Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
1. Jag ber dig hänvisa till bilder eller filmklipp som påvisar att barnfamiljer eller pensionärer attackerats av SMR.
2. Ditt motdrag: Länka till en hemsida som inte fungerar.
3. Jag ber dig återigen att ta fram sådana bilder som styrker din och många andra tes.
4. Du länkar en bild på en familj som ler och ser glada ut och som inte alls blir attackerade.
5. Jag frågar dig om du är fullständigt dum i huvudet eller om du bara är oförmögen att läsa. Skärp dig för helvete och släpp limburken nu ungjävel!
Suck. Bilden var från demonstrationen. Nu ska jag skriva samma inlägg igen som jag skrev till The Burden, en annan lågbegåvad individ med högersympatier:
Jag ska göra det väldigt enkelt och tydligt för dig. Vittnesuppgifter från privatpersoner och poliser samt ett gäng filmer visar hur nazisterna kastar flaskor, bengaler, eventuellt stenar samt smällare mot folksamlingen. I den folksamlingen finns barn och pensionärer. Oavsett vem SMR avsåg att träffa så var det likväl ett angrepp på helt vanliga människor, däribland barn och pensionärer. Förstår du?