2014-02-28, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
fast är yngsta och yngre samma sak ens?
I vårat fall, ja.
Citera
2014-02-28, 11:17
Awaiting Email Confirmation
Enligt SS: "att en yngrefight utspelade sig i Jönköping på lördagseftermiddagen (130921) då Djurgårdsgrabbar körde över sina motsatser i Malmö FF. Som ofta i dessa "regeluppgörelser" så är grupperna oense om vad som var bestämt och om övervåld använts. MFF hävdar "25 mot 25 men inga över 92or" medan Dif hävdar "fria nummer men inga över 23 år"...

Vad som stämmer låter jag vara osagt.

Malmö yngsta är väll förra babyfirman? Den nya heter Malmö Yngsta och har inte kört mot Gais. Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte har någon större insyn i Malmös firmaverksamhet.
Senast redigerad av Gabrio 2014-02-28 kl. 11:21.
Citera
2014-02-28, 12:36
Medlem
adidaskicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Enligt SS: "att en yngrefight utspelade sig i Jönköping på lördagseftermiddagen (130921) då Djurgårdsgrabbar körde över sina motsatser i Malmö FF. Som ofta i dessa "regeluppgörelser" så är grupperna oense om vad som var bestämt och om övervåld använts. MFF hävdar "25 mot 25 men inga över 92or" medan Dif hävdar "fria nummer men inga över 23 år"...

Vad som stämmer låter jag vara osagt.

Malmö yngsta är väll förra babyfirman? Den nya heter Malmö Yngsta och har inte kört mot Gais. Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte har någon större insyn i Malmös firmaverksamhet.

Malmö yngsta har inte kört mot Gais men Malmös äldre "true rockers" har.
Citera
2014-02-28, 13:10
Medlem
adidaskicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Jävla skitsnack, jag åkte med våra yngre till DY-malmö boxet. Ren yngreliga representerade DIF, inget annat!

Varför skulle en yngsta liga bestämma ett Box med fria nummer och upp till 23 år?

Malmö yngsta är 95or-93or tror inte dom är så dumma och bestämmer ett Box på det sättet som DY säger.

Men skit i det nu.
Får hoppas att dom möter varandra i en ärlig fight snart.
Citera
2014-02-28, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adidaskick

Varför skulle en yngsta liga bestämma ett Box med fria nummer och upp till 23 år?

Malmö yngsta är 95or-93or tror inte dom är så dumma och bestämmer ett Box på det sättet som DY säger.

Men skit i det nu.

Har du en aning om hur jävla korkat det är att hänvisa till ss, och sedan försöka intala mig som var inblandad i den här historien att det som skrivs där är sanning?
Nej du gosse, fair fight i ordets bemärkelse var det. Från båda sidor kan tilläggas
Citera
2014-02-28, 14:33
Medlem
Citat:

Men skit i det nu.

Malmö finns la inte längre? Senast i Ullared skrek ni "VI KAN INTE BÄTTRE ÄN SÅ HÄR" sen dess har det varit knäpptyst...
Senast redigerad av AndMod 2014-02-28 kl. 14:38.
Citera
2014-02-28, 18:09
Medlem
Citat:
Malmö yngsta har kört över Linköping, Göteborg två gånger (UTG) samt AY.

När dom körde mot DY så kom inte DY med en ren yngsta liga, men malmö stog uppradade med en ren yngsta liga. DY körde en fuling helt enkelt

Hade varit roligt om dom mötes igen på lika villkor.

Malmö yngsta är att räkna med i framtiden på äldre scenen dom ligger lätt topp 3 på yngsta scenen.

UTG? var väl ändå ett rent box som kan tas som vinst om mina källor stämmer så var det väl 11 mot 22 det ena boxet pga interna bråk.
3a på scenen är å ta i när ni inte mött och vunnit mot några som har betydelse kör mot BO tex så kan vi ta det snacket sen.
Citera
2014-02-28, 18:59
Medlem
adidaskicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
UTG? var väl ändå ett rent box som kan tas som vinst om mina källor stämmer så var det väl 11 mot 22 det ena boxet pga interna bråk.
3a på scenen är å ta i när ni inte mött och vunnit mot några som har betydelse kör mot BO tex så kan vi ta det snacket sen.

BO är nummer ett på yngrescenen inget snack där men malmö yngsta har fler vinster än AY och DY.
(Rätta mig om jag har fel)

Det är detta som gör att malmö är topp 3 på yngre scenen.
Citera
2014-02-28, 20:30
Bannlyst
hur står sig gais babys och gu mot ay, bo och dy? hur bra är helsingborg/fck yngre?
Citera
2014-02-28, 21:27
Bannlyst
Nån som är sugen på en bira på ledaren från GBGs krog?
Citera
2014-03-01, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
hur står sig gais babys och gu mot ay, bo och dy? hur bra är helsingborg/fck yngre?

gais babys har ingen ordentlig baby liga dom skulle inte kunna styra ett större box dock Gu skulle definitivt ha en stor chans dom har visat sig värdiga på dom boxen dom styrt.
som jag hört det så är Gu blåvitts framtid och gjort stora framsteg på scenen dom senaste åren.

och helsingborg har ingenting kvar dom kan inte köra själva det är bara om CC grabbarna är med dom.
Citera
2014-03-01, 04:07
Medlem
.
Senast redigerad av Kvargbytta 2014-03-01 kl. 04:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in