2013-12-22, 22:35
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
Bevisligen fungerar inte demokrati. Man destabiliserar ett samhälle genom att tolerera en jävla massa grupper sen blir man tvungen att kasta folk till höger och vänster i fängelse för att den ene uttalar sig "kränkande" om den andre. Demokrati kommer alltid leda till en massa semidiktatoriska beslut när det till slut exploderar och mynnar ut i heldiktatur.

Man har tröttnat på att besvara sånt här debilt skitsnack, korkade fitta. Du lyckades dra många klassiker ur röven här ser jag. Jag är säker jag har besvarat exakt de här frågorna 63 ggr innan dig under min tid på forumet.
Hatet är påtvingad. Om inte vi skulle fyllas till bredden utav folkslag som inte har här och göra utan skulle göra bäst i att stanna hemma i sina egna länder skulle det vara bra mycket mindre hat, från båda sidor. Folk som lever i homogena samhällen respekterar andra folk mer än mångkulturella smältdeglar. Hur många nazipartier finns det i Island, polen och finland?
I grund och botten handlar det inte om brööölskinhead-hat. Det handlar om att vara medveten om att vi svenskar är ett promille utav alla världens folk och våran sköra existens kompromissas utav invandringen. Frustrationen över detta kan ibland ta sig utlopp som hat riktat mot kriminella blattar, landsförrädare och idiotiska politiker men med tanke på hur långt det gått är det inte konstigt. Du är svensk oavsett vart du födds, det är inte "tur", det är ren genetisk determinism. Du är predestinerad att föddas med gener från dina föräldrar alltså har det inte ett piss med tur att göra.Likaså hade inte dina föräldrar "turen", dom hade precis lika stora chanser som du. Vart vill man komma med sånt här tramseri egentligen? Tänker du ens innan du skriver? Är det tur att två hundar får en valp och ingen kattunge?
Läser du ens tidningarna, öppnar du ens ögonen efter du sovit? Kan du inte förstå varför det finns svenskar som är förbannade? Du är en typisk korkad socialliberal svenne som ska koka ned allt till "hat och kärlek" för att kunna greppa de olika politiska ställningarna. Typ som en religiös fanatiker som måste benämna allt som gott och ont, djävulen och gud för att klara av vardagen med sin enkla livssyn.
Fint argument att kalla någon för korkad fitta. Bra där. Är det vad du kallar din mamma för så kan jag förstå att hon skäms å dina vägnar.

Nazister finns i stort sett överallt. Jag vet inte hur många nazistpartier det finns i Finland men det finns definitivt finska nazister, liksom polska nazister. Även i ryssland (gamla Sovjetunionen om du föredrar det) finns det nazister som vill "bevara den ryska rasen".. Det är väl ingen nyhet? Även i homogena kulturer finns det utbredd rasism. Kolla Kina och Japan t.e.x. Bägge länderna har alltid sett sig som högre stående än andra.

Nej hatet är inte påtvingat. Det väljer du själv. Ingen tvingar dig till att hata.

Angående predestination och att "föddas". Mina föräldrar kunde lika gärna varit kolsvarta och födda i Zimbabwe. Jag kunde ha varit blåneger. Hade det betytt att jag per definition är en sämre människa än den som råkar ha vita föräldrar?

Det märks att du har stenkoll på mig och mina åsikter. Verkligen.
Annars är det ju typiskt nazister att ha ett svartvitt tänkande - "negrer är mindre värda, korkade, apliknande och obildbara våldtäktsmän, araber är smutsigt tjuvaktigt pack som tycker om att förnedra kvinnor och knullar med sina kusiner, alla som ser ut på det sättet är si, alla som kommer från den kulturen är så, nazister är goda, antinazister är onda, arier är supermänniskor, alla andra är undermänniskor". Hur var det nu med svartvitt tänkande...
Citera
2013-12-22, 22:39
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Finns väl å andra sidan inte så många att välja bland i de leden? Han sa ju tydligen att de förbjudits att tala med media. Det är ju killar med mental kaliber som Einstein som väljer att ansluta sig till nazileden direkt..

Ja, enligt de IQ tester som gjordes vid Nurnbergrättegången så hamnade ju resultaten långt över medel.

