Jag tänker inte säga något om den här enskilda händelsen, för jag är inte insatt. Men tävlingen mellan extremvänstern och extremhögern känns så jävla dum. Ingendera önskas. Vänstergänget maskerar sig som antirasister, högergänget kallar sig Sverigevänner. Båda är lika jävliga för landet. Sluta slåss. Ingen blir gladare av det och det gynnar inte någon av er.
Nu var ju inte detta tänkt som någon politisk kamp på gatan, utan en stillsam demonstration för familjer och dom som bor i Kärrtorp. Hade det varit AFA eller RF som arrangerat demonstrationen så tror jag inte folk hade tagit med sina barn. Men nu var det inte dom, utan en lokal grupp som gjorde detta. Därför kom det barnfamiljer och äldre.
Spelar väl förfan ingen roll vilka som anordnade demon eller vilka som gick i den, det intressanta är syftet. Dom gick i ett tåg som hetsade mot SMR, invandringskritiker och folk i allmänhet som vill att Sverige ska vara svenskt. Jag skiter i hur många normkritiska pappalediga velourfarsor som dragit dit både sina saxofoner och snorungar. Går man medvetet i ett tåg som propagerar för sinnessjuka saker oavsett vad det är ska man smaka molotovs. Vilka som tar med sina ungar och använder dem som mänsklig sköld mot nationalisters vrede kan inte smr hjälpa.
Haha, nazisterna har tydligen tränat i månader på en idrottsplats - bl.a marscherat (!?) - åker 50 man unga män, beväpnade med påkar, sköldar, flaskor, knallskott - för att möta motståndare inom extremvänster.
Idioternas tråd, var inte extremvänster de var barnfamiljer, hoppas de som åker in för mordförsök sätter ett exempel i framtiden för vad man inte ska göra.
Spelar väl förfan ingen roll vilka som anordnade demon eller vilka som gick i den, det intressanta är syftet. Dom gick i ett tåg som hetsade mot SMR, invandringskritiker och folk i allmänhet som vill att Sverige ska vara svenskt. Jag skiter i hur många normkritiska pappalediga velourfarsor som dragit dit både sina saxofoner och snorungar. Går man medvetet i ett tåg som propagerar för sinnessjuka saker oavsett vad det är ska man smaka molotovs. Vilka som tar med sina ungar och använder dem som mänsklig sköld mot nationalisters vrede kan inte smr hjälpa.
Ni åkte ju på spö av dessa pappalediga velourfarsor.....
Vad vill du säga? Det är nationalisternas aktivitet de filmar i videon du länkar.
Här är ännu ett klipp som bevisar Antifas underläge i Polen: https://www.youtube.com/watch?v=0AD4UImkIpY
Jag tänker inte säga något om den här enskilda händelsen, för jag är inte insatt. Men tävlingen mellan extremvänstern och extremhögern känns så jävla dum. Ingendera önskas. Vänstergänget maskerar sig som antirasister, högergänget kallar sig Sverigevänner. Båda är lika jävliga för landet. Sluta slåss. Ingen blir gladare av det och det gynnar inte någon av er.
Tror du inte att dom tycker att det är spännande och lite kul att springa omkring och härja? Många är väll dessutom fotbollshuliganer när det inte finns något "politiskt" att göra
Idioternas tråd, var inte extremvänster de var barnfamiljer, hoppas de som åker in för mordförsök sätter ett exempel i framtiden för vad man inte ska göra.
Extremvänstern fanns där också. Barnfamiljer borde ha förstått detta och gett fan i att traska dit. Deras dumhet är inte SMRs problem. SMR är ute efter RF/AFA och inte Karin och hennes ungar.
Givetvis använde RF/AFA barnfamiljer som sina sköldar. Mer kan man ej förvänta sig av kommunister.
Du är antingen sällsynt korkad, eller såpass förpestad av kognitiv dissonans att du inte förmår kritisera dina egna tankar. Varenda dag sitter du och säger att den vita rasen är mer civiliserad och att ett samhälle styrt enligt dina idéer hade varit bättre.
Du är fan en skam för alla raser, och i synnerhet den vita. Precis som blattarna som står och eldar bilar i arbetslöshetens namn, står dina ariska narkomaner och slåss på ett förortstorg i tron att det får människor att uppskatta vit hud. Jag är så svensk att du hade kladdat ner kalsongerna, men jag hade gladeligen avsagt mig varenda spår av det om det hade gett mig förmånen att slippa tillhöra samma ras som du. Tyvärr är såna som du den enda anledningen till att jag inte känner mig stolt som vit: du bekräftar nämligen att vi har en precis lika stor andel idioter ibland oss som alla andra.
Vill du ägna dig åt smicker av min förträffliga person så får du starta en ny tråd. Detta är knappast platsen för det.
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror du på det själv..?
Jag håller Hänt i Sveriges påhittade skämtartiklar som minst lika troliga som de flesta "vittnesmål" och snyftartiklar i Vänsterpressen, om det var det du undrade.