2013-12-15, 15:50
Medlem
Mäktiga SMR! Tack för att ni finns och visar vägen - Dags att vakna upp Sverige!
Citera
2013-12-15, 15:51
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
"Det handlar alltså om drygt 15 personer som attackerar en folkmassa på 100 stycken, där majoriteten ändå tycks vara män och uppenbarligen beväpnade sådana. Det är givetvis dömt att misslyckas och det fattade nog SMR redan innan, men de körde på ändå.

Folk får det att låta som att SMR är fega, rädda och misslyckade med sin lilla "aktion". Deras mål var knappast att överta hela torget med de ojämna antalen, utan de ville nog snarare visa att de inte är rädda - oavsett nummer. Gissar jag på.. Än dock kan jag tycka att de skulle ha ställt upp med fler grabbar och även beväpnat sig bättre. Allt eller inget."

sorry behöver inte lägga ord i din mun, du löser det så bra själv ändå
Jag ser fortfarande inte var jag har skrivit att det är coolt att attackera människor. Kan du fetmarkera meningen där jag påstår något liknande, eller som ens indikerar att jag tycker det vara coolt.
Citera
Medlem
skelögds avatar
Tycker vi borde införa krama en nasse dag i Sverige. Tror faktiskt att små saker som dessa skulle kunna hjälpa.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag måste bara fråga, vad är egentligen SMR:s tanke med den här typen av agerande? Jag menar, vilket mål försöker man uppnå, annat än att ge sina motståndare ökade sympatier dvs?

Att dela ut flygblad, hålla torgmöten, slå tillbaka om man blir attackerade, och liknande kan jag förstå, men att attackera en demonstration, oavsett vilka som går i den, ger exakt vadå?

Är tanken att skrämma motståndarna från att engagera sig i fler demonstrationer eller tycker man bara att det är kul att slåss lite?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Agerade du på samma sätt och med samma ord när vänstern kastade bengaler, glasflaskor och bomber mot tågen under folketsmarsch?

Och där dessa projektiler träffade gick det just mammor med barnvagn, och detta såg vänster, men brydde sig inte ett dugg.

Går du in i handgemäng kan du välja dina offer, men det går inte riktigt lika lätt när man kastar något som smäller.
Men du anser att det var okej eller?

Svårt att läsa det du citerar? och vad är det jag skulle anse vara ok? sense, you make none
Citera
Medlem
-Wasteland-s avatar
Fredlig demonstration med barn? Vad är det som är så fredligt med ett gäng våldskommunister som går ut och propagerar för att utrota det svenska folket?
Citera
2013-12-15, 15:52
Medlem
Till er som hyllar SMR: Skulle gärna se att en medlem från er familj befann sig på platsen när det dyker upp ett gäng hjärntvättade våldsbenägna kioskmongon och ger sig på allt som rör sig, barn, pensionärer och allt där emellan oavsett ursprung. Vilken seger ni kammade hem, detta är något som uppmuntrar motsvarigheten med invandrarbakgrund, och en attack kommer att ske, i betydligt större skala. Applåder.
Citera
2013-12-15, 15:52
Medlem
Kan vara det största misslyckandet i svensk nazistisk historia.
Citera
2013-12-15, 15:53
Medlem
bl1nks avatar
Är detta ett försök att få till något liknande som i Grekland? Har de Gyllene Gryning som förebild?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Tror SMR förstår det och de förlorar ingenting på det här. Förhoppningsvis förlorar SD ett par väljare men för SMR är attacken bara positiv eftersom det kommer locka till sig mer människor av rätt material till organisationen. Vi behöver våldsföra svenskar att kriga mot det här förfallna samhället.
Det är bara 8 månader kvar till valet, och folk kan väl behärska sig tills dess. Dagen efter kan de gärna gå ut och kriga hur mycket de vill. Men sabba inte det momentum SD har kämpat så jävla hårt för att bygga upp. Båda sidor tjänar på det.

Spendera istället kommande 8 månader på att i tystnad planera motståndet. 2014 är ett viktigt val, och ett starkt stöd för SD är det bästa sättet att ge etablissemanget fingret.

Vänstern demonstrerar mot rasmism som i deras ögon inkluderar SD, extremhögern attackerar och bekräftar fårens fördomar, media blåser upp skiten till värsta grejen och att bakom varje SD'are lurar en våldsam rasist. = Vänstern vinner, kom igen...

Som många andra sagt hade det här varit en ickehändelse om inte SMR dykt upp, nu vinklas det till att SMR är dårarna och vänster oskyldiga demonstranter.
Citera
Medlem
brajzillas avatar
Om en grupp på cirka 50 pers attackerar en demonstration med cirka 1000 pers (nu gissar jag har ingen aning hur många dom var men det lär ha varit mer en 50) hur kan man då säga att dom stack med svansen mellan benen? ska dom plocka ner 1000 pers + snuten? hur tänker man? hehe ett tjuvnyp skulle jag kalla det.
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Naww, blev nasseflickorna bortjagade?

Tufft att angripa en fredlig demonstration för att sedan bli bortjagade som råttor. Är det här vad nazismen är i Sverige? Då är den verkligen inget hot.

Skulle 30 kommunister våga attackera 500 nationalister+polis?

Detta visar endast att vi nationalister har balls till skillnad från er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in