Hermann Wilhelm Goering (138)
Rudolf Hess (120)
Joachim von Ribbentrop (129)
Wilhelm Keitel (129)
Ernst Kaltenbrunner (113)
Alfred Rosenberg (127)
Hans Frank (130)
Wilhelm Frick (130)
Julius Streicher (106)
Walter Funk (124)
Hjalmar Schacht (143)
Karl Doenitz (138)
Erich Raeder (134)
Baldur von Schirach (130)
Fritz Sauckel (118)
Alfred Jodl (127)
Franz von Papen (134)
Arthur Seyss-Inquart (141)
Albert Speer (128)
Constantin von Neurath (125)
Hans Fritzsche (130)

http://gooring.tripod.com
Citera
2013-12-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Så skrattretande dumt. Skulle men betalat SMR för att attackera då eller? Foliehatten har bytts ut mot en hel overall...
Är du dum?
Skulle självklart handlat om någon sort uppgörelse!
Dom var där för dom trodde att dom skulle "göra upp" med afa/fr men blev lurade!
Vem har sagt något om betalt?
Citera
2013-12-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderortFTW
Är det inte självklart? Allt alla någonsin gör är ju att försöka få SD att gå dåligt. Detta är självklart invandrarnas fel.
Nej inte alla men vänstern tillsammans med media gör precis allt för att skadad SD!
Kryp tillbaka under din sten igen...
Citera
2013-12-22, 22:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Ja, enligt de IQ tester som gjordes vid Nurnbergrättegången så hamnade ju resultaten långt över medel.

Hermann Wilhelm Goering (138)
Rudolf Hess (120)
Joachim von Ribbentrop (129)
Wilhelm Keitel (129)
Ernst Kaltenbrunner (113)
Alfred Rosenberg (127)
Hans Frank (130)
Wilhelm Frick (130)
Julius Streicher (106)
Walter Funk (124)
Hjalmar Schacht (143)
Karl Doenitz (138)
Erich Raeder (134)
Baldur von Schirach (130)
Fritz Sauckel (118)
Alfred Jodl (127)
Franz von Papen (134)
Arthur Seyss-Inquart (141)
Albert Speer (128)
Constantin von Neurath (125)
Hans Fritzsche (130)

http://gooring.tripod.com
Drygt 70 år sen och de där personerna var inga genomsnittsnazzar. Med tanke på fördumningen som pågått de senaste 30 åren så tvivlar jag starkt på att dagens nazzar har ett intellekt i paritet med ovanstående. Å andra sidan säger inte IQ särskilt mycket annat än att man är duktig på en viss sorts tester. Man kan ju få ett fantastiskt resultat på ett IQ-test och ändå visa sig vara värsta sortens psykopat med noll empati och lika mycket social kompetens som en rabiessmittad rottweiler på fultjack. Hur mycket betyder IQn då? Det är siffror på ett jäkla papper.
Citera
2013-12-22, 22:51
Bannlyst
Kan bara hålla med TS i detta fall. AFA och invandrarna (speciellt muslimerna) har lurat SMR i en fälla.

Hela tilltaget har förstört ryktet för oss nynazister.
Citera
2013-12-22, 22:59
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emil-Emil
Är du dum?
Skulle självklart handlat om någon sort uppgörelse!
Dom var där för dom trodde att dom skulle "göra upp" med afa/fr men blev lurade!
Vem har sagt något om betalt?
Du tror afa/rf och smr kör bestämt mellan varandra? är andra händelser som det snabbt kommer upp filmer med som t.ex. olyckor också riggade? Om det var riggat varför finns inte bättre film med bättre utrustning? Varför är filmerna i kassa vinklar? Hur fan klarade du att gå ut grundskolan? Varför skulle staten rimligen inte heller se polisen lyckas stoppa dem och få cred för bra arbete?
Citera
2013-12-22, 23:10
Medlem
Citat:

Nazister finns i stort sett överallt. Jag vet inte hur många nazistpartier det finns i Finland men det finns definitivt finska nazister, liksom polska nazister. Även i ryssland (gamla Sovjetunionen om du föredrar det) finns det nazister som vill "bevara den ryska rasen".. Det är väl ingen nyhet? Även i homogena kulturer finns det utbredd rasism. Kolla Kina och Japan t.e.x. Bägge länderna har alltid sett sig som högre stående än andra.

nazistpartier, inte nazister. Det finns allt inom allt. Men finns det tillräckligt många och starka organiserar dem sig. Samma anledning till varför det inte finns ett pedofilparti. Skulle det finnas tillräckligt många och dem var starka nog så skulle det finnas organisation. Rasism finns överallt den med, och den finns synnerligen bland de folk vi släpper in. Bara trendkänsliga oikofobsvennar som tror att det är nått exklusivt för västeuropeer.

