2013-12-14, 10:39
Medlem
infogivers avatar
Sök på taggen #rigaaway på instagram
Citera
2013-12-14, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
http://ofnews.info/file/upload/9_Ek5eJabVrZc.jpg

tysklands tuffaste liga, brigade nasseu. skulle vilja se firman boys och wisemen mot dessa killar!
Finns värre än dessa, klart att ett jätteland som Tysklands kan få ihop en starkare liga än lilla Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av YAJX
Riktigt tungt att åka dut och delta i detta!! Värt att nämna är att de e främst GU/YCG grabbar som reppar

Match 11:00 mot polska Lech Poznan

Det är det som förundrar mig lite, varför inte åka dit med de bästa, för de andra kommer troligtvis komma med det. Men visst, strongt att ställa upp.
Senast redigerad av xtroverto 2013-12-14 kl. 11:38.
Citera
2013-12-14, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Var de samma killar som FB slog sönder för lite mer än en månad sen?

nej. de har dock boxats mot världens tuffaste firma, music hall från ryssland. det skulle aldrig wm eller fb våga.

http://www.youtube.com/watch?v=QFTFtScV9oU

ryssarna i svart, tyskarna i rött.
Citera
2013-12-14, 12:14
Medlem
Citat:
nej. de har dock boxats mot världens tuffaste firma, music hall från ryssland. det skulle aldrig wm eller fb våga.

http://www.youtube.com/watch?v=QFTFtScV9oU

ryssarna i svart, tyskarna i rött.
Boxas du?
Varför tror du att WM eller FB skulle banga emot ryssar eller tyskar? både WM och FB vill boxas till skillnad från många andra firmor i Sverige.
Det största problemet med att möta en firma ifrån ett annat land är ju självklart avståndet. Många vill knappt åka de 45 mil som är sthlm-gbg, hur många tror du då är villiga att ta sig till Ryssland, Polen eller Tyskland om det inte är en stor match på gång?
Grusgropsboxning är inget heltidsyrke så många har faktiskt annat att göra, familjer att ta hand om och arbeten att gå till.
Å andra sidan har Wisemen haft på box på gång emot utländska firmor i Danmark, Norge, Polen, Ryssland, Tyskland, Holland, Slovakien osv
Om man är rädd för att få stryk så är inte det här någon sport som man ska ägna sig åt, det här är kampsport för män.
Citera
2013-12-14, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Varför tror du att WM eller FB skulle banga emot ryssar.

övervåldet.
Citera
2013-12-14, 12:26
Medlem
Citat:
Jag antar att du syftar på Ultras från Italien, Balkan, Turkiet, Sydamerika osv? De kör inte uppgjorda box. Dom kanske är tuffare med vapen, men inte med händerna. Ryssar är bäst fighters.
Ok, uppgjorda box är kanske inte deras melodi, de jag syftade på. Men vapen tror jag inte de använder.

Sedan som någon annan sa, om boxet är uppstyrt och uppgjort (låter jävligt fel) så är det klart att WM vågar möta dessa. Eller är det inga människor vi pratar om, som också får ont om man knytar dem på näsan?

Kolla bara detta arrangemang som nämndes i tråden, WM åker dit med sina yngre. Till ett främmande land, mot flera tuffa ligor. Vad fan tyder det på? Dels att de är män nog att inte tacka nej (läs fega ur) och att man vet att det värsta som kan hända är att man går i backen.

WM har redan vunnit respekt genom att visa hövlighet och tacka ja, medan andra sk tuffa ligor backade ur. Och de lär vinna ännu mer respekt genom att kliva upp och kriga för allt man har. Det är för mig genuina fighters som gör så, de vet att de kommer möta riktiga hårdingar, men de åker ändå, för de ska bli roligt att testa sina (ängla)vingar.

