2013-12-16, 16:39
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Vad vill du säga? Det är nationalisternas aktivitet de filmar i videon du länkar.
Här är ännu ett klipp som bevisar Antifas underläge i Polen:
https://www.youtube.com/watch?v=0AD4UImkIpY

Jag visade levande antifascister i Polen. Vad vill du ha sagt med att nationalister är starka i Polen? Det är inget som förvånar mig med tanke på den utbildningsnivå som råder i Polen just nu. Sorgligt men sant. Du kanske borde flytta till Polen så slipper du iaf ha vuxenblöja på dig på motdemonstrationer
Citera
2013-12-16, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mittfosterland
Skrattretande att du säger så! Ni attackerade tåget där det fanns föräldrar med barn ... Tack och lov kommer ni inte lyckas förstöra mitt fosterland och ni kommer inte lyckas förstöra mina bröder och systrar heller, som står upp för Sverige! ....

ni kan ju "sekta" på ute samhällets periferi

Såklart man som vänster tycker det är upstanding att gömma sig bakom småbarnsmorsor. Sen vill man kalla motståndet för nazister. Som att 30-talet ens fanns längre.
Citera
2013-12-16, 16:46
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Eftersom vänsterextrema brukar leva på socialbidrag är de en grupp som bidrar mycket till samhället?

Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Sen är det inte det klipskaste klientelet som lockas till SMR (eller någon annan extremistgrupp bör tilläggas).

Läs om, läs rätt.
Citera
2013-12-16, 16:54
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
https://www.youtube.com/watch?v=5NBx0Okr_LY

Vilka är lugnast?

https://www.youtube.com/watch?v=Xux0JJ7gEsA

Citera
2013-12-16, 16:59
Medlem
GrandMaster-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Ja, vad fan är mångkulturella gruppvåldtäkter, rån, mord och judebolsjevikisk åsiktsregistrering och politisk AFA-våldsförföljelse av oliktänkande jämfört med det brutala nazistiska klottret. Omg.
Berätta gärna om senaste gången något av det där hände i kärrtorp utöver nazi klotter.
Citera
2013-12-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Ja det är alltid alla andras fel när ni slår? Precis så resonerar ex våldtäktsmän som hävdar "varför hade hon kort kjol på sig, då ville hon ju knulla. Ville hon inte det så skulle hon inte haft på sig den korta kjolen".

Sen tar du i vanlig ordning på dig offerkoftan och hävdar att Polisen aldrig skyddar er. Vad hände på er marsch under kristallnatten? Såg inte Polis till att ni fick genomföra er tillståndsgivna marsch?
Bjuder på filmklipp från er egen hemsida som bevis:
https://www.nordfront.se/we-stand-with-golden-dawn.smr

Nog fan är ni samma skrot och korn alltid. Sluta upplev dig som så jävla kränkt. Ingen tycker synd om någon som systematiskt hatar andra människor.
Nej, polisen lät rödingarna komma nära och kasta flaskor etc. på demonstrationen, sedan försökte man hindra deltagarna från att försvara sig själva. Under "kristallnatten" tog polisen inte i med hårdhandskarna och genomförde några massgripanden och media skrev inga hetsartiklar om "hotet mot demokratin". Det låg helt enkelt inte i polisens intresse.

Jag vill inte ta på mig någon offerkofta, jag räknar nämligen inte med systemets beskydd.

Vi utmanar systemet, ni är vidriga medlöpare och nyttiga idioter. Därför blir vi olika behandlade.
Citera
2013-12-16, 17:03
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kass rubriksättning. "Svenskhatare" för att man inte uppskattar en ideologi med rötter i 30-talets Tyskland?

Man kan ha negativa åsikter om invandringspolitiken, om vissa invandrargruppers överrepresentation inom viss brottslighet, negativa åsikter om islam och allt möjligt men steget till att bekänna sig till den vidriga nazistiska ideologin som stått för så oerhört mycket lidande torde ändå vara ganska långt för de flesta av oss.

