2013-12-18, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
En nasse högg en nasse. Sedan vaknade du ur din lådvinskoma. I verkligheten så hugger nassar invandrare och mentalt handikappade, typ som du.

http://motkraft.net/2007/03/30/2637/
Citera
2013-12-18, 23:53
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Bra artikel från Paulina Forslund på Nordfront efter händelserna.

https://www.nordfront.se/hyckleriet-och-lognerna-gror.smr
Citera
2013-12-19, 00:07
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vilka vi? Jag har inte planerat någon attack, jag har inte deltagit i någon attack och jag kan således heller inte uttala mig tvärsäkert om eventuella motiv. Är du berusad eller bara korkad?
Jag hade för mig att det var du som uttalade ett sådant syfte, eller i alla fall spekulerade i det. Men det kan givetvis varit någon annan "nationell".
Citera
2013-12-19, 00:31
Medlem
funf-krauters avatar
Som aktiv nazist är de senaste dagarnas händelser helt underbara. Äntligen denna polarisering, äntligen denna begynnande kamp. Det som kanske är mest njutbart är att se allt liberalt slödder spendera sina liv som reaktionära försvarare av ett system som fört oss till ruinens brant, medan vi nazister väcker yrvakna människor.

Det är fantastiskt att se kapitalistisk massmedia omfamna den anti-kapitalistiska marxismens fotsoldater, för att därmed låta illusionen helt rämna.

Våra idéer är spännande, radikala och något nytt för den stressade massan. Vi är hoppet och räddningen för Sverige, Norden och Europa.

Det vet även ni, innerst inne. Kom med oss vetja.
Senast redigerad av funf-krauter 2013-12-19 kl. 01:06.
Citera
2013-12-19, 00:44
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Så vilken sida vann? Hahaha Hahaha Hahaha
Sedan undrar jag en sak. Vem tar med en sköld när man ska slåss? Eller för den delen en kniv.
Använd nävarna o benen for fuck sacke. : )
Killen som aldrig varit på en demo, och inte kan stava heller för den delen.

Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Nej, men en nasse bakom honom..
Vi brukar inte hugga varandra i ryggen. Däremot är ni ganska duktiga med självsanering ibland;
https://www.nordfront.se/vansterextremister-spoade-vansterextremist-du-borde-tanka-pa-hur-du-klar-dig.smr
Citera
2013-12-19, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, det blir nog en folklig och fin sammankomst när Maria Ferm (MP) och den småborgerliga Bilderbergaren Stefan Löfvén deltar.

Att skramla ihop ett par tusen hjärndöda hjon och fårskallar till en manifestation som makten understödjer är ju ungefär lika imponerande som när hundratusentals nordkoreanska medborgare samlas för att hylla den store ledaren.

Kan ni inte demonstrera mot något där den politiska, kulturella och massmediala eliten inte tycker precis samma sak som ni för omväxlings skull?

Ja manifestationen i Kärrtorp tog ju en riktning jag inte uppskattar då jag hatar stat och kapital lika mycket som nazisvinen. Trots att den blev kuppad av politiker och gjord till något av ett jippo från vad jag kan se så är ju några andra av de TIO andra manifestationerna attacken resulterade i organiserade av SUF och liknande revolutionära grupper vilka nu drar mycket mer folk än vanligt. Och som är militanta, inte mongopacifistiska...
Oavsett vad kan man se att det blev en uppsving för varje grupp på vänsterkanten som är involverad i antirasism och antifascism.
Citera
2013-12-19, 00:48
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Killen som aldrig varit på en demo, och inte kan stava heller för den delen.

[/url]
Säger killen som varit på EN demo...
Citera
2013-12-19, 00:56
Medlem
funf-krauters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Ja manifestationen i Kärrtorp tog ju en riktning jag inte uppskattar då jag hatar stat och kapital lika mycket som nazisvinen. Trots att den blev kuppad av politiker och gjord till något av ett jippo från vad jag kan se så är ju några andra av de TIO andra manifestationerna attacken resulterade i organiserade av SUF och liknande revolutionära grupper vilka nu drar mycket mer folk än vanligt. Och som är militanta, inte mongopacifistiska...
Oavsett vad kan man se att det blev en uppsving för varje grupp på vänsterkanten som är involverad i antirasism och antifascism.

