2013-12-13, 20:06
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Du menar alltså att den allmänna uppfattningen är att det är bra att män knullar mycket men dåligt att de har kvinnor att knulla med? Hur kan det vara dåligt och för vem? Förutom de som blir utan då men de tillhör ju inte du säger du.

Det är dåligt för de män och kvinnor som tror på meningsfulla relationer och inte bara tillfälligt sex. Jag vet hur man gör för att vakna med någon tjej man inte känner på lördag morgon, skulle det misslyckas kan jag ju anlita proffs och betala för sex. Men det är kanske så det är meningen att vi ska ha det i det moderna samhället eller vad tror du?

jag skulle i alla hoppas på att livet går ut på nånting mer än att knulla

Det ligger säkert nånting i att jag träffar fel sorts tjejer, ni vet man kan bli låst en viss typ av partner - man får vad man förtjänar - kalla det vad ni vill men det är inte så lätt att bryta såna mönster
Senast redigerad av munsprut 2013-12-13 kl. 20:22.
2013-12-13, 20:17
Medlem
munspruts avatar
Vi kör en repetition på det som ManManne var inne på nyss:

den sexuella obalansen beror på att 80% av kvinnorna knullar med 20% av männen, dvs det finns ett antal män som är extremt åtråvärda och som får knulla med nästan alla de vill men en majoritet av män får inte sex så ofta de vill.

Fru Pimpinett har även en annan synpunkt, att det är många kvinnor som inte heller får ligga, det stämmer det är de återstående 20% så det är alltså inte lika många men jag kan tänka mig att det är ännu svårare för dem eftersom kvinnor inte förväntas och är dåliga på att ta initiativ
2013-12-13, 20:25
Medlem
Alla är inte horor.
Men väldigt många är det och nu mera är det okej, även enligt många män.

Frågan är hur ska vi få folk att sluta ligga runt, okej om en procent ligger, men inte bra att många fina tjejer gör de
2013-12-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Alla är inte horor.

Frågan är hur ska vi få folk att sluta ligga runt, okej om en procent ligger, men inte bra att många fina tjejer gör de

Bryr man sig om en tjej seriöst, så ger man ingen makt till hennes fitta.
2013-12-13, 20:55
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Är det feminismens fel? det jag undrar är vart nånstans gick det fel så att svenska tjejer tyckte det var okej att bjuda ut sin fitta till alla som vill penetrera?
Varför är det inte okej? förstår inte hur folk kan ta sig rätten att moralisera och döma det är hennes fitta hennes val.
2013-12-13, 20:57
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida
En hora är ett fulare ord för en kvinna som tar betalt för sex,inte ett ord för en kvinna som ligger runt.
2013-12-13, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFOL
En hora är ett fulare ord för en kvinna som tar betalt för sex,inte ett ord för en kvinna som ligger runt.

Vilket fult ord vill du att vi använder för en kvinna som ligger runt?
2013-12-13, 22:21
Medlem
Citat:
Vi kör en repetition på det som ManManne var inne på nyss:

den sexuella obalansen beror på att 80% av kvinnorna knullar med 20% av männen, dvs det finns ett antal män som är extremt åtråvärda och som får knulla med nästan alla de vill men en majoritet av män får inte sex så ofta de vill.

Fru Pimpinett har även en annan synpunkt, att det är många kvinnor som inte heller får ligga, det stämmer det är de återstående 20% så det är alltså inte lika många men jag kan tänka mig att det är ännu svårare för dem eftersom kvinnor inte förväntas och är dåliga på att ta initiativ
Och du tillhör inte dem som får sex så ofta du vill och därför tycker du dessa kvinnor är horor som borde sluta ligga med attraktiva killar.

Ditt problem är alltså att kvinnor inte är tillräckligt billiga utan väljer sina sexpartners?

Som jag trodde alltså.
2013-12-13, 22:37
Medlem
antitotaliterians avatar
Citat:
Och du tillhör inte dem som får sex så ofta du vill och därför tycker du dessa kvinnor är horor som borde sluta ligga med attraktiva killar.

Ditt problem är alltså att kvinnor inte är tillräckligt billiga utan väljer sina sexpartners?

Som jag trodde alltså.

#intellektuelllyteskomik

/En feminist känner sig alltid självbelåten när hon kan avsluta ett resonemang med att återgå till sitt ursprungliga antagande. Vi andra kallar det cirkelresonemang, och vet att det är ett argumentationsfel./
2013-12-13, 23:16
Medlem
munspruts avatar
Citat:

Som jag trodde alltså.
Jag tyckte precis jag förklarade för dig
2013-12-13, 23:25
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Alla är inte horor.

En viss procent horor behövs för balansens skull men blir det för många så blir det problem

Att det är okej enligt många män är intressant, enligt mig så beror det på att unga män har blivit grundlurade under hela sin uppväxt till att tro att det finns sexuell jämlikhet, jag kanske kan koppla det här till min egen tråd på det ämnet :
(FB) Dagens killar vågar inte ta för sig vad gäller sex
2013-12-13, 23:51
Medlem
Citat:
En viss procent horor behövs för balansens skull men blir det för många så blir det problem

Att det är okej enligt många män är intressant, enligt mig så beror det på att unga män har blivit grundlurade under hela sin uppväxt till att tro att det finns sexuell jämlikhet, jag kanske kan koppla det här till min egen tråd på det ämnet :
(FB) Dagens killar vågar inte ta för sig vad gäller sex

För vilken "balans" skull? Horor är människor som tar betalt för sex som de inte frivilligt vill ha.
Så vad är det för "balans"?

Och ja vi har en sexuell juridisk jämställdhet i landet, eftersom ingen får lov tvinga någon annan till sex mot dennes vilja, då riskerar man dömas i domstol.

men även om du nu inte verkar ha upptäckt detta så har de flesta kvinnor stor lust till sex och tar därför för sig i samma grad som män gör, så vanligtvis brukar det inte vara något problem.

Utom då för gamla stofiler som dig som har väldigt svårt med denna hora-madonna bit i sitt lilla huvud.

Säg mig? Om nu kvinnor är horor när de gillar sex och har sex frivilligt, men inte horor om de "håller på sig". Är då alla kvinnor du legat med horor? är din mamma en hora?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in