2013-12-17, 15:47
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Wo, wo, wo , wo.. Det där är..En riktigt allvarlig anklagelse. Hearsay so far.

Det var ingen direkt anklagelse mer än att han har haft oproffsiga relationer till kvinnliga patienter, och att det var "fritt för tolkning"... Allt som är mer specifikt än så är skapat i ditt huvud.
Citera
2013-12-17, 16:05
Medlem
Berny fick avslag på behandlingshemmet.
Nu ska hon fundera på att ansöka om personlig assistans.
Och börja subprogram....
Citera
2013-12-17, 16:07
Medlem
donnamanloves avatar
Wow. Nu har vården otroligt nog gått emot Bernys vilja och gett henne avslag på ansökan om behandlingshem, vilket inte är mer än rätt. Men nu ska hon tänka över om hon ändå ska ansöka om personlig assistent
Vet inte om man ska skratta eller gråta?
Citera
2013-12-17, 16:42
Medlem
Kardnialvokals avatar
Självklart ska hon nu ansöka om personlig assistent efter att vi skrivit om det här. Men hon kommer få avslag på det också så oroa er inte. Skönt att hon inte kan suga sig till varenda fix idé hon har utan att någon äntligen ser igenom henne och ger avslag.

Älskar att hon lagt ut Pajnispungs favoritbild också - igen. PP du kanske skulle ansöka om att bli hennes ledsagare? Så kan du sitta och beundra henne och få betalt för det på samma gång. Win-win, right?
Citera
2013-12-17, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Självklart ska hon nu ansöka om personlig assistent efter att vi skrivit om det här. Men hon kommer få avslag på det också så oroa er inte. Skönt att hon inte kan suga sig till varenda fix idé hon har utan att någon äntligen ser igenom henne och ger avslag.

Älskar att hon lagt ut Pajnispungs favoritbild också - igen. PP du kanske skulle ansöka om att bli hennes ledsagare? Så kan du sitta och beundra henne och få betalt för det på samma gång. Win-win, right?

Skulle nog Theus vinna på också. Istället för att Bjärndöd hela tiden stressar honom med "bääääbis" och "piraaaaat" kan hon gasta efter "Paaaajaaas" istället.
Citera
2013-12-17, 17:13
Medlem
Berny har visst snöat in på instagram-videos nu....
Det ligger ännu en uppe nu på hundstackaren som försöker sova när hans psykos-matte kommer och trycker upp kameran i nosen på honom.... "Theus med spjutnosen".... SPJUTNOSEN???
Citera
2013-12-17, 17:28
Medlem
Citat:

Jag skulle älska om hon ansökte om personlig assistans....
Tänk när handläggarna kommer hem till henne och ska avgöra hur mycket hjälp hon behöver, och med vad, och så klockar de varje tid:

"Jaaa, det är ju uppenbart att Berny inte kan kamma håret själv, en flottig fläta med dreads.... Ett uppenbart behov av hjälp. Men kan du gå på toaletten själv Berny? Kan du använda toalettpapper? Jaha? Men inte en hårborste? Nähä.... Maten då?"
"Ja, jag försöker ju träna på mina rutiner men det blir ofta bara en burk keso..."
"Men kan du äta den själv? Kan du visa hur lång tid det tar för dig att äta en burk keso?"
"Men jag kan beställa LYXPIZZA och få den hemkörd på bara tio minuter!"
"Duktig Berny."
Citera
2013-12-17, 18:05
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Jag skulle älska om hon ansökte om personlig assistans....
Tänk när handläggarna kommer hem till henne och ska avgöra hur mycket hjälp hon behöver, och med vad, och så klockar de varje tid:

"Jaaa, det är ju uppenbart att Berny inte kan kamma håret själv, en flottig fläta med dreads.... Ett uppenbart behov av hjälp. Men kan du gå på toaletten själv Berny? Kan du använda toalettpapper? Jaha? Men inte en hårborste? Nähä.... Maten då?"
"Ja, jag försöker ju träna på mina rutiner men det blir ofta bara en burk keso..."
"Men kan du äta den själv? Kan du visa hur lång tid det tar för dig att äta en burk keso?"
"Men jag kan beställa LYXPIZZA och få den hemkörd på bara tio minuter!"
"Duktig Berny."

