2013-12-15, 14:19
Medlem
Stratakastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Klart dom jagar bort dem. Nazisterna har inget där att göra. Otroligt misslyckad attack. Bli knivhuggna och lämna med svansen mellan benen som små möss.

Allt detta inträffade i Kärrtorp, har bott i trakterna, bor mycket Svenskar där faktiskt, de som klottrade bodde säkert också i trakterna, de som protesterar är ett gäng innerstads människor.
All denna "antirasism" börjar bli riktigt jävla uttjatat, våld är inte rätta vägen, men är fortfarande små glad över att någon säger emot, nazister eller helt normala arbetare, spelar ingen roll. Alla dessa demonstrationer är idiotiska, men SMR är jävligt dumma som attackerar en demo mot "antirasism"
rasism är ingen vardags grej, det värsta som hänt 2013 med rasism är DN annonsen tex
Citera
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
1. På riktigt? Du tror att människor i allmänhet har högre tolerans för nazister än för antirasister? My god...

2. Haha...vi låter filmerna tala för sig själva då...

1. Förstår att det är svårt för dig att förstå men ja, folk hatar i allmänhet RF och AFA mer än SMR, såklart enbart olika grader i helevetet men ändå.

2. Ja precis, filmen som visar ca. 50 rödingar fly från 30 SMRare tills polisen griper in och räddar dem. Lustigt att revolutionärer måste skyddas av staten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Går rykten att vänstern knivade oskyldiga och inga i SMR.

Nu har ju Nordfront själva sagt att en av deras blev knivskuren så lägg ner det där fjanteriet...
Citera
2013-12-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Int
1. Förstår att det är svårt för dig att förstå men ja, folk hatar i allmänhet RF och AFA mer än SMR, såklart enbart olika grader i helevetet men ändå.

2. Ja precis, filmen som visar ca. 50 rödingar fly från 30 SMRare tills polisen griper in och räddar dem. Lustigt att revolutionärer måste skyddas av staten

Nu har jag läst samtliga inlägg från dig och uppenbarligen går du på tunga grejer eftersom du är totalt jävla blind inför verkligheten. Sluta skriv för fan. Du skämmer bara ut dig.

Brunhögern visar sin rätta sida. Folk med barnvagnar blir attackerade av ett gäng snorvalpar. Jävligt modigt må jag säga.
Citera
2013-12-15, 14:22
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:

1. Nej.

2. Nej.
Citera
2013-12-15, 14:22
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Nej, det gör dom inte, men jag förstår att det är skönt att måla upp den bilden om hur alla är emot en.

Fast det finns ju videobevis på det:

http://www.youtube.com/watch?v=uxmFoR29LeY

Fan vad frustrerade vänstern verkar bli när jag avslöjar deras vinklingar och lögner gång på gång i tråden. Inte ens SMRare och ändå är deras ända svar på mina poänger om hur patetiska de är att SMR är ännu pateiskare...

Grader i helvetet mina vänner....
Citera
2013-12-15, 14:23
Medlem
Deweys avatar
En film från Hattarnas attack, först blir det lite av en stand-off på torget (precis då de attackerat) vartefter de blir tillbakatryckta av folket. Som man ser i filmen är det väldigt lite snut. Cred till dem som tryckte tillbaka packet ut i Nackareservatet!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151758844631286
Citera
2013-12-15, 14:24
Medlem
GoldieGolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag ser redan rubrikerna. -"Ung kille knivhuggen på nazistdemonstration"-

Haha nej det var ju betydligt värre: "Nazister till attack mot antirasister - flera knivskurna"
Citera
2013-12-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Haha, ja såklart, att folk hatar nazister är bara något judemedia hittat på...
Att värna om sin identitet, slå vakt om sitt livsområde och att inte anamma det som är främmande hade varit en självklarhet för svenskarna om inte judemedian hade varit på plats för att ge befolkningen sin dagliga dos av indoktrinering. Hur många var det egentligen som ville ha mångetnicism innan allehanda massmedia köptes upp för att propagera för detta?
Citera
2013-12-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JapanKina
Det var inte 3 poliser som stod emellan. Det var exakt 6 poliser till antalet.

Källa: Videon som finns på Facebook.

När de var i korsningen vid byggfirman? Inte på mina foton iaf.
Citera
2013-12-15, 14:27
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Fast det finns ju videobevis på det:

http://www.youtube.com/watch?v=uxmFoR29LeY

Fan vad frustrerade vänstern verkar bli när jag avslöjar deras vinklingar och lögner gång på gång i tråden. Inte ens SMRare och ändå är deras ända svar på mina poänger om hur patetiska de är att SMR är ännu pateiskare...

Grader i helvetet mina vänner....

Oj, hittade du en video. Så duktigt av dig. Du missade förstås Stockholmsdemonstrationen som SvP hade där polisen fick skydda nationalisterna och spärra av vägar för att förhindra AFA att nå er? Det var en nazist som blev tagen då och han slog en AFAit med flaska. Polisen ska skydda människor, det är ni´och det är extremvänstern och det är människor runt omkring.
Citera
2013-12-15, 14:27
Medlem
svallerbyttans avatar
Inte så tung polisbevakning kan man säga, men är väl första gången en "antirasistisk manifestation" blir attackerad i Sverige:
https://twitter.com/Siillan/status/412211403421155328/photo/1/large
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in