2013-12-15, 20:34
Medlem
Vittne: "de kasta flaskor mot barnvagnar"

Tack SMR. Mer sånt så kommer antirasismrörelsen vakna på riktigt.
Citera
2013-12-15, 20:36
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Jag har aldrig sett dig dom hundratals gånger det har hänt att vänsterextremister gett sig på exempelvis Sverigedemokraternas demonstrationer och torgmöten? Var är du då med din ilska? Det sker ju hundratals gånger per enda gång en sån här sak händer. Men är Sverigedemokrater mer lovliga offer för kastande av smällare, bengaler och flaskor menar du?

Man ska vara konsekvent om man ska klaga på det som hände idag. Det är ni ju tyvärr inte. Ni klagar aldrig högljutt när Sverigedemokraternas arrangemang saboterats hundratals gånger.

Ärligt, har du fastnat i repeat eller. 5 inlägg på rad..

VI VET ASS SD och DESS VÄLJARE STÖDJER dessa pensionärsräddare och tvättäkta svenskar i SMR. Vi vet vänstern är dåligaste i hela världen. VI VET...
Citera
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Men är du efterbliven eller spelar du?
Demon var fredlig och folklig. Där fanns både barnfamiljer och pensionärer, OCH militanta antifascister som är beredda ifall några rabiata nazister skulle få för sig att komma dit och veva hejdlöst.

Tack och lov så var antifascisterna där idag

Och om dom inte hade varit där och provocerat, med "folket" som sköldar, tror du att "attacken" övht hade skett då?
Senast redigerad av Sereena 2013-12-15 kl. 20:46.
Citera
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Enda anledningen jag skulle kunna tänka mig att störa en demonstration på detta sätt är för att på ett synnerligen omoget sätt ge tillbaka med samma mynt som vänstern brukar göra mot SD och Svp demonstrationer.

Tror inte att SMR skaffade sig så många nya supportrar i dag, och jag tror inte att de lyckades skrämma så många vänster troll till tystnad....eller vad det nu var de ville uppnå.
Citera
2013-12-15, 20:37
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
För varje ny medlem SMR vinner så går 4 med i en lika extrem vänster gruppering.
När SMR attackerar svenska pensionärer óch barnfamiljer i en liten förort så vinner de kanske 2-3 vilsna pojkar som också vill skrämma småbarn och pensionärer. Men våldsvänstern får 30-40 nya.

Vem sa något om väderkvarnar ?

Det är inte bara antalet som räknas. Utan hängivenhet och lojalitet!
Citera
Bannlyst
Någon postade bilder på andra tråden.

Ser onekligen ut som om SMR både blev slagna och gripna... fail?
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp3.jpg
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp2.jpg
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Vittne: "de kasta flaskor mot barnvagnar"

Tack SMR. Mer sånt så kommer antirasismrörelsen vakna på riktigt.
Sånt sysslar ju vänstern med också.
Men då reagerar ingen. Varför blir det en reaktion först när högern gör detsamma?

Det blir ju lite som att det är accepterat att vänstern kastar bengaler, smällare och glasflaskor mot barn, barnvagnar och gravida mammor så länge de står till höger om den politiska skalan.
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Fast jag tycker inte att rasfrämlingar är farliga. Det är min egna tanke. Jag ogillar nassar. Det är också min tanke.

Sluta ge mig tankar som du tycker ska vara mina.

Alla rasfrämlingar är inte farliga men de hör ändå inte hemma i Europa.

För övrigt: Vill man att hur många rasfrämlingar som helst ska få finnas i Europa så är man anti-vit då detta betyder att vi européer kommer få det sämre. Bara för att det finns folk här i världen som har det sämre än oss så behöver ju inte vi också få det sämre? Ja, vi hade tur som föddes här men varför kan vi inte vara lyckliga över den turen och ta vara på den istället för att ta hit sådana som både är genetiskt och kulturellt sämre än oss?

Det är ju som att vinna 10 miljoner på en trisslott men istället för att ta ut vinsten så bränner man upp det.

