2013-12-15, 21:29
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schockis
Varför går de inte därifrån? När jag ser en hetsare avlägsnar jag mig från platsen.

Varför skulle de? De tillhör en revolutionär rörelse och ska kunna försvara sig själva. Vilket de gjorde utmärkt idag
Citera
2013-12-15, 21:30
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Om nazister anfaller en fredlig demonstration mot rasism, och antifascister försvarar demonstrationen mot angriparna med våld, så är de handlingarna per definition politiska. Om ni inte klarar göra den analysen bör ni inte skriva i trådar om politiskt våld

Ok, men din poäng var att man förlorar politiskt om man får spö? Nu vet inte jag vilka som fått spö och inte men det är knappast det som avgör vem som vunnit politiska poäng.
Smr är ju så pass okänt hos gemene man att varje gång de får rubriker kan ses som en vinst. Båda parter kan ha dragit en vinslott i och med händelsen. Mer hatade av majoriteten men ytterligare några medlemmar.
Citera
2013-12-15, 21:32
Medlem
Virginies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Tror att det är denna. 0:26 in.
Haha! Fläsknassen låter ju som en liten flicka när hen (!) knystar fram sitt späda "Hell seger"-jollrande.
Det är alltså dessa snorvalpar som tar kampen mot mångkulturen? Fy fan vad pinsamt.
Citera
2013-12-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Hoppas inblandade grupper inser att ni spelar sionisterna i detta land i händerna nu.
Det är en sån tydlig distraktion att man kan misstänka att hela denna händelse är iscensatt av infiltratörer på båda sidor.
Så länge massorna inte röstar emot mångkulturen snabbt nog så är en så snabb kollaps som möjligt, ett så snabbt utbrott som möjligt av inbördeskrig, det som spelar sionisterna minst i händerna. Det scenario som hjälper sionisterna mest är om mångkulturen fortsätter med officiell fred men lågintensivt folkmord på vita med våldtäkter och mord, och att det sedan exploderar när vita är för få för att kunna vinna snabbt. Du kan inte beskylla SMR, även om deras aktion kan tyckas icke klockren, för detta, då det snarare är de JUBELIDIOTER som försvarar mångkulturen och hjälper till att förvärra den som gör mest nytta åt sion. Är man så URBOTA KORKAD att man stödjer mångkultur så är man ondskan rakt igenom och det värsta sionist-äckel som kan tänkas finnas.
Senast redigerad av truth1337 2013-12-15 kl. 21:42.
Citera
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Hoppas inblandade grupper inser att ni spelar sionisterna i detta land i händerna nu.
Det är en sån tydlig distraktion att man kan misstänka att hela denna händelse är iscensatt av infiltratörer på båda sidor.

Att vända grupperingar och folk mot varandra är ju precis vad sionisterna vill.
Dock så kan du inte påstå att SMR inte motsätter sig detta, det dom gjorde idag var att protestera emot en demonstration som indirekt ville tysta ner deras kamp. Om inte svenskhatarna blir emotsagda så kommer sionisternas förstörelse och påverkan på vårt samhälle att fortgå. Att attackera en demonstration med våld är ju dock inte rätt metod, men jag ställer mig tveksam till att det är hela sanningen.

Som jag tidigare tog upp, demonstrationen var tillägnad SMR, så att dom visar sin närvaro är inte så underligt.
Citera
Medlem
Citat:
Varför skulle de? De tillhör en revolutionär rörelse och ska kunna försvara sig själva. Vilket de gjorde utmärkt idag
Men nyss snackade du om politik. Om man vill locka till sig den stora massan av väljare så vinner man i längden på att gå därifrån, men deras främsta intresse är naturligtvis att hetsa varandra snarare än att åstadkomma någon slags förändring.
Citera
2013-12-15, 21:34
Medlem
OukMougars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Äh det där är ingen vanlig gammal dam? Hon råkar nämligen vara en dödlig hemlig agent utbildat av Stalin på trettiotalet!

Faktum är ju att tanten håller nycklarna i handen på klassiskt streetfightermaner för att få lite extra kraft i högersvingen. Men vad gör gubben, står och chillar med händerna i fickorna?
Citera
2013-12-15, 21:36
Bannlyst
Att organiserade antirasister och andra som bemödar sig med att sluta upp på sådana här event också alltid är svenskfientliga avskum och/eller ordentligt hjärntvättade hjon har vi ju redan konstaterat.

Vem var det som högg Motståndsmannen i ryggen med kniv egentligen? Och är det denne person som sitter misstänkt för mordförsök nu?

