2012-09-28, 14:44
  #17629
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nynge
Var inte direkt "de röda" du snackar om som dom hörde av sig till och det är fortfarande inte svaret på min fråga.. När skedde detta?


"de röda" är MoDos sk firma. Fanns en bild uppe innan där alla hade otända cigaretter.




startling


Detta är mitt första konto på flashback.
Citera
2012-09-28, 15:04
  #17630
Medlem
carlinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
vet inte om listan stämmer, men fick den i pm av nån som nickade "han_som_vet".


"
yngre-scenen

1: AIK
2: IFK
3: Hammarby
4: Djurgården
5: GAIS
6: Helsingborg



baby-scenen

1: Bajen
2: IFK
3: GAIS
4: AIK
5: DIF
6: Helsingborg


PS: jag har konto på sverigescenens forum. DS."





vete fan asså. nån som är insatt till 100% som kan rätta denna mystiske mans lista?

Klart listan stämmer. "Han" har ju konto på Sverigescenen.

Det där är fakta rakt igenom.
Citera
2012-09-28, 15:08
  #17631
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carlinho
Klart listan stämmer. "Han" har ju konto på Sverigescenen.

Det där är fakta rakt igenom.



Anar en viss ironi. Hur hade din lista sett ut då?
Citera
2012-09-28, 15:35
  #17632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
Från en Luleå snubbe.







Sant eller? Firma på g i Luleå?


Någon har snackat skit, och någon sväljer skiten och tycker det smakar mumma.
Citera
2012-09-28, 16:43
  #17633
Bannlyst
Örebroderskapets hemsida http://orebroderskapet.info.se/
__________________
Senast redigerad av svennestolt 2012-09-28 kl. 17:05.
Citera
2012-09-28, 17:53
  #17634
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
vet inte om listan stämmer, men fick den i pm av nån som nickade "han_som_vet".


"
yngre-scenen

1: AIK
2: IFK
3: Hammarby
4: Djurgården
5: GAIS
6: Helsingborg



baby-scenen

1: Bajen
2: IFK
3: GAIS
4: AIK
5: DIF
6: Helsingborg


PS: jag har konto på sverigescenens forum. DS."





vete fan asså. nån som är insatt till 100% som kan rätta denna mystiske mans lista?
Inte riktigt rätt. Malmös yngre eller yngsta har vunnit över Ifks yngre/yngsta. Så de borde vara över dem på listan
Citera
2012-09-28, 18:37
  #17635
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Inte riktigt rätt. Malmös yngre eller yngsta har vunnit över Ifks yngre/yngsta. Så de borde vara över dem på listan



Upphetsat värre på pojkrummet hemma på Oxie nu. Oj, vad det hittas på!

Var är mod?
Citera
2012-09-28, 19:51
  #17636
Medlem
Andickys avatar
Må inte vara en Kat-C'are men att nån för listor är jävligt osexigt.

Box är box, varför föra statistik över det hela?
Ska vi börja med siffror som "utgivna slag per minut" också per 'deltagare' ?


Heder till alla som representerar scenen, oavsett falang, men ranking? Please...
Räcker med att man har en "Herren på täppan", tills denne blir besegrad.
Citera
2012-09-28, 20:33
  #17637
Medlem
Badgoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
tror du på fullaste allvar att folk är rädda för "de röda"? vilken värld lever du i...
De röda vet ja inget om trots att ja bor i örnsköldsvik.
Men luleå vände o våga inte ställa upp i övik som nynge säger.
Allmän fråga. Vilka fan är de röda??
Bor ju i övik, är på de flesta matcher men ha aldrig en hört talas om de röda.
Citera
2012-09-28, 20:36
  #17638
Medlem
Badgoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
Må inte vara en Kat-C'are men att nån för listor är jävligt osexigt.

Box är box, varför föra statistik över det hela?
Ska vi börja med siffror som "utgivna slag per minut" också per 'deltagare' ?


Heder till alla som representerar scenen, oavsett falang, men ranking? Please...
Räcker med att man har en "Herren på täppan", tills denne blir besegrad.
Klockrent mannen . Plus poäng till dig
Citera
2012-09-28, 21:11
  #17639
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badgones
De röda vet ja inget om trots att ja bor i örnsköldsvik.
Men luleå vände o våga inte ställa upp i övik som nynge säger.
Allmän fråga. Vilka fan är de röda??
Bor ju i övik, är på de flesta matcher men ha aldrig en hört talas om de röda.



Vilka fan är de röda? Blir smått förvånad av denna fråga. Du kan prova youtuba, då kommer du hitta en massa videon där dom boxas. Tror huliganism är ett mycket större problem i Örnsköldsvik än i något elitserie-lag idag och det har det varit i 30 år nu. Fast har man varit i Övik förstår man att det inte finns annat än supa och slåss.
Mer deppig stad har jag fan aldrig upplevt....mycket skins och nassar där.
__________________
Senast redigerad av svennestolt 2012-09-28 kl. 21:17.
Citera
2012-09-28, 21:25
  #17640
Medlem
Badgoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
Vilka fan är de röda? Blir smått förvånad av denna fråga. Du kan prova youtuba, då kommer du hitta en massa videon där dom boxas. Tror huliganism är ett mycket större problem i Örnsköldsvik än i något elitserie-lag idag och det har det varit i 30 år nu. Fast har man varit i Övik förstår man att det inte finns annat än supa och slåss.
Mer deppig stad har jag fan aldrig upplevt....mycket skins och nassar där.
Du ha helt rätt käre vän. Nassar ha vi alltid haft i massor men detta kom som en överaskning för mig ska du veta.Men man lär sig något nytt varje dag
Trodde ja hade kolla på denna ner supna stad men tjiii fick ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in