2013-12-10, 18:37
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schockis
Du kan inte säga att dina argument bygger på logik när du förnekar logiken jag lägger fram.

Du säger att kvinnor är kvalitativt för att... kvinnor får barn, ja men du kan inte räkna med det systemet längre (preventivmedel) och för det andra så är graviditeten 9 månader lång, efter 9 månader är det dags igen om vi snackar hård logik utan känslor här. Om det kommer en ny man som är bättre (dina egna ord) så ska hon välja honom? Det är ju mest kvalitativt (och sannolikt).

Fertilitetsspektrum: Låt oss säga 14 - 40, räkna på det du och se sen hur många partners det blir. Detta är riktigt biologi. Kolla i djurvärlden, det är baraalfahanen som parar sig, och det är ständigt nya alfahanar och ständigt andra hanar som utmanar.

Det ^, är riktigt kvalitivitet. Vill du ha det så? Har du glömt att lägga undan dina egna känslor från ekvationen kanske?

jag tänkte inte utveckla resonemanget fullt ut, någon annan kanske gör det, men som kort svar på din fråga är det gynnsammast för kvinnan att vara trogen. Det är ingenting som jag sitter och hittar på så det har inget med mina personliga känslor att göra
2013-12-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
jag tänkte inte utveckla resonemanget fullt ut, någon annan kanske gör det, men som kort svar på din fråga är det gynnsammast för kvinnan att vara trogen. Det är ingenting som jag sitter och hittar på så det har inget med mina personliga känslor att göra
Varför skulle det vara gynnsamt? Det är bara gynnsamt om mannen fortsätter vara alfahane. Människoflocken är så pass stor att sannolikheten är väldigt, väldigt liten.
2013-12-10, 22:15
Medlem
Citat:
Jag har lättare att förstå en prostituerad kvinna som förstår sitt eget värde och tar hand om sin kropp, dessutom finns det ju i grunden ett ekonomiskt intresse. Men blonda svenska tjejer som åker till turkiet och särar för vem som helst och fullkomligt utstrålar självförakt det är bara tragiskt

Jag generaliserar naturligtvis
Så du tänker dig att tjejer som vill ha semestersexr ska kräva betalt för att få ligga på chartersemestern? Hm, tro hur det skulle kunna i exempelvis Gambia?
2013-12-10, 22:52
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Så du tänker dig att tjejer som vill ha semestersexr ska kräva betalt för att få ligga på chartersemestern? Hm, tro hur det skulle kunna i exempelvis Gambia?

Nej jag tänker mig att de borde hålla tyst om knullresorna för att de skäms Tjejer från andra länder t.ex Ryssland klarar av att åka utomlands utan att knulla runt. Om man som kille är utomlands och vill ha lite semestersex så är det lättast att hänga runt svenska eller engelska tjejer och vänta tills de fyllnar till och särar på benen. En tjej med lite självrespekt fattar att det inte är nån större bedrift att som tjej bli knullad och förstår att ställa lite krav på situationen.

Alla svenska tjejer är inte horor men väldigt många, kombinera det med att de inte tar hand om sin kropp och prinsessattityden så förstår du varför många föredrar att träffa en kvinna från något annat land. Undantag finns det förstås så man ska väl inte ge upp hoppet
2013-12-11, 06:21
Medlem
Citat:
Nej jag tänker mig att de borde hålla tyst om knullresorna för att de skäms Tjejer från andra länder t.ex Ryssland klarar av att åka utomlands utan att knulla runt. Om man som kille är utomlands och vill ha lite semestersex så är det lättast att hänga runt svenska eller engelska tjejer och vänta tills de fyllnar till och särar på benen. En tjej med lite självrespekt fattar att det inte är nån större bedrift att som tjej bli knullad och förstår att ställa lite krav på situationen.

Alla svenska tjejer är inte horor men väldigt många, kombinera det med att de inte tar hand om sin kropp och prinsessattityden så förstår du varför många föredrar att träffa en kvinna från något annat land. Undantag finns det förstås så man ska väl inte ge upp hoppet
Men det är ett problem menar du, att svenska och engelska tjejer också vill ha lite semestersex?

Du skulle föredra att få betala nån för att ligga med dig framför att ligga med en svenska som är lika sugen på sex som du är? Varför provar du inte att ta betalt själv?
2013-12-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Svenska tjejer är oftast lösaktiga upp till 25-årsåldern. De blir bättre efter 25, tro mig. Ha tålamod.

Men oooh, orkar inte vänta tills jag börjar blir gammal ju.
Senast redigerad av kreativtnamn123 2013-12-11 kl. 14:10.
2013-12-11, 15:55
Medlem
Citat:
Jävligt osmakligt är vad det är det finns ingenting som feminister och horor kan göra för att ändra på det, man kan knulla med dom men tyvärr finns det inga seriösa kvinnor att bilda familj med dem får man hitta i utlandet

Ja, för brudar som tycker om sex kan man ju inte bilda familj med.
2013-12-11, 17:59
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Men det är ett problem menar du, att svenska och engelska tjejer också vill ha lite semestersex?

Du skulle föredra att få betala nån för att ligga med dig framför att ligga med en svenska som är lika sugen på sex som du är? Varför provar du inte att ta betalt själv?

Ja det är ett enormt problem när dem vill bli mamma till mina barn eftersom man inte kan lita på dem, en sån tjej måste man vakta på hela tiden och det förstår du väl att det inte går? Har du nån gång varit på charter resa så förstår du vad jag menar
2013-12-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ja det är ett enormt problem när dem vill bli mamma till mina barn eftersom man inte kan lita på dem, en sån tjej måste man vakta på hela tiden och det förstår du väl att det inte går? Har du nån gång varit på charter resa så förstår du vad jag menar
Du tror inte det kan vara så att det är ganska vanligt att man leker av sig och festar en hel del när man är ung oavsett kön?

Din mamma hade säkert också en period när hon var ute och festade och knullade runt när hon var ung och det gick väl (ganska) bra ändå...
2013-12-11, 19:23
Medlem
Citat:
Semesterknullet vill bli mamma till dina barn?

Varför provar du inte själv att få betalt?
2013-12-11, 19:47
Medlem
Citat:
Om man som kille är utomlands och vill ha lite semestersex så är det lättast att hänga runt svenska eller engelska tjejer och vänta tills de fyllnar till och särar på benen. En tjej med lite självrespekt fattar att det inte är nån större bedrift att som tjej bli knullad och förstår att ställa lite krav på situationen.
Hahahahah, du är så rolig. Situationerna som uppstår på semester-orter är ofta win-win. Unga kvinnor åker dit för att kröka och knulla sexiga, fulla, unga män. De vill leka av sig, det är normalt för unga människor. Om du mår så dåligt av att vara där så kanske du ska åka någon annanstans, typ Saudiarabien?
2013-12-11, 20:03
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schockis
Varför skulle det vara gynnsamt? Det är bara gynnsamt om mannen fortsätter vara alfahane. Människoflocken är så pass stor att sannolikheten är väldigt, väldigt liten.

Men det är ju inget han bara hittar på såg du väl? Varför ska du vara så besvärlig och inte bara acceptera att det är så när han säger det?

Jag tror att den här typen av gnällande härstammar ur "om inte jag ska få ha roligt så ska ingen annan heller det".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in