2013-12-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Är väl föräldrarna som är idioter som tar med sina barn på en anti svensk demonstration.

Anti-svensk? Finns många anti-nazister som älskar Sverige men hatar nazister/rasister.
Citera
2013-12-15, 14:09
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Fyfan vad pinsamma SMR är. Ni kunde bara stått vid sidan med era ledsna flaggor och motdemonstrerat istället för att anfalla. Påtända på tjack var ni säkert också.

Tråkigt att behöva säga det, men yttrandefrihet gäller alla. Inte bara nassarna.

Fast, det är en konsekvens av hur debattklimatet ser ut och hur demonstrationsklimatet ser ut i Sverige...

Men visst, nästa demonstration vi har kan du ju hänga med och förklara för rödingarna att ni ska hålla hand och sjunga; "We shall overcome"..

Och det är i princip omöjligt att agera motdemonstration när rödingarna demonstrera, eftersom de alltid agerar med våld mot allt och alla som direkt och indirekt vänder sig mot dem. Testa så ska du få se. Se bara hur de agerar mot polisen.
Citera
2013-12-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Var det något som samtliga deltagare i demon stod bakom eller kan det vara något som en enskild person klottrat? vad tror du själv?

Jag tror absolut att majoriteten av demonstrationens deltagare accepterade deras deltagande. Genom att hålla dessa våldsgrupper om ryggen så allierar man sig med dem genom att man legitimerar man deras våldsanvändning.
Citera
2013-12-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Övermänniskan Pär Sjögren rapporterar:

https://twitter.com/Par_Sjogren/status/412203771180351488
https://twitter.com/Par_Sjogren/status/412207138929672192

Är det en polare till dig Snauhi som fick vatten i ögat?

Så SMR gick och anföll en kvinna? Ganska modigt!
Citera
2013-12-15, 14:11
Medlem
JapanKinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Vid tillfället var det 3 st poliser som stod mellan. Att dom 3 skulle jagat bort dem stämmer inte alls. Det tog förhållandevis ganska lång tid innan det kom fler snutar.

Råttorna blev skrämda av folket som skanderade: "Inga rått.. Ursäkta, nazister på våra gator".. Folket var med ända ner till bakom tennishallen. Där kom det fler snutar. Då började folket traska tbx till torget.

Det var inte 3 poliser som stod emellan. Det var exakt 6 poliser till antalet.

Källa: Videon som finns på Facebook.
Citera
2013-12-15, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi

Kvinnor, barn och pensionärer verkar vara nazisternas måltavlor.
Citera
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi

Oj sorry, glömde den här https://twitter.com/Par_Sjogren/status/412204479619301376 .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Fast det ser man inte alls, meningslöst att fortsätta diskussion med någon som förnekar vad man klart o tydligt kan se på film. Fortsätt du leva i din lilla fantasivärld, fortsätt du slåss med arbetarklassvenskar som fått nog av svenskfientliga hatbrott du, under tiden så fortsätter den parlamentariska nationalismen att växa sig stark, liberalerna har börjat vända i invandringen nu också.

Fan vad gött det känns att vara på den vinnande sidan

"Den vinnande sidan"? Förklara för mig vad du tror vanliga människor i Kärrtorp, de som var på demonstrationen, säga om den här händelsen när de pratar med sina bekanta? Vad tror du de tänker om er nazzar? Att ni är modiga ariska krigare som stod upp för svenskheten? Eller att ni är psykopatpack som attackerar en fredlig demo? Jag har en gissning, en kvalificerad sådan, men jag kan låta dig gissa först...
Citera
2013-12-15, 14:13
Medlem
slasktomtes avatar
Pinsamt av SMR, bortjagade och gripna hela högen.
Citera
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Haha, är du hög eller? Men ja, om du tycker det är så så kan vi låta dig ha den känslan en gång i ditt liv. Varsågod.

Nu snackar jag ju inte om SMR utan om nationalismen i allmänhet, SMR är oviktiga.

Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
1. Haha, ja såklart, att folk hatar nazister är bara något judemedia hittat på...

2. 50 pers? Är du synskadad eller skolkar du från mattelektionerna? Kolla en gång till på filmerna och räkna igen. Hur vet du vem som var pårökt eller ej förresten?

1. Folk stödjer inte att vänsterextremister attackerar fredliga demos, nä. De flesta hatar vänsterextremister mer då det nästan alltid är de som attackerar.

2. Ja ca. 50 verkar stämma, att de var pårökta var ju ett svar på idioten som påstod att nationalister var tjackade, borde du fatta ditt mongo.
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast, det är en konsekvens av hur debattklimatet ser ut och hur demonstrationsklimatet ser ut i Sverige...

Men visst, nästa demonstration vi har kan du ju hänga med och förklara för rödingarna att ni ska hålla hand och sjunga; "We shall overcome"..

Och det är i princip omöjligt att agera motdemonstration när rödingarna demonstrera, eftersom de alltid agerar med våld mot allt och alla som direkt och indirekt vänder sig mot dem. Testa så ska du få se. Se bara hur de agerar mot polisen.

Nej, det är inte mitt fel att folk från båda sidor är precis lika våldsbejakande och helt tappade. Jag tycker inte att våldet är acceptabelt vem än som gör det, men om man nu ska puckla på varandra med knivar och smällare så kan man ju välja att göra det där det inte står en massa oskyldigt folk och har en marsch mot rasismen.

Men ja, jag antar att det från båda sidor är okej att barn och gamla skadas för "kampens" skull.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Oj sorry glömde den här https://twitter.com/Par_Sjogren/status/412204479619301376 .

Så man anföll en liberal? Sjögren brukar vara tydlig med att skriva antifascist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in