Låter hemskt besynnerligt att pensionärer och småbarnsföräldrar som är ute och demonstrerar beväpnar sig med knivar och tillhyggen tycker jag.
Citera
2013-12-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Att vända grupperingar och folk mot varandra är ju precis vad sionisterna vill.
Dock så kan du inte påstå att SMR inte motsätter sig detta, det dom gjorde idag var att protestera emot en demonstration som indirekt ville tysta ner deras kamp. Om inte svenskhatarna blir emotsagda så kommer sionisternas förstörelse och påverkan på vårt samhälle att fortgå. Att attackera en demonstration med våld är ju dock inte rätt metod, men jag ställer mig tveksam till att det är hela sanningen.

Som jag tidigare tog upp, demonstrationen var tillägnad SMR, så att dom visar sin närvaro är inte så underligt.
På ett sätt tycker jag att om man inte omgående kan genomföra en statskupp, så bör man aldrig använda mer av sitt våldskapital, än man kan försvara och motivera i forum, på bloggar och genom alternativa medier med nätkrigande. I detta läge anser jag att efter Expressens uthängningar av pensionärer som "tyckte fel", så hade SMR och vilken nationalistisk organisation som helst mycket starka motiv för det agerande som SMR stod för idag - deras våld var av exakt samma form som vänstern genomfört mot fredliga nationalistiska demonstranter i årtionden. Det finns inga generella principer för vilket våld som är rätt och fel, det handlar om timing, och denna aktion kom i rätt tid och var en exakt kopia av vad vänstern gjort många fler gånger.

Vänsterns syfte med angrepp på våra fredliga demonstrationer är att skrämma bort alla utom den mest radikala kärnan, som kanske utgör en tiondel av alla som var villiga att delta i demonstrationen. Genom detta reducerar de våra antal och hånar oss sedan med "vi är fler än er på våra demonstrationer". Denna aktion kan mycket väl sätta motsvarande press på vänstern, som också alltså reduceras till en tiondel, och då blir kanske en tredjedel så många som vi brukar vara vid demonstrationer. Konsekvensen lär knappast bli förföljelse av SvP eller SD, då dessa är andra organisationer. Finns alltså inga skäl att skälla på SMR. Det kommer vara SMR och endast SMR som får ta eventuella negativa konsekvenser av detta.
Citera
2013-12-15, 21:42
Avslutad
Citat:
Nej. Det är inte Capture-the-flag som gäller. Vi skiter väl förfan i fanorna. Det är politik det handlar om, och idag fick nassarna återigen smaka.
Jaså, så låter det nu? Det är alltid du som kommer och ska rapportera nummer och resultat som om det vore en jävla turnering det handlade om?

(FB) JUST NU: Konfrontation med svenskhatare i Kärrtorp!

Citat:
Ursprungligen postat av Nerdy
Resultatet: Min 1 nasse knivad, fördes till sjukhus i ambulans, 3 nassar som blöder som fan ur ansiktet, och 1 nasse tycks även ha pissat på sig.
Citera
2013-12-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Någon postade bilder på andra tråden.

Ser onekligen ut som om SMR både blev slagna och gripna... fail?
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp3.jpg
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp2.jpg

Haha, vilket jävla pack. Är dessa klåpare den ariska rasens beskyddare? Vilka vilsna själar...

Bor själv i söderförort och kan inte klassas som vänster (både grupperna ogillar nog mina politiska frihetliga tankar (frihetlig som i liberal inte som i syndikalist eller vänster)), men det är ingen tvekan om att jag mer än gärna skulle jaga bort dessa idioter som ställer till med detta mitt på dagen i Kärrtorp bland barnfamiljer etc.

Men vad fan, de här "stormtrupperna" skulle ju få pisk av farsorna på öppna förskolan
Citera
2013-12-15, 21:43
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Att organiserade antirasister och andra som bemödar sig med att sluta upp på sådana här event också alltid är svenskfientliga avskum och/eller ordentligt hjärntvättade hjon har vi ju redan konstaterat.

Vem var det som högg Motståndsmannen i ryggen med kniv egentligen? Och är det denne person som sitter misstänkt för mordförsök nu?

Låter hemskt besynnerligt att pensionärer och småbarnsföräldrar som är ute och demonstrerar beväpnar sig med knivar och tillhyggen tycker jag.

Med tanke på hur det slutade var det ju uppenbarligen ingen dålig idé att ha med sig kniv med tanke på att nazisterna ville spöa barn och pensionärer för att de inte vill ha dessa grisar i sin förort.

Jag tycker nazisterna i SMR ska vara jävligt glada att inte fler fäder var där med sina barn utan en majoritet mammor. Annars hade det nog inte slutat vid en blodug näsa på den tjocke grisen och en knivrispning. Hoppar ni på mina barn så lovar jag att hämnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in