2013-12-14, 20:41
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Fast om jag har haft sex med så många så måste ju hon också få ha haft det.
Det enda viktiga är ju att hon vill ha sex med mig nu.

Skulle du ingå en seriös relation med en shemale enligt samma resonemang? Om du har en kuk mellan benen måste ju hen också få ha det.

Det enda viktiga är att hen vill ha sex med dig.
2013-12-14, 20:48
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av higinia
Ja, för brudar som tycker om sex kan man ju inte bilda familj med.

Klart man kan det.
En kvinna som bara har sex inom äktenskapet gillar inte sex mindre än ett luder som knullar runt.

Tvärtom!
Samlagsfrekvens är högre i södra Europa än i norra Europa. Samtidigt har norr fler sexpartners än söder.
2013-12-14, 20:54
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Hahahahah, du är så rolig. Situationerna som uppstår på semester-orter är ofta win-win. Unga kvinnor åker dit för att kröka och knulla sexiga, fulla, unga män. De vill leka av sig, det är normalt för unga människor. Om du mår så dåligt av att vara där så kanske du ska åka någon annanstans, typ Saudiarabien?

Varför Saudiarabien? Det räcker att söka sig till de inhemska kvinnorna i de länder som huserar dessa semester-orter.

Tror du turkiska eller cypriotiska tjejer är lika lösaktiga som de svenska, norska, brittiska tjejer som besöker deras charter-orter?
2013-12-14, 22:00
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vilket fult ord vill du att vi använder för en kvinna som ligger runt?
Inget,jag förstår inte varför det behöver diskuteras förstår inte detta dömande sköt dig själv. Varför bryr ni er om tjejer knullar mycket? är det för mycket njutning eller?
2013-12-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFOL
Inget,jag förstår inte varför det behöver diskuteras förstår inte detta dömande sköt dig själv. Varför bryr ni er om tjejer knullar mycket? är det för mycket njutning eller?

Jag tycker helt klart att människor skall få göra som de vill här, men det hindrar mig inte från att ha uppfattningar om vad som är bättre och sämre för en blivande hustru. Vill jag sedan beskriva något som äcklar mig, är det lämpligt med rätt ord, eller har jag ingen rätt att försöka förmedla vad jag tänker och känner?

Så länge ingen kommer med något bätte är "hora" det mest beskrivande. Nära "spot on".
2013-12-14, 22:45
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Jag tycker helt klart att människor skall få göra som de vill här, men det hindrar mig inte från att ha uppfattningar om vad som är bättre och sämre för en blivande hustru. Vill jag sedan beskriva något som äcklar mig, är det lämpligt med rätt ord, eller har jag ingen rätt att försöka förmedla vad jag tänker och känner?

Så länge ingen kommer med något bätte är "hora" det mest beskrivande. Nära "spot on".
Att döma och kalla kvinnor som ligger runt för hora tycker jag är fel,sen är det såklart ditt val om du inte vill att din blivande fru ska ha legat med jättemånga det är en helt annan sak.
2013-12-14, 22:52
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida
Tycker du att du är en hora om du knullar runt? om nej,varför inte?
2013-12-15, 02:01
Medlem
Citat:
Att döma och kalla kvinnor som ligger runt för hora tycker jag är fel,sen är det såklart ditt val om du inte vill att din blivande fru ska ha legat med jättemånga det är en helt annan sak.

Får du tycka. Det finns säkert undantag, men jag tror att många barn far illa av att ha en hora till mamma, och jag hoppas och tror att åtminstone några lösaktiga slampor skärper sig när fler män vågar säga vad de tycker.

2013-12-15, 02:05
Medlem
Citat:
Får du tycka. Det finns säkert undantag, men jag tror att många barn far illa av att ha en hora till mamma, och jag hoppas och tror att åtminstone några lösaktiga slampor skärper sig när fler män vågar säga vad de tycker.

Hur far barn illa menar du av att ha en mamma som jobbat som hora innan?
eller haft flertalet sexuella partner om du nu missanvänder ordet hora till detta.

vad händer med den ungen menar du? som inte händer om ungen har en pappa som jobbar som hora eller har flera sexuella partners?
Senast redigerad av ScottWalter 2013-12-15 kl. 02:07.
2013-12-15, 07:34
Medlem
Citat:

Att kvinnor knullar runt leder till kostnader och problem för samhället. Aborter, könssjukdomar samt oönskade och faderslösa barn vilka utgör framtidens kriminella.

Hade kvinnor betalat sina egna aborter och betalat för sina egna barn samt varit kapabla att uppfostra dem så hade kvinnorna kunnat få göra som de vill men nu är inte så fallet.
2013-12-15, 13:30
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Vad är det som är positivt med lösaktighet och att knulla runt menar du? Tycker du att det gör någon skillnad om hon tar betalt för det?

Frågan är ju vad som räknas som lössläppt?

Om hon tar betalt för det så gör hon det antagligen inte för att hon tycker det är skönt och för att hon är kåt på den andre parten...

Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Skulle du ingå en seriös relation med en shemale enligt samma resonemang? Om du har en kuk mellan benen måste ju hen också få ha det.

Det enda viktiga är att hen vill ha sex med dig.

Alltså, det där var det mest långsökta jag hört.
2013-12-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Tror du turkiska eller cypriotiska tjejer är lika lösaktiga som de svenska, norska, brittiska tjejer som besöker deras charter-orter?
Ja, det vågar jag påstå. Skillnaden är att de svenska, norska och brittiska kvinnorna inte blir mördade av sina fäder eller bröder om de knullar gratis med en fin kille för att de tycker att det är skönt. De turkiska och cypriotiska skulle definitivt göra det om de kunde. Men de får istället nöja sig med att gifta sig med den planerade maken, 30 år äldre med ölmage.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in