2013-12-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Och var någonstans på bilden attackeras barn och pensionärer av nazister?

Ok. Jag ska göra det väldigt enkelt och tydligt för dig. Vittnesuppgifter från privatpersoner och poliser samt ett gäng filmer visar hur nazisterna kastar flaskor, bengaler, eventuellt stenar samt smällare mot folksamlingen. I den folksamlingen finns barn och pensionärer. Oavsett vem SMR avsåg att träffa så var det likväl ett angrepp på helt vanliga människor, däribland barn och pensionärer. Förstår du?
Citera
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kass rubriksättning. "Svenskhatare" för att man inte uppskattar en ideologi med rötter i 30-talets Tyskland?

Man kan ha negativa åsikter om invandringspolitiken, om vissa invandrargruppers överrepresentation inom viss brottslighet, negativa åsikter om islam och allt möjligt men steget till att bekänna sig till den vidriga nazistiska ideologin som stått för så oerhört mycket lidande torde ändå vara ganska långt för de flesta av oss.

Varför är man svenskhatare för att man kämpar mot rasism och fascism? Rasismen är stollig oavsett vem som står för idéerna och vem den än riktas emot. Sorgligt att se hur de (SMR t.e.x) som anser sig vara förmer och bättre än alla andra, ger sig på ett demonstrationståg där barn, pensionärer och andra tämligen försvarslösa befinner sig. Fy fan så lågt.

Lustigt f.ö. med nassepatrask som å ena sidan klagar på klotter och vandalism från vänsterns håll samtidigt som de själva klottrar och förstör. Vi betackar oss för era nazisymboler och era vidriga flygblad.
Det är både imponerande och tragiskt att en person som du som varit aktiv på FB i över tio år fortfarande tror på tvålar och lampskärmar och leker Bror Duktig när regeringen i Sverige anlitar uttalade svenskhatande folkmordsförespråkare och där dom judiskägda medierna bedriver skattefinansierad åsiktsregistrering och politisk förföljelse av oliktänkande. Idag går våldskommunister ut med knivar och ska demonstrera mot "rasismen" och du och andra hjon jönsar frivilligt självförintande med i det här spektaklet.
Citera
Medlem
Uncuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Och var någonstans på bilden attackeras barn och pensionärer av SMR?

Är du efterbliven? De kom ju och kastade glasflaskor mot folksamlingen, där massor av barnfamiljer och pensionärer stod.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg
1. Jag ber dig hänvisa till bilder eller filmklipp som påvisar att barnfamiljer eller pensionärer attackerats av SMR.

2. Ditt motdrag: Länka till en hemsida som inte fungerar.

3. Jag ber dig återigen att ta fram sådana bilder som styrker din och många andra tes.

4. Du länkar en bild på en familj som ler och ser glada ut och som inte alls blir attackerade.

5. Jag frågar dig om du är fullständigt dum i huvudet eller om du bara är oförmögen att läsa. Skärp dig för helvete och släpp limburken nu ungjävel!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Haha! han har ju kissat ner sig på riktigt.

Det har kommit fram att kniven kom från bältet på en av nazisterna. Han hade tappat den. Som man bäddar får man ligga antar jag.

Vill någon förklara varför en bryr sig om var kniven kom ifrån ?
Det allvarliga är väl således att någon har blivit knivhuggen ? Så om polisen hade tappat sitt tjänstevapen så hade det varit polisens eget fel att hen blev skjuten ?

Jävla logiskt tänk det känns som, spelar mindre roll vems kniven var. Det hemska är att någon tagit upp den och knivstuckit en annan människa.
Citera
2013-12-15, 19:41
Medlem
KanylKenneths avatar
Ett tips till de från dessa grupper som läser här.

Dessa aktioner är säkert sköna för att få ut lite frustration och energi genom att "slåss" men det leder inte till mycket annat än en halv patetisk medial cirkus.

Historiskt sett så är det riktade mord och sabotage som ger bäst effekt.

Historiskt så har extremister angripit journalister, redaktioner, politiker, asylboenden, judiska församlingar och liknande med goda resultat.

Självklart uppmanar jag inte någon att göra sådant, men säger det för att ge lite perspektiv jämfört med dagens aktion.
Citera
2013-12-15, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Att du försvarar nazisterna men inte Afa?

Jag försvarar inte någon våldsbejakande fraktion. Men att det blir en sådan total uppståndelse när "nazister" gör samma sak som våldsvänstern säger mig en en hel del. Försvara du AFA´s och RF´s aktioner?
Citera
2013-12-15, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
HAHAHA! Jävla obildbara idioter. Hur avstavar man Motståndsrörelsen...

http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/1506259_260390300784668_1021320010_o.jpg

Lustigt hur Sveriges "hardcore" gruppering framställer sig idag!
Citera
2013-12-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Visst fanns det extremister från båda sidorna men det han/hon uppenbarligen ville påvisa är att SMR är ytterst inkapabla till att välja sina strider. Varför attackera en demonstration som uppenbarligen har lockat ett bredare klientel än enbart AFA/RF-extremister?

Exakt. AFA hade helt öppet och officiellt sin 20-årsfest på Cyklopen i Högdalen den 30 november. Ett perfekt mål för SMR. Bara massa våldsamma rödingar. Men icke sa nicke. För då fanns ju risken att samtliga skulle få åka likbil därifrån. Det är inte samma risk om man attackerar en fredlig demonstration med barnfamiljer och pensionärer
Citera
2013-12-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Så SMR gick och anföll en kvinna? Ganska modigt!

Sexistiska svin. Vad tycker dina inlåsta polare i RF att du anser att kvinnor måste beskyddas utav patriarkala strukturer så dom inte far illa?
Citera
2013-12-15, 19:44
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
1. Jag ber dig hänvisa till bilder eller filmklipp som påvisar att barnfamiljer eller pensionärer attackerats av SMR.

3. Jag ber dig återigen att ta fram sådana bilder som styrker din och många andra tes.

4. Du länkar en bild på en familj som ler och ser glada ut och som inte alls blir attackerade.

5. Jag frågar dig om du är fullständigt dum i huvudet eller om du bara är oförmögen att läsa. Skärp dig för helvete och släpp limburken nu ungjävel!

Dagens eller kanske årets bästa inlägg. Att vara provokatör är inte lätt när det finns sådana som dej
Citera
2013-12-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Suck. Bilden var från demonstrationen. Nu ska jag skriva samma inlägg igen som jag skrev till The Burden, en annan lågbegåvad individ med högersympatier:

Jag ska göra det väldigt enkelt och tydligt för dig. Vittnesuppgifter från privatpersoner och poliser samt ett gäng filmer visar hur nazisterna kastar flaskor, bengaler, eventuellt stenar samt smällare mot folksamlingen. I den folksamlingen finns barn och pensionärer. Oavsett vem SMR avsåg att träffa så var det likväl ett angrepp på helt vanliga människor, däribland barn och pensionärer. Förstår du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in