2013-12-15, 16:48
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Attackera en fredlig demonstration med helt vanliga arbetande människor i Kärrtorp. Jeeezzz
Både du och jag vet att det där stämmer inte till 95%
Citera
2013-12-15, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Skulle 30 kommunister våga attackera 500 nationalister+polis?

Detta visar endast att vi nationalister har balls till skillnad från er.

Lägg mig inte i nåt fack tack, jag tycker våldsvänstern är nästan lika patetiska som nassarna.

En attack som leder till ett misslyckande är ett nederlag, inget annat. Det handlar inte om balls, balls visar man när man är ensam och försvarslös, inte i en grupp som attackerar. Det där är mental idioti.
Citera
2013-12-15, 16:49
Medlem
polisbrickans avatar
Låt mig gissa.

De som uppehöll sig i tråden om bråket vid Greklands ambassad, som grät som flickor över att vänstern bråkat med en laglig demonstration, anklagat dem för att hota yttrandefriheten, återfinns i den här tråden som stolta skolgårdspojkar glada över att några deprimerade Sverigevänner stört och kränkt en laglig vänsterdemostration och därigenom skyddat yttrandefriheten.

Citera
2013-12-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Kastar flaskor och smällare?
Har du några belägg för det? Jag var som sagt inte på plats, har bara följt det som skrivits om händelsen. Och då handlar det om att Motståndsrörelsen var beväpnade med påkar.

Ursäkta? Har du missat någon av alla dessa filmer som florerar?
Citera
2013-12-15, 16:50
Medlem
Vireks avatar
Fattar inte vad motivet är, om det nu finns nåt? Att attacerka en demonstration mot sig själva, för att visa att man är ett element som behöver demonstreras mot eller vad?
Citera
2013-12-15, 16:50
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Så SMR gick och anföll en kvinna? Ganska modigt!

Alltid lika lustigt att höra detta från er sida, med tanke på hur många gånger ni sparkat ner pensionärer, tårgasat spädbarn osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Video där man ser hur SMR får stryk och retirerar.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151758844631286
Man ser inte ett jävla skit.
Citera
2013-12-15, 16:51
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Som vanligt har väl era interna forum läckt som såll så att informationen om vad som planerades fanns ute...

Det är ju i allmänhet ingen högoddsare att SMR dyker upp för att puckla på meningsmotståndare, oavsett vilka som ligger bakom demonstrationen. Eller så hade AFA och SMR gjort upp på telefon innan, likt fotbollshuliganer som möts för att visa vilken "firma" som är bäst.
Citera
Medlem
Aha. Nya tecken på att det snart är kört med Sverige. Inbördeskrig inom 10-15 år?
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Det handlar inte om att våga. Det handlar om att använda sitt sunda förnuft.

Varför vill man ha stryk?

Då har du missat heeeeeela poängen.

I vanlig ordning dvs när det kommer till er kommunister.
Citera
2013-12-15, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Aha. Nya tecken på att det snart är kört med Sverige. Inbördeskrig inom 10-15 år?

Det finns några hundra organiserade nazister i Sverige, dom är inget hot.
Citera
2013-12-15, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Både du och jag vet att det där stämmer inte till 95%

Vet vi? Jag tror jag vet vad du tror i din paranoida föreställningsvärld. Du tror att majoriteten som var där tillhörde AFA/RF och var där för att de hatar vita personer mer än allt annat i världen och vill se svenskarna gå under som folk. Jag rekommenderar dig att titta på filmerna som finns ute och fråga dig själv: är verkligen RF/AFA så här många? Och med så stor åldersspridning? Och med så många barn på plats? Vem skulle ta med sig sina barn om man var där för att kniva en nasse?
Citera
2013-12-15, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Alltid lika lustigt att höra detta från er sida, med tanke på hur många gånger ni sparkat ner pensionärer, tårgasat spädbarn osv.

Man ser inte ett jävla skit.
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/article28344.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in