Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Ok, uppgjorda box är kanske inte deras melodi, de jag syftade på. Men vapen tror jag inte de använder.
Sedan som någon annan sa, om boxet är uppstyrt och uppgjort (låter jävligt fel) så är det klart att WM vågar möta dessa. Eller är det inga människor vi pratar om, som också får ont om man knytar dem på näsan?
Länge sedan jag sett någon snacka så mycket skit i en och samma tråd. Man ser ju tydligt att du inte har en aning om huliganscenen i världen om du säger att "de inte använder vapen". När man snackar om italien, turkiet, sydamerika ect.
Fans från köpenhamn blev knivattackerade när de skulle möta juventus, folk från ajax blev påhoppade nu sist.
Alla knivattacker turkarna gjort mot engelsmännen kan man inte ha missat och sedan vad gäller sydamerika så använder de för fan pistoler och skjuter på varandra där.
Vilken skillnad tror du inte det är att veta du möter (ska möta) låt oss säga 70-80 ryssar, men du har inte en aning om ifall de kommer 100-120 istället. Sen vet du även om att de kommer gå och hoppa/sparka/stampa på dig i flera minuter efter själva boxet är över ifall ni förlorar.
Eller möta en annan svensk liga som pratar samma språk och har haft flera sammandrabbningar i flera år och "litar" på varandra.
Precis samma sak som att du kan inte ta vilken kampsportare som helst och sätta i ett box, där har han ingen domare som kontrollerar matchen och du kan faktiskt dö om det vill sig riktigt illa.
Jag har sett många armar/näsor/ben/huvud skadas jävligt ordentligt, vissa fortsätter som ingenting medans vissa lägger av.