Citat:
Nej hatet är inte påtvingat. Det väljer du själv. Ingen tvingar dig till att hata.

Läs vad jag skriver. Hatet om man känner något är sekundärt. Precis på samma sätt du känner hat som effekt på nazisters existens känner jag hat mot den påtvingade invandringen, svenskfientliga araber, bögarna på expo, journalister och politiker som vill sälja ut Sverige. Och inte minst dumsvennen som inte ser skogen för träden. Men det är aldrig nån grej i sig att hata. Du är ju jävligt duktig på att hata själv. det borde då itne vara svårt att sätta dig in i andras situation som känner hat.

Citat:
Angående predestination och att "föddas". Mina föräldrar kunde lika gärna varit kolsvarta och födda i Zimbabwe. Jag kunde ha varit blåneger. Hade det betytt att jag per definition är en sämre människa än den som råkar ha vita föräldrar?

Så enligt din tolkning så står det en massa själar med ett redan bestämt medvetet, bestämda åsikter och viljor som är din personlighet i livet på kö uppe i himlen och varje gång nån föds nånstans så hoppar en random själ ner i en random kropp? logiskt.

Citat:
Det märks att du har stenkoll på mig och mina åsikter. Verkligen.

Har man koll på en har man koll på alla. Tror du jag inte träffar idioter som dig i vardagen? Ni har gått på exakt samma lögner allihopa och utvecklat nått sorts gemensamt svenskhat/sjävhat med tillhörande åsikter som aktiveras såfort en blatte komemr in i rummet eller man som svensk säger sig är nationalist. Vill man uppdatera sig vad som är tillåtet att tycka för stunden enligt er öppnar man vara en vanligt tidning.
Citat:
Annars är det ju typiskt nazister att ha ett svartvitt tänkande - "negrer är mindre värda, korkade, apliknande och obildbara våldtäktsmän, araber är smutsigt tjuvaktigt pack som tycker om att förnedra kvinnor och knullar med sina kusiner, alla som ser ut på det sättet är si, alla som kommer från den kulturen är så, nazister är goda, antinazister är onda, arier är supermänniskor, alla andra är undermänniskor". Hur var det nu med svartvitt tänkande...

Har jag aldrig sagt, och isf i ren affekt och inte menat det. Empiriskt och vetenskapligt är det dock skillnad på olika folk i världen. Är negrer mindre värda? Ja, om jag sätter det i relation till om jag måste välja mellan svenskar och negrer. Men sålänge jag inte behöver göra ett sånt val önskar jag dem inget ont.Tack vare invandringen tvingas man dock till sånna val. Att dom ser ut som apor är inget jag kan göra något åt. Min hjärna kopplar utseendet med en apa och dom är ju faktiskt lik apor. Man behöver inte lägga något politiskt värde i det. Afrika är också statistiskt sett en kontinent där oerhört många våldtäkter äger rum. Det är siffror som nog skulle existerat med eller utan vita rasisters existens. Ignorerar man denna fakta pga att man som dumsvenne kovrar sig i aftonbladet bara för att det kan göra många negrer ledsna vet jag inte hur man klarar av livet i övrigt. Sen tramset om arier, supermänniskor osv osv tänker jag inte svara på.
Citera
2013-12-22, 23:13
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Drygt 70 år sen och de där personerna var inga genomsnittsnazzar. Med tanke på fördumningen som pågått de senaste 30 åren så tvivlar jag starkt på att dagens nazzar har ett intellekt i paritet med ovanstående. Å andra sidan säger inte IQ särskilt mycket annat än att man är duktig på en viss sorts tester. Man kan ju få ett fantastiskt resultat på ett IQ-test och ändå visa sig vara värsta sortens psykopat med noll empati och lika mycket social kompetens som en rabiessmittad rottweiler på fultjack. Hur mycket betyder IQn då? Det är siffror på ett jäkla papper.

Fast bevisbördan ligger ju nu inte på mig, utan på dig. När det gäller fördumning kan jag bara instämma för den processen har gjort många oförmögna till allt självständigt och kritiskt tänkande. Det är liksom själva syftet med den propaganda som tillhandahållits och förutsättningen för att kunna lansera livsfientliga och enfaldiga agendor som mångkultur, homonormalisering och likhetsfeminism. Demoraliserade individer är lydiga individer, såna som en global maktelit önskar.

