Citat:
Ursprungligen postat av
munsprut
En viss procent horor behövs för balansens skull men blir det för många så blir det problem
Att det är okej enligt många män är intressant, enligt mig så beror det på att unga män har blivit grundlurade under hela sin uppväxt till att tro att det finns sexuell jämlikhet, jag kanske kan koppla det här till min egen tråd på det ämnet :
(FB) Dagens killar vågar inte ta för sig vad gäller sex
För vilken "balans" skull? Horor är människor som tar betalt för sex som de inte frivilligt vill ha.
Så vad är det för "balans"?
Och ja vi har en sexuell juridisk jämställdhet i landet, eftersom ingen får lov tvinga någon annan till sex mot dennes vilja, då riskerar man dömas i domstol.
men även om du nu inte verkar ha upptäckt detta så har de flesta kvinnor stor lust till sex och tar därför för sig i samma grad som män gör, så vanligtvis brukar det inte vara något problem.
Utom då för gamla stofiler som dig som har väldigt svårt med denna hora-madonna bit i sitt lilla huvud.
Säg mig? Om nu kvinnor är horor när de gillar sex och har sex frivilligt, men inte horor om de "håller på sig". Är då alla kvinnor du legat med horor? är din mamma en hora?