Jag förstår att kommunister är sura över dessa 30 personer som gick till dödsfarlig dödsattack men varför är folk som är nationalister missnöjda?

Förstår ni inte att vare sig ni vill det eller inte så kommer ni att få slåss i framtiden för att överleva?

Att försöka "rösta" bort detta problem är alldeles, alldeles för sent. Det är bara att ni vänjer er med våldsamheterna för att det är detta som är framtiden i Sverige tack vare denna massinvasion av genetiska avfall från tredje världen.
Citera
2013-12-15, 20:39
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Sluta nu, du är mer intelligent än så här. Trots att du skrivit en hel del nyktra inlägg är det tydligt att du genast låter rödingen i dig krypa fram när tillfälle ges.

Men nu får även jag tänka om. Jag hoppas att jag i framtiden slipper se dig skriva falska inlägg om hur extremismen bekymrar dig, eftersom det verkar vara lite si och så när det väl kommer till kritan.
Tro mig. De nationella är de stora förlorarna idag. Och då tänker jag inte på att de blev bortjagade. Varken Aftonbladet, Expressen och kanske inte DN heller hade skrivit en rad om den här demonstrationen om den fått genomföras i lugn och ro utan motdemonstranter. Aftonbladet ställer så här någon timme efter på ledarplats frågan "Bör inte Säpo ha koll på nazister?". Varför ge dem chansen? I går rapporterades om att Säpo kallats in för att hålla koll på vänsterextremister för att två chefer på Arbetsförmedlingen i Skåne attackerats i sina hem. I dag ställer samma media krav på att de ska bevaka nationella istället. Det här var ganska onödigt.

Vad var meningen med dagens attack? Rent propagandamässigt är det här inte något som SMR eller nationella tjänar på. Det enda jag kan tänka mig är att de vill visa vänsterextremister att de finns, detta med anledning av att flertalet nationella blivit angripna i sina hem det senaste året. Därför mobiliserar man, men då duger det inte att det slutar med att man gömmer sig bakom några kvinnliga poliser.
Citera
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Känns som att saker börjar klarna nu.

Denna video publicerad AB först med rubriken "nazister anfaller antirasister"
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/article28330.ab

Tyckte först det var konstigt att nazisterna hade flagor, men är alltså "helt vanliga människor" omringade av barnfamiljer som tillsammans motar bort rasisterna man ser på videon.

Det är Syndikalister som har svarta flaggor!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Haha, håller med, men dock ska ju folk i vänsterdemonstrationen ha vrålat "Här kommer de!" när arierna stormade.

Dessutom: vad gjorde RF-dårarna på en fredlig demonstration? Varför bar motdemonstranter kniv? Det tillhör ju knappast vanligheterna att antirasistiska demonstrationer blir anfallna.

Jo RF/AFA kan mycket väl ha vetat att nazzarna kanske skulle komma. De kan ha fått info som läckt från nassarnas interna forum. Sånt har hänt x antal ggr förut. Det kan också vara så enkelt att de av erfarenhet vet vilka de har att göra med. SMR är ju inte kända för att ta lätt på att man jävlas med dem (jävlas i betydelsen protesterar mot dem).

RF/AFA-folk är vanligtvis dubbelorganiserade. De kan vara med i Hyresgästföreningen, Ingen Illegal osv osv. Därav att de var på demon. Eller helt enkelt bara för att de misstänkte en SMR-attack.

Kniven sägs ju ha tappats av en nasse på plats.

Jo det är inte så ovanligt att nazisterna dyker upp på grejer. Farsta, Kristianstad osv osv...
Citera
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Jadå, snuten är egentligen nazissssssssster. Hur känns det?

Snuten gör i vanliga fall sitt jobb, oavsett om det är rödingar som anfaller nassar eller vice versa, men det har nog fan aldrig hänt att rödingar attackerar nassar, och att snutarna står ihop med de attackerande rödingarna för att veva mot nassarna som försvarar sig.
Idag ställde snutarna sig på attackerarnas sida, mot de som försvarade sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in