Varför är man svenskhatare för att man kämpar mot rasism och fascism? Rasismen är stollig oavsett vem som står för idéerna och vem den än riktas emot. Sorgligt att se hur de (SMR t.e.x) som anser sig vara förmer och bättre än alla andra, ger sig på ett demonstrationståg där barn, pensionärer och andra tämligen försvarslösa befinner sig. Fy fan så lågt.

Lustigt f.ö. med nassepatrask som å ena sidan klagar på klotter och vandalism från vänsterns håll samtidigt som de själva klottrar och förstör. Vi betackar oss för era nazisymboler och era vidriga flygblad.

Ja. Det här inlägget tål att upprepas med jämna mellanrum
Citera
2013-12-16, 17:05
Medlem
fableman2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Idiotiskt att attackera en demonstration med fler deltagare när de är skyddade av polisen dessutom(kanske utan polisen inget problem). Förstår inte heller riktigt vad man vill uppnå med detta, sådana här demonstrationer är ändå helt meningslösa.

SMR kommer ju inte uppnå något med detta, pinsamt.

Identitarianismen är vägen framåt, släpp gamle Adolf

Jo några drönare kanske ser skillnaden mellan SD och de extrema: SMR,SvP osv.
Citera
2013-12-16, 17:15
Medlem
Lingonfrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J87333
Nej, men släpar du in ungen bland huliganerna så ökar ju risken att ungen hamar i ett bråk. Eller hur?

Men du förstår ju fortfarande inte. Poängen var att det inte var menat för huliganer. Det var invånarna i området som ville samlas för att visa att de inte ville ha det klotterkrig som pågår mellan AFA och SMR. Att extremisterna också slöt upp är väl inte barnfamiljernas fel.

Extremism är inget jag tycker om, men om man vill hålla på med det så ska man ändå se till att ge sig på de som faktiskt skulle vara ett hot. Hade varit bättre om ett par stycken av våldsverkarna från var sida hade stämt träff i skogen bredvid en halvtimme senare så hade de fått göra upp på riktigt. Kan inte heller tänka mig att det känns helt bra att kasta flaskor mot små ungar, hur våldsbenägen man än är. Tvivlar starkt på att alla i SMR är psykopater.
Citera
2013-12-16, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av marXXus
Nej, polisen lät rödingarna komma nära och kasta flaskor etc. på demonstrationen, sedan försökte man hindra deltagarna från att försvara sig själva. Under "kristallnatten" tog polisen inte i med hårdhandskarna och genomförde några massgripanden och media skrev inga hetsartiklar om "hotet mot demokratin". Det låg helt enkelt inte i polisens intresse.

Jag vill inte ta på mig någon offerkofta, jag räknar nämligen inte med systemets beskydd.

Vi utmanar systemet, ni är vidriga medlöpare och nyttiga idioter. Därför blir vi olika behandlade.

Du kommer alltid att behålla offerkoftan på så det är egentligen meningslöst att svara dig i förhoppning om att du vågar dig på självrannsakan. Inte ens när det finns bevis på film hur er demonstration försvaras av ordningsmakten, istället så tog inte polisen i med hårdhandskar som de gjorde mot er stackars kränkta nynazister.

