2013-12-16, 15:43
Medlem
BrunoContis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marXXus
Varför i helvete tar man med sig barn i en politisk demonstration som riskerar att bli angripen? Barn har ingenting att göra i den politiska kampen på gatan.

Nu var ju inte detta tänkt som någon politisk kamp på gatan, utan en stillsam demonstration för familjer och dom som bor i Kärrtorp. Hade det varit AFA eller RF som arrangerat demonstrationen så tror jag inte folk hade tagit med sina barn. Men nu var det inte dom, utan en lokal grupp som gjorde detta. Därför kom det barnfamiljer och äldre.
Citera
2013-12-16, 15:45
Medlem
kaiross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Men tänk efter nu tokfan. Tror du att målet var att spöa skiten ur alla på den där demonstrationen?

De gick dit för att förstöra skiten och du kanske inte la märke till detta men demonstrationen förvandlades till en dålig dag i Syrien.

Om 30 pers lyckas med detta så är det ingenting annat än en vinst.
Så att "förstöra skiten", är alltså det du kallar en "utstuderad propagandaaktion"?!
Jag behöver inte repetera det andra skrivit före mig, men en mer misslyckad propaganda är svår att åstadkomma.

Oavsett vad som hände eller vilken sida man står på, så blev SMR igår ökända för gemene man och (troligtvis) därmed även Sveriges mest hatade organisation. Grattis till vinsten!
Citera
2013-12-16, 15:47
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Det är inte era åsikter som är sjuka, det är ert sätt att försvara dem som är lite oroväckande, dvs att man skiter i att bemöta relevanta frågor och gång på gång upprepar sig utan att bemöda sig att tänka efter. Se t.ex. min och Wastelands tidigare debatt där hen vägrade inse att hen sysslade med ett argumentationsfel.

Att Bonnier ägs av judar är en överdrift. Kom gärna med bevis för att de är praktiserande eller att deras etnicitet öht är relevant.
Du saknar grundläggande kunskaper om precis allt vi diskuterar och sitter bara och lipar över dina paranoida vanföreställningar om utrensningar. Angående det påstådda argumentationsfelet så erkände du precis att det "var skillnad" på det ena och det andra ditt hycklande fanskap.
Citera
2013-12-16, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
SMR bevisade med gårdagens aktion att de, om någon organisation, är det största hotet mot Sveriges demokrati. Sen är det inte det klipskaste klientelet som lockas till SMR (eller någon annan extremistgrupp bör tilläggas). Någon beskrev det väldigt bra tidigare i tråden: "Beräknad studieskuld: 0 kr."

Eftersom vänsterextrema brukar leva på socialbidrag är de en grupp som bidrar mycket till samhället?
Citera
2013-12-16, 15:49
Medlem
Taokers avatar

Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Det är väl lite såna tankar jag är inne på också. Spyr på alla galningar som daltar med kriminella snorungar i förorterna. Det måste vara samma människor som indirekt stödjer brottslighet, våldtäkter och gatugäng? Allvarligt talat alltså. Finns inga gränser för härligheten med invandring för dessa personer?

Förstår inte exakt vad du menar men.. Jag hade en kompis som blev nerspöad av (minst) fem stycken invandrare. Killen är själv invandrare men ljus. Polisen grep ingen trots att han blev ganska grovt misshandlad.

Hade scenariot varit tvärtom med fem-åtta stycken vita personer som sparkar på en invandrares huvud när han ligger ner skulle det varit ett HATBROTT och aftonbladet hade gjort stora rubriker om NAZISTER och RASISTER härjar på våra gator. När ska folk förstå att invandrare till stor del är värre rasister än Svenskar?
Citera
2013-12-16, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Ja det är alltid alla andras fel när ni slår? Precis så resonerar ex våldtäktsmän som hävdar "varför hade hon kort kjol på sig, då ville hon ju knulla. Ville hon inte det så skulle hon inte haft på sig den korta kjolen".

