2013-12-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Många har gastat om att man attackerade pensionärer och barnfamiljer, ändå har inget foto eller filmklipp på något sådant presenterats vad jag tycker mig kunna se. Kan ni länka till ett sådant om det finns? Det borde ju ligga i ert intresse? Inte minst då folk var på plats med superkameror som kan fånga lite navelludd från 300 meters håll.

Vad jag förstår har Svenska Motståndsrörelsen aldrig någonsin gnällt på att någon stör eller angriper deras tillställningar. Om ni har belägg för motsatsen kan ni presentera även dessa.

men din jävla imbecilla fittläpp. Kolla runt lite. Bara i denna tråden har den här dykt upp.

http://rssthlm.files.wordpress.com/2.../karrtorp5.jpg

Läs också alla vittnesuppgifter i tidningarna. Sex barn som fick hjälp att söka skydd i en affär ex.
Citera
2013-12-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Hmm. Har inte fånen i rutig jacka och jeans pissat på sig? Minsann!? Eller?

Sorgligt att våldet/"kampen" ska behöva ta sig sådana uttryck!

Jo visst fan har han pissat ner sig hahahahah!! sjukt ;D
Citera
2013-12-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Det stämmer exakt! Frågan kan väl vara varför den "snälla" våldsvänstern bär kniv på en fredlig manifestation?

Titta bak en sida eller två så får du svar. Läs trådjäveln innan du postar jävla spärrmongo!
Citera
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Menar du de här våldskommunisterna som kallat SMR till strid? http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg
Pappan som tog med de där flickorna till manifestationen kommer straffas en dag genom att flickorna kommer hem med bruna kaosvarelser som pojkvänner, för att bevisa för pappan hur duktiga anti-rasister de är. Han kommer få barnbarn med arabnäsor, negerläppar, kinesögon och zigenarmustascher. Hans arv går förlorat. Stackars honom men han har dragit det på sig själv.
Citera
Medlem
KanylKenneths avatar
Skärp er! detta var en låg-intelligent aktion, men fortfarande var det inga "barn och vanliga svenssons" där ute. Det var vänsterextremister och knarkare samt blattar med kniv.

Jag förstår att bägge sidor måste prångla ut propaganda ur den här händelsen, nackdelen är väl att vänsterextremisterna har median med sig som prånglar ut deras version som uppenbarligen består av lika många lögner som den andra sidans.

Eller är narkomaner, marxister och blattar "vanliga svenssons" ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threesix
Emil Hagberg var där ja. Adressuppgifter?
Jag gissar på em*l h*agbe*rg
073-156 41 99
073-156 41 98

Fäbod*ägen 15
142 33 Skog*s

22 juli (fyller 28 år)

Kan det stämma tro?

Tänker att iochmed han var i Kärrtorp så ligger skogås i söderort.
Citera
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
men din jävla imbecilla fittläpp. Kolla runt lite. Bara i denna tråden har den här dykt upp.

Läs också alla vittnesuppgifter i tidningarna. Sex barn som fick hjälp att söka skydd i en affär ex.

404 — File not found.

Fin bild.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Det är intressant att det finns två trådar i ämnet:

"Nazister attackerar demonstration i Stockholm 15/12-13". 9 sidor i skrivande stund, 622 läsare 13 000 visningar.

Och:
"JUST NU: Konfrontation med svenskhatare i Kärrtorp!" 1294 läsare, 83 000 tusen visningar.

Nazisterna har uppenbarligen tolkningsföreträde. Så är det ofta på Flashback. Jag menar att det finns anledning att fundera över varför.

Haha, ja verkligen! Flashback i ett nötskal.
Citera
2013-12-15, 19:33
Medlem
Citat:
Menar du de här våldskommunisterna som kallat SMR till strid? http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg
Vilket jävla trams inlägg.
Jo de var dessa oskyldiga barn som lyckades kniva 2 stycken....
Det fanns extremister från bägge sidor på plats och de slogs mot varandra.
Citera
2013-12-15, 19:34
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megasavanten
Ska försöka höja standarden i tråden med en fråga jag skulle vilja ha svar på.
Kan jag ha förstått det hela rätt?

Jag brukar aldrig själv gå eller vara ens i närheten av sådana här demonstrationer och aktioner där grupper från vänstern och nationella drabbar samman. Men jag har i alla fall fått bilden av att diverse vänstergrupper normalt brukar kasta sten, ägg och diverse föremål mot nationalisterna och att man för oljud och skriker ramsor för att visa missnöje med deras närvaro och inte låta de komma till tals och att vissa inom vänstern har misshandlat eller i alla fall försökt att misshandla personer som bär på nationalistiska åsikter i samband med detta, eftersom de upplever nationalisternas åsikter som rasistiska.

De nationella grupperna brukar å andra sidan sällan attackera vänstergrupperna eller störa deras demonstrationer med oväsen och genom att kasta saker, men de kan ta till självförsvar när vänstern kommit för nära inpå de nationella demonstranterna och velat hamna i handgemäng på deras egna demonstrationer.

Nu var det dock så att Svenska motståndsrörelsen (SMR), som är en nationell grupp som anses som mer "handlingskraftiga" när det gäller att drabba samman med vänsterfalangerna, ville göra hämnd för "gammal ost", så man beslutade sig för första gången på länge att försöka störa vänsterns demonstration med våld. Samtidigt hade tydligen någon/några personer ur vänstern med sig knivar på demonstrationen som man använde på några aktivisterna från SMR, som blev knivhuggna.
Några timmar senare, när folk hunnit hem, sitter folk på båda sidor på nätet och försöker utmåla varandra i sämre dager.

Stämmer det?

Det stämmer förutom att det inte handlade om hämnd i den aspekten du benämner det. Det var nog helt enkelt så att dom bara ville ge sig på den här demonstrationen idag. Hur som helst stämmer det i övrigt som du skriver att det hänt tusentals gånger att vänsterextremister attackerat allt från Sverigedemokraterna till SvP och SMR. Men då är samma personer inte als så här arga och journalisterna försöker vinkla det negativt mot exempelvis Sverigedemokraterna även när vi är utsatta, vilket är varenda gång vi har demonstration eller torgmöte. Skillnaden är att det sker 1000 gånger från vänsterextremt håll per 1 enda gång en sån här sak sker.

Sverigedemokraternas arrangemang är aldrig våldsamma, vi drabbas ändå av kastande av smällare, bengaler, stenar och flaskor och folk försöker misshandla oss. Så det är inget fungerande argument som vissa vill ha det till att man skulle förtjäna vänsterextremisternas våld.
Citera
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Hmm. Har inte fånen i rutig jacka och jeans pissat på sig? Minsann!? Eller?

Sorgligt att våldet/"kampen" ska behöva ta sig sådana uttryck!

Haha! han har ju kissat ner sig på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Det stämmer exakt! Frågan kan väl vara varför den "snälla" våldsvänstern bär kniv på en fredlig manifestation?

Det har kommit fram att kniven kom från bältet på en av nazisterna. Han hade tappat den. Som man bäddar får man ligga antar jag.
Citera
Bannlyst
Citat:

Du kallar mig fittläpp och hänvisar till en länk som inte fungerar? Är du snuspåverkad?

"Vittnesuppgifter" från svenskfientliga avskum är naturligtvis inte särskilt trovärdiga i sammanhanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in