2013-02-07, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunae
Låter som en färgstark kvinna..

Snarare man .... om jag förstått det hela rätt
2013-02-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harettliv
Snarare man .... om jag förstått det hela rätt
Jaha, antog att det var en kvinna iom. att de skrev kärring
2013-02-08, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunae
Jaha, antog att det var en kvinna iom. att de skrev kärring

Transa om jag förstått rätt
2013-02-24, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krha3
Kommer ni ihåg en lirare vid namn An****s He*****son, kallad chippen...... från kö****tet
Och en polare till honom Pa**** Ha***en.....

Men lite intresserad i vad som hände nån gång 2000-2002, en rätt fet ecstasy härva, många som åkte dit. En kille vid namn Ma**** Bl***erg torskade dit, huvudman? Rätt galen i allafall.
Nån som kommer ihåg?

Aldrig hört talas om den där chippen eller hans polare, men antar att du i stycket längre ner syftar på Markus Blomberg bla. dömd för en en jävligt stygg kvinnomisshandel på en väldigt ung tjej för några år sedan. Galen vet jag inte, men dåligt självförtroende kanske eftersom han är allmänt känd för att ge sig på tejjer och möjligtvis mindre killar som han vet inte slår tillbaka. I övriga konfrontationer är han väl mest känd för att först reta upp folk och sedan skynda sig ringa snuten på dom för att slippa få stryk. Kommer väl ursprungligen från Hammarstrand eller vad det var för bondby utanför stan, i samband med att han började "hänga" med de större pojkarna i Östersund så ville han gärna vara dom till lags och förstod inte att dom utnyttjade honom för att själva inte behöva ta "storsmällen" därav rök han med buller och bång i den ecstasy härvan. Har inte hört nåt om han sedan sist han satt inne för bla. narkotikabrott och en misshandel (dock på en kille, men givetvis mycket mindre) Så han kanske skaffat ett liv och börjat kamma sig, eller så kanske han flyttat tillbaka till hålet han är uppväxt i.
2013-03-18, 00:12
Medlem
Bandoliers avatar
Vad vet ni om den här snubben då? (bild)

Dömd för sexbrott mot sina styvsystrar:

http://stoppapedofilerna.wordpress.com/2013/03/14/peter-mattsson-domd-13e-mars-2013-for-sexbrott-mot-sina-styvdottrar/
2013-03-19, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cher
Aldrig hört talas om den där chippen eller hans polare, men antar att du i stycket längre ner syftar på Markus Blomberg bla. dömd för en en jävligt stygg kvinnomisshandel på en väldigt ung tjej för några år sedan. Galen vet jag inte, men dåligt självförtroende kanske eftersom han är allmänt känd för att ge sig på tejjer och möjligtvis mindre killar som han vet inte slår tillbaka. I övriga konfrontationer är han väl mest känd för att först reta upp folk och sedan skynda sig ringa snuten på dom för att slippa få stryk. Kommer väl ursprungligen från Hammarstrand eller vad det var för bondby utanför stan, i samband med att han började "hänga" med de större pojkarna i Östersund så ville han gärna vara dom till lags och förstod inte att dom utnyttjade honom för att själva inte behöva ta "storsmällen" därav rök han med buller och bång i den ecstasy härvan. Har inte hört nåt om han sedan sist han satt inne för bla. narkotikabrott och en misshandel (dock på en kille, men givetvis mycket mindre) Så han kanske skaffat ett liv och börjat kamma sig, eller så kanske han flyttat tillbaka till hålet han är uppväxt i.

intressant berätta mer om tjej misshandeln
2013-03-21, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Vad vet ni om den här snubben då? (bild)

Dömd för sexbrott mot sina styvsystrar:

http://stoppapedofilerna.wordpress.com/2013/03/14/peter-mattsson-domd-13e-mars-2013-for-sexbrott-mot-sina-styvdottrar/

Han bor i lugnvik där jag bor, o har bott där sedan jag varit liten. Att han har blivit dömd för sexbrott har nog kommit som en chock för alla i byn.. Riktigt schysst kille annars. Han har en son också, lite synd att han har blivit uthängd så.
2013-03-28, 11:30
Medlem
fliermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krinke
Han bor i lugnvik där jag bor, o har bott där sedan jag varit liten. Att han har blivit dömd för sexbrott har nog kommit som en chock för alla i byn.. Riktigt schysst kille annars. Han har en son också, lite synd att han har blivit uthängd så.

Ja uthängningen har gått över styr, klart han ska ha ett grovt straff men det är en chock för många inklusive mig. Jag jobbade med honom i 1 år och min bild av honom är inte alls något med det han har blivit dömd för men uppenbarligen har han andra saker inombords. Tydligen finns missbruk av anabola som kan ha rört till det i huvudet på honom.
2013-04-16, 19:21
Medlem
Citat:

Ja just precis! Frågan är vilka dom större grabbarna var och om dom fortfarande är aktiva idag?
2013-04-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hksnismo
Någon som vet vad han hette som kallades mink eller minken som härjade i östersund för typ 15år sedan.

Har för mig att han utanför Östersund

Minken, Ni***s Lu****en föd 1980, bodde i Krokom.
Liten som en tarm men född utan spärrar. Tror han bor i Dalarna, har barn....
2013-04-16, 20:01
Medlem
Citat:
Aldrig hört talas om den där chippen eller hans polare, i.

Chippen = Andreas Hen**ksson, född 1978 gissar jag, du vet vem han är.
Hängde med Pa**ik H***nen och lite andra lirare, från körfältet. De var riktiga gangsters
2013-04-16, 20:02
Medlem
Pip-Hasse från Brunflo gick bort i fredags.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in