntan på plats på hem....
"Men nu är Theus och jag ensamma
och inget behandlingshem inom den närmaste tiden så nu går jag in för att göra det allra allra bästa av det här. Och då ingår en mysig jul."
Ja, när det sket sig med vilohemmet så är det ju inte lika roligt att leka psykisk misär heller (när man inte får nånting för det) så då kan man ju fira jul istället!
Och besök har hon haft också flera ggr. Hon som inte "hade nåt umgänge i Malmö och det var en del av problemet"...