2013-12-15, 20:47
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balmung
En liten bildserie från dagen.

Vänsterextremisterna har svarta fanor:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1082342_10151861383881379_709443255_o.jpg

Vilken underbar bild den fick mig skratta högt,
Polisen som inte ser ett skit för han har imma på visiret, bakom polisen man med kamera magväska, snubbe med stege bakom honom 180 kilo antivit,, utländska killen på 3 äpplen hög å killen med för tajta jeans,, det jag vill komma fram till att dessa individer kan man träffa igen på samhalls fika rum
Citera
2013-12-15, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Vittne: "de kasta flaskor mot barnvagnar"

Tack SMR. Mer sånt så kommer antirasismrörelsen vakna på riktigt.
Antirasiströrelsen har hackat på tomgång länge, det kommer inte att hända nåt speciellt på den fronten nu heller. Det har ju låtit likadant hela tiden, skillnaden är att SMR faktiskt attackerade denna gång. Det var bara en vanlig dag på jobbet, fast nu vet ni rödingar aldrig när nästa gång inträffar.

Såna här händelser stärker däremot fega svenssons som trott att de är ensamma, underskatta aldrig den moraliska boosten som uppnås av dylika aktioner. Även om diverse våldskåta rödingar i den här tråden gör sig lustiga över blödande nationalister så är det en vinst för den vite mannen, aktivisterna står ju för fan och skrattar trots underläget/blodet. De visar ryggrad och behöver inte gömma sig bland barnfamiljer och pensionärer för att få upp sina nummer.
Citera
2013-12-15, 20:48
Medlem
DIdes avatar
Frågan är nu om detta var en engångshändelse eller om vi skall vara oroliga för att det kommer att hända fler gånger. Jag har en känsla av att om de är ihärdiga och fortsätter med motaktiviteter så är de snart lika många som AFA någonsin varit. Det behövs ofta bara att ett fåtal visar vägen så har vi en lavin på halsen.

Jag uppskattar mer att invandringsdiskussioner sker i mer ordnad form än demonstrationer där tredje man kommer i kläm. Rent generellt känns det som om det bara är idioter som är ute och demonstrerar i vilket fall oavsett åsiktshärkomst.
Citera
Medlem
Respekt till barnfamiljerna och pensionärerna som mottade bort svinen, starkt!

Antirasistgrupper fick precis hundratals nya medlemmar, bra jobbat SMR.
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
http://img707.imageshack.us/img707/4264/motivator36772a3a9dd284.jpg

Pensionärsräddarna i SMR ger sig på en knivbeväpnad vänsterextremist.

Hahaha så j*vla bra! Tanten vet inte om att hon är på väg att bli räddad från horden av invandrare.

Nassesvinen är de största svenskhatarna vi har just nu, ut med svinen!
Och nej jag är inte vänster...tvärtom.
Citera
2013-12-15, 20:49
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Nån som har lust att svara på hur ni logiskt får ihop den här fredliga spädbarnsdemonstrationen med att svenskar har blivit knivskurna?

Jag är inte vänster eller med i någon organisation, men som pappa om du kommer och hotar mina barn så skiter jag i om du är nazist, kommunist eller tensta gangster. Jag slåss till mitt sista andetag för mina barn. Hade jag hittat en kniv i tumulten hade jag även dödat en nasse, kommunist eller tensta gangster OM SÅ BEHÖVS.

Men för all del, fortsätt att hoppa på pensionärer, handikappade och barnfamiljer som demonstrerar emot nazism. Ni lär ju locka till er fler hjärnkirurger.
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ajo, det är ofta barnfamiljer och pensionärer blir går med i nazidemonstrationer.

SMR, får stryk och hjälper "vänstern" (läs: alla normala människor som inte hatar andra pga utseende), det är perfekt. Det som saknas är outfiten nazisvina körde på 90-talet, fram med jackorna och skorna.
För att ta några exempel... Salem manifestationen, Folkets marsch och övriga nationaldagsfirande drar såväl familjer, mammor med barnvagnar och äldre.

Dessa har blivit attackerade varje gång av flygande projektiler.

Likaså när det varit familjedagar och diverse utflykter.
Citera
Medlem
Jaro Paros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Någon postade bilder på andra tråden.

Ser onekligen ut som om SMR både blev slagna och gripna... fail?
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp3.jpg
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp2.jpg

Vad är det där för jävla muppar?

Vad tror dom att dom ska åstadkomma? Dom söker ju bara tjafs och vill slåss. Varför inte bara gå med i någon organiserad firma för det ändå dom vill är ju slåss.
Dom döljer det med någon samhällsengagemang som att "rädda sverige från mångkulturen"? Jävla bullshit.

Vill man förändra ett samhälle får man gå andra vägar än klä sig svart och ta bussen till Kärrtorp för att gå på något så ofarligt som en demonstration mot rasism.
Eller så är dom bara så dumma alternativt naiva som tror att dom gör nytta för sin kamp genom att bete sig så här.

Jag är inte ett fan av någon form av extremist så missförstå mig inte eller "MEEEEEH! Vänstern är värre" för det hör inte hit. Och för alla som försvarar sådant här agerande bör ju fundera lite hur det här påverkar eran kamp positivt eller var det här ska leda till.

Och kommer ni sen fram till att sådana här aktioner är att förespråka så är ni inget annat än helt jävla dumma i huvudet.
Citera
2013-12-15, 20:50
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threesix
Någon mer än mig som stör sig enormt på fettot längst fram som står och skrattar medans han blöder?
Får en känsla av att han känner sig så dum inombords att han "skämtar" bort smärtan med att stå och skratta? Och dessa gossar tycker invandrar kostar så jävla mycket, så dom gör ännu en skada på samhället som kommer kosta samhället ännu mer pengar. Smart!

Finns även en film där han heilandes får spö och får de skadorna du ser på bilden. En vinst enligt SMR.
Citera
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Respekt till barnfamiljerna och pensionärerna som mottade bort svinen, starkt!

Antirasistgrupper fick precis hundratals nya medlemmar, bra jobbat SMR.

Frågan är ju nu om inte antiantirasisterna fick minst lika många anhängare?
Citera
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
Vilken underbar bild den fick mig skratta högt,
Polisen som inte ser ett skit för han har imma på visiret, bakom polisen man med kamera magväska, snubbe med stege bakom honom 180 kilo antivit,, utländska killen på 3 äpplen hög å killen med för tajta jeans,, det jag vill komma fram till att dessa individer kan man träffa igen på samhalls fika rum

Lol jag skrattade åt dvärgen. Ingen aning om han är en fighter men fan så kul det ser ut med honom i främre led.
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
De "gravida" kvinnor du tänker på, som gått med i nazzedemos på sistone är inte gravida. De är bara tjocka.

Den här tråden blir bara bättre och bättre, tack för att ni livar upp en tråkig söndag.
Dagens bästa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in