Det där fick mig att tänka på att Blå tågets låt måste revideras. "Kapitalet och marxisterna de sitter i samma båååååt"...

Gah, måste lyssna på den låten bara för det.

https://www.youtube.com/watch?v=sTAvm_Fk09M

Edit: Det finns fan inget som går upp mot progg kl. 01.00.
Senast redigerad av funf-krauter 2013-12-19 kl. 01:00.
Citera
2013-12-19, 01:03
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funf-krauter
Som aktiv nazist är de senaste dagarnas händelser helt underbara. Äntligen denna polarisering, äntligen denna begynnande kamp. Det som kanske är mest njutbart är att se allt liberalt slödder spendera sina liv som reaktionära försvarare av ett system som fört oss till ruinens brant, medan vi nazister väcker yrvakna människor.

Det är fantastiskt att se kapitalistisk massmedia omfamna den anti-kapitalistiska marxismen fotsoldater, för att därmed låta illusionen helt rämna.

Våra idéer är spännande, radikala och något nytt för den stressade massan. Vi är hoppet och räddningen för Sverige, Norden och Europa.

Man undrar ju lite stilla vad svennebanandemokraterna tänker när riksdagens partiledare går på hat- och våldsdemonstration med AFA och officiellt diktaturförklarar Sverige; om folk nu klarar av att tänka så långt vill säga. En röst på Stefan Löfvén är en röst på AFA.
Citera
2013-12-19, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funf-krauter

Det är fantastiskt att se kapitalistisk massmedia omfamna den anti-kapitalistiska marxismen fotsoldater, för att därmed låta illusionen helt rämna.

Åh det är en sån fin vanföreställning du har att jag nästan vill unna dig att den ska vara sann. I verkligheten har ju Linje 17:s nya demo 10 000 anmälda deltagare på facebook, ett antal partiledare kommer för att visa sin avsky mot nazismen och det har visat sig att vanliga människor inte alls blivit rädda för att gå i demonstrationer för svenskfientlighet mot främlingsfientlighet som ni hoppats. Svenskarna, de nya och de gamla, står enade mot nazipacket och ni lever i någon låtsasvärld där människor "vaknar upp" och vill gå med er. En rekommendation: rikta blickarna mot Malmö, Göteborg, Uppsala, Umeå, Kärrtorp samt ett gäng andra ställen de kommande dagarna så kommer ni få ett kvitto på vem som haft rätt i sina analyser.
Citera
2013-12-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Man undrar ju lite stilla vad svennebanandemokraterna tänker när riksdagens partiledare går på hat- och våldsdemonstration med AFA och officiellt diktaturförklarar Sverige; om folk nu klarar av att tänka så långt vill säga. En röst på Stefan Löfvén är en röst på AFA.

Jag trodde Sverige var officiellt diktaturförklarat sedan länge? Face it: alla hatar er. Från höger till vänster.
Citera
2013-12-19, 01:15
Medlem
funf-krauters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Åh det är en sån fin vanföreställning du har att jag nästan vill unna dig att den ska vara sann. I verkligheten har ju Linje 17:s nya demo 10 000 anmälda deltagare på facebook, ett antal partiledare kommer för att visa sin avsky mot nazismen och det har visat sig att vanliga människor inte alls blivit rädda för att gå i demonstrationer för svenskfientlighet mot främlingsfientlighet som ni hoppats. Svenskarna, de nya och de gamla, står enade mot nazipacket och ni lever i någon låtsasvärld där människor "vaknar upp" och vill gå med er. En rekommendation: rikta blickarna mot Malmö, Göteborg, Uppsala, Umeå, Kärrtorp samt ett gäng andra ställen de kommande dagarna så kommer ni få ett kvitto på vem som haft rätt i sina analyser.

Fast det är ju ni som är reaktionärerna? Det du talar om är inget nytt. Ni vill försvara den judiska massmedians och den internationella kapitalismens dominans, medan vi ämnar att bryta den. Det innebär att vi kommer att angripa för att avancera medan ni ämnar att försvara. Förr eller senare faller er befästning.
Senast redigerad av funf-krauter 2013-12-19 kl. 01:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in