Jag är en vanlig medborgare som åtnjuter demokratins fördelar. Jag brukar inte ta för vana att spöa varken nynazister eller vänsterextremister (men med all stor säkerhet så var jag en omogen mobbare som gav mig på dig och dina så kallade motståndsmän i gymnasiet och det får vi sota för idag). Revansch på samhället känns lite 90-tal bara, precis som sköld och haglöfsbyxor mitt i Stockholm.
Citera
2013-12-16, 17:19
Medlem
Pudelns kärna i hela det här är alltså att en grupp hipstertomtar(kolla på bilderna för i helvete. Jag ser ett par 40-talistkuffar som kan klassas som normala aftonbladetkonsumerande svenssons som dragit dit sina ungar i syfte att smitta av sitt hjärntvättade självhat på dem, men i övrigt är det en helvetes massa indiemode och kappor i hiskeligt fula bruna, beiga och gröngråa färger, kortklippta svartfärgade frisyrer, glajjer utan glas i, "handväskor" i unixextyp hensen utav båda könen, pojksnagg på de fula brudarna, så pass tajta jeans på snubbarna att man undrar om ett manligt könsorgan kan överleva i det lilla utrymmet och nån fåne med saxofon i gula velourbyxor osv osv ) och knivbeväpnade vänsterhuliganer som tydligen om vi ser till dess historia lagt klasskampen på is och prioriterar utrotandet utav de europeiska folken istället förväntade sig kunna gå ostört i ett tåg moraliskt sponsrat och säkert även indirekt monetärt sponsrat utav varenda skattefinansierad myndighet, privatägd tidning och "fristående" liberal tankesmedja som annars vänsterorcherna hatar i landet. För vad? För att nån epanazze(enligt vem? Vet man vilka som klottrat och är man säker att det inte bara är ett pojkstreck?) sprejat nått på nån vägg?

Och lokalborna sen, som inte är medlemmar i rf/afa tycker sig dom borde ta sitt antisvenska ansvar och visa upp sig på sina moraliska hästar och få ryggdunk utav twittervänstern och aftonhoran sluter upp i tron att dom även denna gång ska få visa sin rasism mot sitt eget folk ostört. Alla dessa år utav statsmedias indoktrinering har iaf gett resultat på några "neutrala" idioter.

Men så stötte dessa oväntat på patrull utav arga svenskar som i egenskap utav politiskt organiserade är trötta på att behandlas som andra klassens medborgare i sitt eget land. Idiotvänstern och deras hjärntvättade anhang trodde alltså att allt skulle gå som det gått 8251637 ggr innan dom haft sina löjliga intetsägande demos mot "jasism" och att ingen nationalist skulle komma och visa vad de tyckte om deras självhat. Men så gick det ju inte till.

Kort sagt:

1. Vänsterextermister anordnar ett urvattnat fackeltåg för miljonte gången och tror ingen ska behandla dem som dem själva behandlat motståndare i 25 år.

2. Sverigevänner dyker upp.

3. Vänstern grinar ut och pappa staten som de annars försöker revoltera emot kommer till undsättning.

4. Åsa linderborg skriver ännu en krönika i frenesi att raskriget initierats utav gazkammarzvennarna och nu måste alla vita människor på jorden begå harakiri för att inte förnärma de stackars muhammedanerna(som ändå inte vet ett skit om vad som hänt för att dom snackar ändå inte svenska än mindre läser aftonhoran utan har parabolerna inställda mot hemlandet mecka istället) ute i husby.
Citera
2013-12-16, 17:20
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Ok? Ja precis när en samling SMR-idioter begår en korkad
aktion så ska samtliga nationalister dras över samma kam för det.
Samtidigt ska "antirasister"få fripass med åtskilliga våldsaktioner
som riktats mot våra (SvP) medlemmar bara detta år inklusive ett bombattentat
mot en barnfamilj. Det är helt ok för Varulv, det! Det var ju "onda" människor
som drabbades då... Far åt helvete jävla idiot!

Kolla, nu vinklar du bara saker för att det ska låta som att jag har sagt något av det där. Är det här någon typiskt debattmetod som du använder? Den är fruktansvärt störande.

Nej, det är klart våld inte ska idkas mot er SvP:are heller, men denna gång skedde det i SJÄLVFÖRSVAR. Kan du det ordet? Vi tar det igen:

S J Ä L V F Ö R S V A R.

Jag har aldrig stött en våldsam aktion som RF eller AFA har gjort, men ni nassar är ganska duktiga på att sätta yxor i dörrar hos folk också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in