2013-12-15, 20:01
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Nej polisen är på plats för att skydda allmänheten. Om en aktivist attackerar en folksamling och bär på en pistol och tappar den tycker jag han får skylla sig själv om han blir skjuten med den. SOm man bäddar får man ligga.
Du menar att om du hittar ett vapen på marken så känner du dig tvingad att använda det mot den du tror tappat det?
Mord eller mordförsök är ok om man inte är ägare till vapnet?
Har du börjat med droger igen eller?
Citera
2013-12-15, 20:01
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du menar bilden på de söta svenska flickorna? Ja jag tycker deras nordiska särdrag förtjänar att få finnas även i framtiden men deras pappa verkar ha offrat dem till mångkulturen så risken är stor att deras avkommor bastardiseras till oigenkännlighet med hjälp av kaosvarelser från tredje världen. Till din stora glädje antar jag eftersom du är anti-vit.
Ickenazit = anti-vit [sic!]??

Men i övrigt är det ju väldigt rörande att du hyser sånt medlidande och omsorg om antinazidemonstranternas småbarn. (?) Man får hoppas att dessa inte råkar hamna på någon (annan?) rabiat liten skitnasses dödslista!
Citera
2013-12-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Skit på dig, jag har varken försvarat eller tagit avstånd från någonting. Helt enkelt eftersom jag inte vet vad som har hänt än. Att jag vill ha faktiska bevis och belägg för saker och inte bara litar på "vittnesmål" från organiserade svenskfientliga är såklart inget konstigt för den normalbegåvade.

Du vill hitta belägg? Ser du inte det ännu? Ditt jävla skämt. Jag säger inte att nazesvinen gav sig på ett barn, eller kastade en rullstolsbunden dam ner för ett par trappor. Det jag säger är att som människa BÖR man ha tillräckligt mycket vett i huvudet, och inse att en demonstration inte bara består av människor som mer än gärna tar till våld. Det är en självklarhet att det fanns barn i denna demonstration

Hoppas bara nazesvinen njuter av vad dem skapat. Jag skriver möjligtvis en massa onödiga saker just nu, men hatet inom mig just nu. Du förstår inte, UT MED SVINEN
Citera
2013-12-15, 20:02
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
Folk här inne försvarar dagens inträffande. Man väljer att lägga skulden på invandringen, det är ju trotts allt det enklaste vi kan göra. Men snälla, sitt inte och försvara er, stå upp för er åsikt och gå till invandrartäta områden istället, låt dem höra er åsikt

Nä just det för U-landsinvandringen från några av världens mest efterblivna
länder har ju funkat sååå braaaa. Att konstatera att Sverige som följd av
U-landsinvandringen på 25 år har förvandlats från ett relativt stabilt och tryggt
land till en veritabel rövarkula. Är det en "enkel" förklaring?
Varför ska vi ut i förorten och bråka med "kaosblattar"när man kan angripa dom
politiska strukturer som skapat det nuvarande situationen?

(Nej jag sympatiserar inte med SMR's aktion här då jag anser den är kontraproduktiv,
även om jag är rätt skeptisk till dom "oskuldsfulla" vänsternissarnas oskuld)
Citera
2013-12-15, 20:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanylKenneth
Skärp er! detta var en låg-intelligent aktion, men fortfarande var det inga "barn och vanliga svenssons" där ute. Det var vänsterextremister och knarkare samt blattar med kniv.

Jag förstår att bägge sidor måste prångla ut propaganda ur den här händelsen, nackdelen är väl att vänsterextremisterna har median med sig som prånglar ut deras version som uppenbarligen består av lika många lögner som den andra sidans.

Eller är narkomaner, marxister och blattar "vanliga svenssons" ?
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp4.jpg
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg
Ser alla de ut som vänsterextremister och knarkare?
Citera
2013-12-15, 20:05
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Hade någon rört min familj, hade dem ångrat det. Känslan och hatet inom mig, är väldigt nära samma gräns. Så kom fram, bara kom. Nazesvin, att du ens försvarar dagens händelse. DIN JÄVLA SKAM

Frågan är vem som är en jävla skam. En så kallad "humanist" med Obama som största idol... suck!
Och ja..jag försvarar SMR´s agerande idag. och jag hoppas att går fram till dem nästa gång du ser dem på gatan och säger vad du känner.
Citera
2013-12-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Nä just det för U-landsinvandringen från några av världens mest efterblivna
länder har ju funkat sååå braaaa. Att konstatera att Sverige som följd av
U-landsinvandringen på 25 år har förvandlats från ett relativt stabilt och tryggt
land till en veritabel rövarkula. Är det en "enkel" förklaring?
Varför ska vi ut i förorten och bråka med "kaosblattar"när man kan angripa dom
politiska strukturer som skapat det nuvarande situationen?

(Nej jag sympatiserar inte med SMR's aktion här då jag anser den är kontraproduktiv,
även om jag är rätt skeptisk till dom "oskuldsfulla" vänsternissarnas oskuld)

Att ens ta upp politik? Nazesvinen och politik, hänger det ihop? Det var ingen mot demostration, det var våld från första början. Är det politik i din mening?
Citera
2013-12-15, 20:07
Bannlyst
Citat:
Hade någon rört min familj, hade dem ångrat det. Känslan och hatet inom mig, är väldigt nära samma gräns. Så kom fram, bara kom. Nazesvin, att du ens försvarar dagens händelse. DIN JÄVLA SKAM

Kryp tillbaka under den sten du kom ifrån, fjolla!
Citera
2013-12-15, 20:07
Medlem
En liten bildserie från dagen.

Vänsterextremisterna har svarta fanor:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1082342_10151861383881379_709443255_o.jpg

SMR har inga fanor:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1465958_10151861383871379_1654051556_o.jpg

Tumult:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1397235_10151861384296379_2020984820_o.jpg

SMR har tagit vänsterns fanor:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1462759_10151861384141379_1900134483_o.jpg
Citera
2013-12-15, 20:09
Medlem
CocZs avatar
Citat:
Du är den största fjanten i hela tråden. Du är så upprörd att du bajsar på dig.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Men är du efterbliven eller spelar du?
Demon var fredlig och folklig. Där fanns både barnfamiljer och pensionärer, OCH militanta antifascister som är beredda ifall några rabiata nazister skulle få för sig att komma dit och veva hejdlöst.

Tack och lov så var antifascisterna där idag

Nej, jag tänkte belysa det faktum att det var inte enbart snälla pensionärer där. Det var RF och våldvänster där.
Citera
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Ickenazit = anti-vit [sic!]??

Men i övrigt är det ju väldigt rörande att du hyser sånt medlidande och omsorg om antinazidemonstranternas småbarn. (?) Man får hoppas att dessa inte råkar hamna på någon (annan?) rabiat liten skitnasses dödslista!
Flickorna kan ju inte hjälpa att skola och media indoktrinerat dem till att tro det är naturligt och gott med folkutbyte och folkutplåning. De känner inte till vidden av vad som försigår. De kan mycket väl komma på bättre tankar en dag och börja värna om sitt folk. Den nationella rörelsen växer och på den tiden när de är unga vuxna kanske det är på modet att bry sig om svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in