Grymt att WM fått in sin fot där, för jag är övertygad om att detta kommer ge mersmak och att detta även kan bli en attraktion i sig.
Senast redigerad av xtroverto 2013-12-14 kl. 12:30.
Citera
2013-12-14, 12:29
Medlem
Citat:
övervåldet.
Då kör ju inte de cleant heller? Så du rankar dessa som tuffast av de som kör uppgjort, men så säger du sedan att dessa kör med fittstil? Då är de inte tuffast, finns som sagt andra som inte kör vapen men som inte stoppar när du ligger. Som dessutom är hur många som helst.
Citera
2013-12-14, 12:31
Medlem
pederastens avatar
men alltså, vad sysslar han med, page-tjockisen med randig tröja, i bägge helsingborgs-videorna?
dels den mot gais och dels den nya mot bajen.
Citera
2013-12-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
Vad är det ryssarna håller på med nu samlar folk från hela världen och kör box som ett världs mästerskap har jag hört ? hört att blåvitt har skickat en liga ?
Här kommer första frågan
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Nej inget jävla världsmästerskap. 5 mot 5 mma turnering lockar väl en del fotbollsgrabbar...
Här nämner han antalet och hur turneringen är utformad, ingen annan har nämnt det innan han gör det.
Citat:
Vet ej, galan är i Riga i helgen.
Här säger han var det utspelar sig.
Citat:
Ursprungligen postat av MrSmacko
WM representerar Sweden, vill itte yttra för mycket. Men är fan kuk i grabbarna, med tanke på gruppen d hamna i buren)
Här en som vet men som inte vill delge det.
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Denna gala är seriöst uppbyggd, flera domare, regler, och mer likt MMA i grupp än typ den vanliga gatufighten. Flera länder som kommer.
Här säger jag att det är likt MMA, men inget konkret utöver det.

Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Såg att GU's ledare ska va med, svider att säga men han är en duktig fighter så ska bli kul att följa detta. Wisemen ska förövrigt få möta CSKA moskva i en av matcherna!!
Här nämns det om en som ev ska delta.
Citat:
Du kan skicka PM till mig eller så kan du sluta låtsas som att du vet något om de som är med.
Här ber killen mig om pm, vilket han fick, och han som påstod att jag sagt saker om WM, när det är han som sagt i stort sett allt om det som sker i helgen.

Han var ju för fan den som sa mest av alla
Citat:
Ursprungligen postat av YAJX
Riktigt tungt att åka dut och delta i detta!! Värt att nämna är att de e främst GU/YCG grabbar som reppar

Match 11:00 mot polska Lech Poznan
Här nämner ytterligare en om vilka som ev ska dit.

Ursäkta min kanske onödiga sammanfattning, men jag var bara tvungen så att vissa saker blir förtydligade.
Citera
2013-12-14, 13:14
Medlem
Hardfells avatar
Herregud.. Vilka är ni som skriver här? Pinsammaste läsningen någonsin.
Citera
2013-12-14, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardfell
Herregud.. Vilka är ni som skriver här? Pinsammaste läsningen någonsin.
Ska DU verkligen prata om pinsam?

Du som efterfrågar fejkbiljett så du kan fortsätta planka på tuben, du som efterfrågar Bambi-porr, du som bajsade svart efter att ha tagit tjack, ska du, av alla, säga vad som är pinsamt?

Håll dig till de andra trådarna du gillar, om denna stör dig.
Citera
2013-12-14, 16:38
Medlem
Riga äventyret över för den här gången.

Det blev dessvärre förlust mot både poznan och cska.
En minut cirkus mot polackerna.Där dom gick på nedtagningar ganska omgående.

Närmare 4min fight mot cska.Där var det jämnt skägg tills en blåvit vart knockad, sen gick det snabbt när dom vart en man mer.

Åtminstone en WM till sjukan förmodligen tre.
Två ryssar fick åka samma ambulans.

Är sjukt stolt över mina grabbar.
Arrangörerna var mäkta imponerade.
Dom trodde Svenskar var bögar.
10sek var förhandstipset.

Så en liten redogörelse från en som inte var där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in