Citat:
Ursprungligen postat av
Varulv
Fast jag tycker inte att rasfrämlingar är farliga. Det är min egna tanke. Jag ogillar nassar. Det är också min tanke.
Sluta ge mig tankar som du tycker ska vara mina.
Alla rasfrämlingar är inte farliga men de hör ändå inte hemma i Europa.
För övrigt: Vill man att hur många rasfrämlingar som helst ska få finnas i Europa så är man anti-vit då detta betyder att vi européer kommer få det sämre. Bara för att det finns folk här i världen som har det sämre än oss så behöver ju inte vi också få det sämre? Ja, vi hade tur som föddes här men varför kan vi inte vara lyckliga över den turen och ta vara på den istället för att ta hit sådana som både är genetiskt och kulturellt sämre än oss?
Det är ju som att vinna 10 miljoner på en trisslott men istället för att ta ut vinsten så bränner man upp det.
Jag förstår att kommunister är sura över dessa 30 personer som gick till dödsfarlig dödsattack men varför är folk som är nationalister missnöjda?
Förstår ni inte att vare sig ni vill det eller inte så kommer ni att få slåss i framtiden för att överleva?
Att försöka "rösta" bort detta problem är alldeles, alldeles för sent. Det är bara att ni vänjer er med våldsamheterna för att det är detta som är framtiden i Sverige tack vare denna massinvasion av genetiska avfall från tredje världen.