2013-12-17, 00:55
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PÄRRA
Uffe Sv#rd och Karlsta Bj#rn, nån som vet va dessa herrar pysslar med nu för tiden?
Senaste ja hörde va att Uffe sågade av hälsenorna på nån lirare i Umeå med motorsåg.
Minns dom som ganska ostabila typer på tiden jag bodde i Östersund.

Liraren som fick hälsenorna + underarmen avsågad var Östersundare han också som senare flyttade till Vännäs. Han skapade senare nya rubriker efter att ha klappat ner en granne med baksidan av en yxa!

Vet inte om jag törs skriva ut snubbens namn här med tanke på FB´s hårdare regler...?
2013-12-17, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Liraren som fick hälsenorna + underarmen avsågad var Östersundare han också som senare flyttade till Vännäs. Han skapade senare nya rubriker efter att ha klappat ner en granne med baksidan av en yxa!

Vet inte om jag törs skriva ut snubbens namn här med tanke på FB´s hårdare regler...?

P*r F*al*en*ind?
2013-12-17, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
P*r F*al*en*ind?

Sorry, det råkade smyga sig in ett N i efternamnet som inte ska vara där!
2013-12-17, 14:43
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
P*r F*al*en*ind?

Det stämmer!
2014-01-08, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigenarguld
Och om det är samme Boris vi tänker på så är jag tämligen säker på att han inte har HIV. (Kort, tjock med långt hår. Ser lätt utvecklingsstörd ut?)

Är det den här personen som kallas för Hiv-Boris?

http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.6544834--har-far-jag-en-andningspaus-fran-drogerna-
2014-01-15, 13:18
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Semsåskräcken kommer jag ihåg, en alkoholist som alltid cyklade. Var alltid rädd för han när jag var liten med tanke på hur han såg ut. Bodde nere vid sjön i Lugnviks villaområde i något skjul där. Fick höra att han alltid bar kniv också men brydde sig inte direkt om folk

Dog i sina egna spyor på en madrass i alla fall för en massa herrans år sedan.

Sen var det ett mord i Lugnvik också hos en som bodde granne med en polare til mig, också en alkis som mördade en annan alkis.

tänker du inte på cykelmannen nu ?? vist skräcken kunde vara arg ibland men mot oss barn var han alltid snäll jag mins när han katade in en massa pengar till oss på lågstadiet tyvär beslagtog fröken alla pengar hon sa att det skulle ges till soc så att han fick tillbaka dom yee right!
2014-01-15, 13:19
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krha3
Chippen = Andreas Hen**ksson, född 1978 gissar jag, du vet vem han är.
Hängde med Pa**ik H***nen och lite andra lirare, från körfältet. De var riktiga gangsters

dom var inga gangsters bara tragiska Hakonens pappa är ju en jätte trevlig lokal alkis
2014-01-15, 13:21
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kittycaat
maria stoll?

Det fins 3 stora pojkar vid namn Micke från sth med tvivelaktigt förflutet
2014-01-16, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Är det den här personen som kallas för Hiv-Boris?

http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.6544834--har-far-jag-en-andningspaus-fran-drogerna-

Vetefan om han kallas HIV Boris men missbrukare och utvecklingsstörd stämmer. När han var tonåring brukade han vara riktigt jävlig mot yngre barn. Jagade barn på sin moped och försökte köra över dom samt sköt med luftpistol mot barn. Inte så very nice. Att det skulle gå illa i livet märktes tidigt.
2014-01-17, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Vetefan om han kallas HIV Boris men missbrukare och utvecklingsstörd stämmer. När han var tonåring brukade han vara riktigt jävlig mot yngre barn. Jagade barn på sin moped och försökte köra över dom samt sköt med luftpistol mot barn. Inte så very nice. Att det skulle gå illa i livet märktes tidigt.

Låter inte som nån trevlig person...
2014-01-22, 08:04
Bannlyst
Hur ser de ut med wannabeesupport mcsnubbar där uppe?
2014-01-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IASockertopp
Det är mitt ex Asger
Numera en av mina bästa polare
Åkt runt i hela Världen och lever bara på sin gatumusik
Flyttade från Danmark när han var liten till Sthlm
Visst är han morfar till hammerheads unge?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in