Funderade förresten på storyn hon drog för ett bra tag sedan nu, den där hon skulle blivit frihetsberövad av någon snubbe uppe i Stockholm. Vad hände med det? Om polisen nu grep mannen och hon blev undersökt på SÖS som hon själv skrev så är ju ett åtal det minsta att förvänta sig men Berny har varit extremt förtegen om det hela och jag börjar undra om det också var grav överdramatisering alternativt rent påhitt. Och vad hände med hela "leva under hot"-grejen? Hon har inte nämnt ett ord om det sedan hon flyttade tillbaka till Malmö.
Citera
2013-12-17, 18:11
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Funderade förresten på storyn hon drog för ett bra tag sedan nu, den där hon skulle blivit frihetsberövad av någon snubbe uppe i Stockholm. Vad hände med det? Om polisen nu grep mannen och hon blev undersökt på SÖS som hon själv skrev så är ju ett åtal det minsta att förvänta sig men Berny har varit extremt förtegen om det hela och jag börjar undra om det också var grav överdramatisering alternativt rent påhitt. Och vad hände med hela "leva under hot"-grejen? Hon har inte nämnt ett ord om det sedan hon flyttade tillbaka till Malmö.

Allt detta hon får för sig, alltså... Att leva under hot, vara frihetsberövad, att vi inte får veta hela historien, Opus Dei etc. Tror fan hon läser böcker, snappar upp "intressanta" saker och får för sig att det har hänt henne.
Citera
2013-12-17, 18:18
Avslutad
Citat:

Denna händelse var ju också då hon påstod i efterhand när HIV-ryktet började florera att det hade gjorts ett HIV-test i samband med undersökningen på SÖS. Vilket är jävligt skumt, man ser ju inte en HIV-smitta så snabbt. Det tar ju en viss tid för viruset att "komma fram".
Senast redigerad av GenesisP 2013-12-17 kl. 18:28.
Citera
2013-12-17, 18:19
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Allt detta hon får för sig, alltså... Att leva under hot, vara frihetsberövad, att vi inte får veta hela historien, Opus Dei etc. Tror fan hon läser böcker, snappar upp "intressanta" saker och får för sig att det har hänt henne.

Allting som Berny kastar ur sig när uppmärksamheten svalnar kommer visa sig att vara en lögn och hon kommer sluta prata om det när det nästan är avslöjat att det är en lögn.

Angående behandlingshem och assistent, hoppas Berny får den hjälp hon behöver på riktig.
Alltså total avskärmning från internet och andra saker och att hon får ordentlig terapi, det är någonting hon faktiskt behöver.
Citera
2013-12-17, 18:38
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vilket är jävligt skumt, man ser ju inte en HIV-smitta så snabbt. Det tar ju en viss tid för viruset att "komma fram".

Att jag inte tänkt på det innan! Det tar minst tre månader innan man kan mäta eventuella antikroppar i blodet. Så nej, rimligtvis kan de inte ha tagit HIV-test på henne när hon kommit in akut

Berny, någonting du vill tillägga?

Citat:
Ano säger:
Stämmer det att du har både HepC och HIV?

Svar: Nej det stämmer inte. Jag har hepatit c, det stämmer. Det har jag haft sedan 2008/2009. HIV har jag inte. Jag har nyligen kollat det då jag var i Sthlm och polisen tog med mig till Södersjukhuset efter att jag hade varit frihetsberövad en vecka (hamnar man på den avdelningen efter det jag var med om gör dom rutinkoll på HIV). Jag har inte HIV.
Berny Pålsson
2013-06-16 | 17:47:42
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-12-17 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in