2013-12-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loomi
Haha, snacka skit! Du vet ingenting och det lyser igenom något otroligt.

Du vet ingenting och det vet jag eftersom du absolut inte har någon substans i det du skriver.
Citera
Medlem
Ska nazistsvin gå runt med våld på våra gator? Fega jävlar, mitt i en stad. Gå till rosengård, jävla svin. Fega råttor, ska dem komma med knivar? Fram med nian och klipp svinen. Fyfan!
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Det här börjar ju gå åt helvete, fan in med alla dessa SMR, SvP tomtar i någon masugn.
Min vän var åskådare till manifestationen och han sa tydligt att SMR gick till attack och började kasta en massa bråte, ni är fan mer pantade än RF känns det som. Hoppar på en fredlig demonstration, hoppas den där SMR snubben som blev huggen förblöder till döds eller något fan..

Jävla nassesvin gå häng er, ni tillför ingenting till samhället.

Jag har aldrig sett dig dom hundratals gånger det har hänt att vänsterextremister gett sig på exempelvis Sverigedemokraternas demonstrationer och torgmöten? Var är du då med din ilska? Det sker ju hundratals gånger per enda gång en sån här sak händer. Men är Sverigedemokrater mer lovliga offer för kastande av smällare, bengaler och flaskor menar du?

Man ska vara konsekvent om man ska klaga på det som hände idag. Det är ni ju tyvärr inte. Ni klagar aldrig högljutt när Sverigedemokraternas arrangemang saboterats hundratals gånger.
Citera
2013-12-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Kolla på de våldsbejakande blattarna och media som pixlar deras ansikten. Mångkulturen visar sitt fula tryne. Hoppas avpixlat avpixlar och hänger ut dessa blattar.

http://d2.dn-static.se/UploadedImages/2013/12/15/22c4b77a-c188-4b78-90ce-39b70c406316/original.jpg
Men det där är ju några nazister som försvarar sig med en stege.
Citera
2013-12-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Hahaha men driver du? Vad har judevänstern sysslat med de senaste 15 åren??

Så du säger att SMR är precis lika stora kålsupare som vänstern? Och hur kan de då ha mera rätt?
Citera
2013-12-15, 19:21
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Det här börjar ju gå åt helvete, fan in med alla dessa SMR, SvP tomtar i någon masugn.
Min vän var åskådare till manifestationen och han sa tydligt att SMR gick till attack och började kasta en massa bråte, ni är fan mer pantade än RF känns det som. Hoppar på en fredlig demonstration, hoppas den där SMR snubben som blev huggen förblöder till döds eller något fan..

Jävla nassesvin gå häng er, ni tillför ingenting till samhället.

Jag stödjer inte våld på något sätt men jag förstår inte er dubbelmoral.

När det sker upplopp i Husby och folk kastar sten på poliser, ambulans och brandkår så förlåter man dem och påstår att det är samhället som svikit dem. Nu när Svenskar visar missnöje för att samhället svikit dem så är det mordförsök.

Detta är uppenbarligen ett bevis på ett missnöje på grund av misslyckad politik.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
Ska nazistsvin gå runt med våld på våra gator? Fega jävlar, mitt i en stad. Gå till rosengård, jävla svin. Fega råttor, ska dem komma med knivar? Fram med nian och klipp svinen. Fyfan!

Det var rödingar som hade kniv?
Citera
Medlem
Jaha, så nassar försöker vinna sympatisörer i Kärrtorp genom att ge sig på svenska barnfamiljer, gamlingar och handikappade. Det är bra att nassarna inte är smartare än så.
Citera
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
Nu var det ju våldskommunister som beväpnat sig med knivar, klottrat dödshot och kallat SMR till strid.

Kul för övrigt att rödingarna i tråden helt saknar förmåga att uppfatta sarkasm och snubblar över varandras inlägg som dom sönderpundade särbarn dom är.
Citera
Medlem
Haha, så jävla typiskt nassar att komma med kniv. Och så börjar ni kasta saker mot folk som bara är mot rasism och inte ens har politisk tillhörighet? Det var för helvete barn där. Ni är äckliga.

Här är bild på några stolta SMR'are som var där idag: http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp3.jpg
Citera
2013-12-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Haha, så jävla typiskt nassar att komma med kniv. Och så börjar ni kasta saker mot folk som bara är mot rasism och inte ens har politisk tillhörighet? Det var för helvete barn där. Ni är äckliga.

Här är bild på några stolta SMR'are som var där idag: http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp3.jpg

http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp2.jpg

Stryk blev det.
Citera
2013-12-15, 19:23
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Men det där är ju några nazister som försvarar sig med en stege.

Ska det vara så svårt att fatta att han/hon var ironisk? Läs inlägget en gång till och kolla på bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in