2013-12-16, 13:55
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Man gick efter dem för att köra bort dem i egenskap av sitt överlägsna antal. Man försvarade sig mot psykopaterna som precis anfallit demonstrationen. Är det så svårt att begripa jävla geggmongo?

Sen tycks demonstrationen delvis ha bestått av militanta på vänsterkanten, men Wasteland har ett sådant svart och vitt-tänk att hen inte kan förstå att folk med olika åsikter kan enas under samma paroll, och att man inte kan dra alla över samma kam.
Citera
2013-12-16, 13:55
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Ser man det svenska folkets överlevnad som en grundläggande förutsättning för den utveckling man vill förespråka så demoniserar man inte motstånd till en kontinuerligt hög och ändlös invandring från tredje världen. Dessa "anti-rasister" slänger oss under tåget och tänker inte längre än näsan räcker. De är upptagna med att tänka "rätt" och gasta rätt slogan för att få ryggdunkningar av andra duperade satar.
Så ni ska spöa dem som tillämpar den grundlagsskyddade mötesfriheten? Så ni, den ariska förtruppen, som ska fostra svenska folket? Det är farligt att snöa in på sjuka fantasier.
Citera
2013-12-16, 13:59
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaliberWille
Hur förstörde man den då?

Som jag skrev så blev demonstrationen som en dålig dag i syrien på väldigt kort tid. Orsakat av ca 30 pers...

Din sort tycker ju alltid att ni förstör våra demonstrationer genom att stå och kasta sten från 80 meter HAHA.
Citera
2013-12-16, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
"Dyker upp"... Nu slog du nog eufemismvärldsrekord. Om man nu är så fredliga så hade man väl avlägsnat sig från AFA- och SMR-gängen och skanderat inget våld på våra gator? Istället hängde man på våldsrödingarna och jagade nassar upp i skogen.

Skulle SMR gått hem å lagt sig om RF och AFA inte vart där?
Knappast, de skulle stått och kastat sten å flaskor på barn och gamlingar!

Patetiskt hur ni försöker försvara era IQ befriade polare, genom att säga att ni attackerade detta demo för att RF och AFA var där
Citera
2013-12-16, 14:00
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Så ni ska spöa dem som tillämpar den grundlagsskyddade mötesfriheten? Så ni, den ariska förtruppen, som ska fostra svenska folket? Det är farligt att snöa in på sjuka fantasier.

Frågan är om svenska nazister någonsin ägnat sig åt annat än sjuka fantasier. Är det något som gör den svenska kulturen överlägsen är det att vi alltid avskytt auktoritära system, vilket innebär att vi aldrig någonsin kommer acceptera nazisternas agenda. Jag frågar mig återigen hur många arier som återstår när SMR rensat klart. Och om till och med Fredrik Reinfeldt är en neger, vem är då en sann svensk?
Citera
2013-12-16, 14:05
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Sen tycks demonstrationen delvis ha bestått av militanta på vänsterkanten, men Wasteland har ett sådant svart och vitt-tänk att hen inte kan förstå att folk med olika åsikter kan enas under samma paroll, och att man inte kan dra alla över samma kam.
Jag förstår mycket väl att diverse svenskfientliga typer gaddar sig samman. Skillnaden mellan dig och mig är av moralisk art. Jag hade lämnat demonstrationen om den bestod av grupper som uttalat vill utrota den vita västerländska mannen och bedriva våldsrevolutionär kamp mot patriarkatet och den vita rasen. Men alla fattar inte att dom har sådana åsikter, snyft, invänder ni då. Vem fan bryr sig säger jag, att vara okunnig, naiv och korkad är ingen ursäkt för vuxna människor.
Citera
2013-12-16, 14:07
Medlem
En fråga då.

Kommer dessa smarta "försvarare" av den Svenska rasen bli straffade eller hyllade av SMR nu?

Asså kommer de ses som martyrer som skadades i strid med de hemska och Svensk hatande anti-rasisterna eller kommer de ses som idiotiska fläsk mongon som skämmer ut SMR och deras kamp för Sverige ?
Citera
2013-12-16, 14:07
Medlem
Citat:
Frågan är om svenska nazister någonsin ägnat sig åt annat än sjuka fantasier. Är det något som gör den svenska kulturen överlägsen är det att vi alltid avskytt auktoritära system, vilket innebär att vi aldrig någonsin kommer acceptera nazisternas agenda. Jag frågar mig återigen hur många arier som återstår när SMR rensat klart. Och om till och med Fredrik Reinfeldt är en neger, vem är då en sann svensk?
Trams. Folket i det framtida Norden kommer att leva i ett betydligt mer fritt samhälle än i dagens förtryckande demokratur.
Citera
2013-12-16, 14:08
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyGandhi
Skulle SMR gått hem å lagt sig om RF och AFA inte vart där?
Knappast, de skulle stått och kastat sten å flaskor på barn och gamlingar!

Patetiskt hur ni försöker försvara era IQ befriade polare, genom att säga att ni attackerade detta demo för att RF och AFA var där
Fast det där tror jag faktiskt att du är ensam om att hävda i tråden. Ingen har förnekat att SMR dök upp med våld i blick, men man var knappast inriktade på barn och pensionärer, det får du nog ta och belägga isåfall, gärna med exempel på att nåt barn ska ha misshandlats igår.
Citera
2013-12-16, 14:09
Medlem
http://www.expressen.se/nyheter/vittne-manga-barn-gomde-sig-inne-pa-ica/

Barn som gömde sig på ICA undan SMR-attacken, ungdomar som är rädda för att gå till skolan. Fräscht. Ni vinner nog många popularitetstävlingar i Kärrtorp dessa dagar
Citera
2013-12-16, 14:10
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Om du tror att du behöver skola mig i en nazistisk syn på verkligheten tror du fel, jag vet vad du står för men jag avskyr det ändå. Jag vet vad du vet men jag har ett annat synsätt på det. Men det är ändå off topic.
Så det är "nazistiskt" att vilja se det svenska folket överleva? Det är ju bekvämt för dig att dra upp nazistkortet och avfärda någon slags diffus "nazsistisk syn" för att slippa ta hänsyn till svenska folket.

Du vet knappast det jag vet. Om du inte har aktivt uppsökt andra perspektiv än det som serveras av skolväsendet och media så finns det en värld av information som varit dold för dig.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-12-16 kl. 14:19.
Citera
2013-12-16, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Fast det där tror jag faktiskt att du är ensam om att hävda i tråden. Ingen har förnekat att SMR dök upp med våld i blick, men man var knappast inriktade på barn och pensionärer, det får du nog ta och belägga isåfall, gärna med exempel på att nåt barn ska ha misshandlats igår.

Antifascisterna på plats såg ju till att SMR inte kunde göra något mot resten av demon. Och såväl du, som andra efterblivna nassar här i tråden, har ju hävdat att alla som var på den där demon var kommunistsympatisörer, Linje 17 är ett militant nätverk, alla var svenskhatare, anti-vita bla bla bla bla. Så vad skulle hindrat SMR från att misshandla vem som helst i den demon om alla som gick i den nu är "lika skyldiga"?

Du får börja tänka innan du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in