2013-12-18, 20:06
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det skrev jag aldrig något om. Jag nämnde bara att just nassar brukar vara duktiga på att döma kriminella, människor som pysslar med narkotika osv samtidigt som de hyser kriminella och missbrukare i de egna leden. Det är mycket snack om lägre stående raser, ohyra, svagt patrask, parasiter osv.

Ingenting som jag brukar lyfta fram och inte många andra nationella heller vad jag sett, utan det har väl snarare varit en genomgående mediastrategi att framhålla nationella som lågutbildat drägg, inte sant? En strategi som slagit slint med tanke på alla docenter och direktörer som fastnat i Stasipressens dataintrångsbaserade uthängningar på sistone.
Citera
2013-12-18, 20:11
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturochtradition
Alltså vad fan ge sig på random vänsterfolk i någon sunkig stadsdel i Sthlm?

Utgör dessa människor någon egentlig hotbild?

Gynnar det er själva och kampen mot global rovkapitalism?
Vilken kamp!

Hell Misantropi!

Att dessutom åka från Sunnansjö (Dalarna) för att göra detta tyder på en kraftig störning...
Citera
2013-12-18, 20:13
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturochtradition
Alltså vad fan ge sig på random vänsterfolk i någon sunkig stadsdel i Sthlm?

Utgör dessa människor någon egentlig hotbild?

Gynnar det er själva och kampen mot global rovkapitalism?
Vilken kamp!

Hell Misantropi!

Man får väl ändå säga att detta väckt större uppmärksamhet och reaktioner än någon demonstration som anordnats av nationella. Nästan en kvartsmiljon visningar bara av denna tråd och stora delar av globalistgarnityret med frimuraren och Bilderbergaren Löfven i spetsen tycker sig behöva hålla en antivit tillställning på söndag som respons.
Citera
2013-12-18, 20:18
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Ok, jag ska svara... med en fråga. Vilken kniv? För tusende gången, det var ingen kniv. Klanten blev motad med en plakatpinne. Bevisa att det fanns en kniv.

Finns vittnen (från "linje 17" demon) som såg vänsterextrema med knivar. Ska eventuellt ha funnits en vänsterextrem med pistol också.
Citera
2013-12-18, 20:41
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Finns vittnen (från "linje 17" demon) som såg vänsterextrema med knivar. Ska eventuellt ha funnits en vänsterextrem med pistol också.

Hade han en gun? COOOLT!
Var det därför nassen kissa på sig?
Citera
2013-12-18, 20:46
Medlem
dukanvadets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero

Vad har du fått den infon ifrån? för den är ju inte speciellt trovärdig när den kommer från dig..
Citera
2013-12-18, 21:00
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dukanvadet
Vad har du fått den infon ifrån? för den är ju inte speciellt trovärdig när den kommer från dig..

Står bland annat om det i denna tråd så vidare mods inte raderat de inläggen.
Citera
2013-12-18, 21:28
Medlem
Torshammars avatar
Va var det jag sa, nu ska de hålla manifestation på söndag...

"Vilka dumskallar att ta till våld, de är exackt vad Hatxpressen ville uppnå o nu spelar dessa våldsverkare i händerna på hat-pressen.
Låt de demonstrera i fred då kommer ingen att märka av dem men att attackera de med våld då får de mer uppmärksamhet, hur dum kan man vara"
Citera
2013-12-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammar
Va var det jag sa, nu ska de hålla manifestation på söndag...

"Vilka dumskallar att ta till våld, de är exackt vad Hatxpressen ville uppnå o nu spelar dessa våldsverkare i händerna på hat-pressen.
Låt de demonstrera i fred då kommer ingen att märka av dem men att attackera de med våld då får de mer uppmärksamhet, hur dum kan man vara"

Och nästa manifestation ser ut att bli i tusentalet, så ja, det hela blev väldigt bra för vänstern.
Citera
2013-12-18, 21:33
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Var det därför nassen kissa på sig?
Tja, jag vet inte. Men han är ju 'outad' i media över hela landet, så varför inte bara besöka honom och fråga själv?

Antar att du inte vågar, du skulle förmodligen kissa på dig
Citera
2013-12-18, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Och nästa manifestation ser ut att bli i tusentalet, så ja, det hela blev väldigt bra för vänstern.
Ja, det blir nog en folklig och fin sammankomst när Maria Ferm (MP) och den småborgerliga Bilderbergaren Stefan Löfvén deltar.

Att skramla ihop ett par tusen hjärndöda hjon och fårskallar till en manifestation som makten understödjer är ju ungefär lika imponerande som när hundratusentals nordkoreanska medborgare samlas för att hylla den store ledaren.

Kan ni inte demonstrera mot något där den politiska, kulturella och massmediala eliten inte tycker precis samma sak som ni för omväxlings skull?
Citera
2013-12-18, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Eh, i allmänhetens ögon är inte SD ens ett nazistiskt parti? Det är ju ett problem när man har en media i landet som är vridet till högerns fördel (SD, M o tillika nazigrupperna) att SD som mest stämplas som "främlingsfientliga" med några rasistiska "rötägg" inom sig... Och ja, vi har en utbred rasism i Sverige och det även bland invandrargrupper, det är bara äkta blockmongon (nazister, Sverigedemokrater osv) som ser "invandrare" som en stor homogen grupp.

Kanske är det dags att sluta med knarket? Vakna till liv och känn efter hur samhället mår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in