Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Att organiserade antirasister och andra som bemödar sig med att sluta upp på sådana här event också alltid är svenskfientliga avskum och/eller ordentligt hjärntvättade hjon har vi ju redan konstaterat.
Vem var det som högg Motståndsmannen i ryggen med kniv egentligen? Och är det denne person som sitter misstänkt för mordförsök nu?
Låter hemskt besynnerligt att pensionärer och småbarnsföräldrar som är ute och demonstrerar beväpnar sig med knivar och tillhyggen tycker jag.
Du är antingen sällsynt korkad, eller såpass förpestad av kognitiv dissonans att du inte förmår kritisera dina egna tankar. Varenda dag sitter du och säger att den vita rasen är mer civiliserad och att ett samhälle styrt enligt dina idéer hade varit bättre.
Du är fan en skam för alla raser, och i synnerhet den vita. Precis som blattarna som står och eldar bilar i arbetslöshetens namn, står dina ariska narkomaner och slåss på ett förortstorg i tron att det får människor att uppskatta vit hud. Jag är så svensk att du hade kladdat ner kalsongerna, men jag hade gladeligen avsagt mig varenda spår av det om det hade gett mig förmånen att slippa tillhöra samma ras som du. Tyvärr är såna som du den enda anledningen till att jag inte känner mig stolt som vit: du bekräftar nämligen att vi har en precis lika stor andel idioter ibland oss som alla andra.