Sen tar du i vanlig ordning på dig offerkoftan och hävdar att Polisen aldrig skyddar er. Vad hände på er marsch under kristallnatten? Såg inte Polis till att ni fick genomföra er tillståndsgivna marsch?
Bjuder på filmklipp från er egen hemsida som bevis:
https://www.nordfront.se/we-stand-with-golden-dawn.smr

Nog fan är ni samma skrot och korn alltid. Sluta upplev dig som så jävla kränkt. Ingen tycker synd om någon som systematiskt hatar andra människor.

Det här låter som en adekvat beskrivning av våldsvänstern. Ni gillar att drogråna folk.
Citera
2013-12-16, 15:51
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Det är inte era åsikter som är sjuka, det är ert sätt att försvara dem som är lite oroväckande, dvs att man skiter i att bemöta relevanta frågor och gång på gång upprepar sig utan att bemöda sig att tänka efter. Se t.ex. min och Wastelands tidigare debatt där hen vägrade inse att hen sysslade med ett argumentationsfel.

Att Bonnier ägs av judar är en överdrift. Kom gärna med bevis för att de är praktiserande eller att deras etnicitet öht är relevant.

Familjen Bonnier ÄR judar.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bonnier_(sl%C3%A4kt)
Citera
2013-12-16, 15:52
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Nu lagom till valåret som kommer har har jag ett förslag till SMR för deras nästa briljanta "gatuaktion"; Gruppvåldta Invandrare, för att på så sätt motarbeta gruppvåldtäkter!

Blir en perfekt uppföljare till "Operation Få AFA Att Framstå Som Hjältar".

Nerpissade patrask.
Citera
2013-12-16, 15:54
Medlem
Jaro Paros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Bonnier AB eller Bonnierkoncernen är en familjeägd mediekonglomerat med sin bas i Sverige.

Ordförande Carl-Johan Bonnier: "...det judiska arvet känns ändå som grundläggande för släkten."
http://www.di.se/artiklar/2004/5/10/bonnier-tillbaka-till-basen/

Jag har så vitt jag vet inte undvikit att bemöta någon fråga så släng den halmgubben på någon annan.

Oftast om man är lite konspiratoriskt lagd som du nu verkar vara så är det lätt att se saker som kanske egentligen inte finns.

Att Bonnier familjen är judisk eller att företaget är familjeägt är ju ingen som direkt säger emot. Däremot så tror ju du att dom är i maskopi i någon komplott mot vita arier enbart för att dom är judar.
Det som aldrig förklaras av er som är av den åsikten är hur det görs eller att faktiskt ens görs. Du drar slutsatsen att enbart för dom är Judar så väljer dom vilket håll Bonnier ska propagera som ett stort mediaföretag. Att dom aktivt ska motarbeta den vita rasen genom den maktfaktor dom har i det etablerade mediet.

Det är inget bevis för att du har rätt. Det är egna slutsatser du endast backar upp med egna uppfattningar.
Citera
2013-12-16, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti
Nu var ju inte detta tänkt som någon politisk kamp på gatan, utan en stillsam demonstration för familjer och dom som bor i Kärrtorp. Hade det varit AFA eller RF som arrangerat demonstrationen så tror jag inte folk hade tagit med sina barn. Men nu var det inte dom, utan en lokal grupp som gjorde detta. Därför kom det barnfamiljer och äldre.

Historieförfalskning kan Arnstad få syssla med. Men alla som har någon form av sinne för att ta in information, eller vi som var på plats, kan säga att RF/vänsterfalanger gömde sig i massan av de annars fredliga demonstranterna. Sen bröt de sig ur och började fightas.
Citera
2013-12-16, 15:56
Medlem
mittfosterlands avatar
Tack Sverige och mitt fosterland att ni fördrev svartskjortorna in i skogen där de hör hemma.

SMR ni är en pinsam sekt må ni brinna i helvetet, ingen tycker synd om er, det är NI som förstör Sverige det är NI som är hatade.
Citera
2013-12-16, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mittfosterland
Tack Sverige och mitt fosterland att ni fördrev svartskjortorna in i skogen där de hör hemma.

SMR ni är en pinsam sekt må ni brinna i helvetet, ingen tycker synd om er, det är NI som förstör Sverige det är NI som är hatade.

Vad tycker du om att era fega aktivister gömde sig bland småbarnsmammor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in