"Dictatorship naturally arises out of democracy, and the most aggravated form of tyranny and slavery out of the most extreme liberty". Plato
Citera
2013-12-22, 23:23
Medlem
Migrats avatar
Citat:

Att det finns nationella i Sverige med IQ högt över medel är ingen hemlighet, men dessa springer knappast och attackerar vänsterextremister. Utan håller sig på högre plan. De gatusmarta är på gatan, medan de intellektuella gör mycket i bakgrunden som inte syns för gemene man ännu.

Vilka som är "smarta" i de nationella leden kan jag inte svara på, men exempelvis Daniel Friberg är medlem i Mensa. Och han är nog inte ensam.
Citera
2013-12-22, 23:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
nazistpartier, inte nazister. Det finns allt inom allt. Men finns det tillräckligt många och starka organiserar dem sig. Samma anledning till varför det inte finns ett pedofilparti. Skulle det finnas tillräckligt många och dem var starka nog så skulle det finnas organisation. Rasism finns överallt den med, och den finns synnerligen bland de folk vi släpper in. Bara trendkänsliga oikofobsvennar som tror att det är nått exklusivt för västeuropeer.
Jag har aldrig påstått att rasism endast finns bland vita västeuropeéer.

Citat:
Läs vad jag skriver. Hatet om man känner något är sekundärt. Precis på samma sätt du känner hat som effekt på nazisters existens känner jag hat mot den påtvingade invandringen, svenskfientliga araber, bögarna på expo, journalister och politiker som vill sälja ut Sverige. Och inte minst dumsvennen som inte ser skogen för träden. Men det är aldrig nån grej i sig att hata. Du är ju jävligt duktig på att hata själv. det borde då itne vara svårt att sätta dig in i andras situation som känner hat.
Bögarna på Expo? Varför hatar du bögar? Vad har de gjort dig?

Citat:
Så enligt din tolkning så står det en massa själar med ett redan bestämt medvetet, bestämda åsikter och viljor som är din personlighet i livet på kö uppe i himlen och varje gång nån föds nånstans så hoppar en random själ ner i en random kropp? logiskt.
Skrev jag så?

Citat:
Har man koll på en har man koll på alla.

Vi säger så.

Citat:
Tror du jag inte träffar idioter som dig i vardagen?
Varje gång du ser dig i spegeln?

Citat:
Ni har gått på exakt samma lögner allihopa och utvecklat nått sorts gemensamt svenskhat/sjävhat med tillhörande åsikter som aktiveras såfort en blatte komemr in i rummet eller man som svensk säger sig är nationalist. Vill man uppdatera sig vad som är tillåtet att tycka för stunden enligt er öppnar man vara en vanligt tidning.
Jag hatar inte svenskar. Har aldrig gjort.

Citat:
Har jag aldrig sagt, och isf i ren affekt och inte menat det. Empiriskt och vetenskapligt är det dock skillnad på olika folk i världen. Är negrer mindre värda? Ja, om jag sätter det i relation till om jag måste välja mellan svenskar och negrer. Men sålänge jag inte behöver göra ett sånt val önskar jag dem inget ont.Tack vare invandringen tvingas man dock till sånna val. Att dom ser ut som apor är inget jag kan göra något åt. Min hjärna kopplar utseendet med en apa och dom är ju faktiskt lik apor. Man behöver inte lägga något politiskt värde i det. Afrika är också statistiskt sett en kontinent där oerhört många våldtäkter äger rum. Det är siffror som nog skulle existerat med eller utan vita rasisters existens. Ignorerar man denna fakta pga att man som dumsvenne kovrar sig i aftonbladet bara för att det kan göra många negrer ledsna vet jag inte hur man klarar av livet i övrigt. Sen tramset om arier, supermänniskor osv osv tänker jag inte svara på.
Så bekvämt då.
Citera
2013-12-23, 00:53
Medlem
HunkiDunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaIIo
Kan bara hålla med TS i detta fall. AFA och invandrarna (speciellt muslimerna) har lurat SMR i en fälla.

Hela tilltaget har förstört ryktet för oss nynazister.
Ni hade ju inte precis ett bra rykte innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in