Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
tror du på fullaste allvar att folk är rädda för "de röda"? vilken värld lever du i...
De röda vet ja inget om trots att ja bor i örnsköldsvik.
Men luleå vände o våga inte ställa upp i övik som nynge säger.
Allmän fråga. Vilka fan är de röda??
Bor ju i övik, är på de flesta matcher men ha aldrig en hört talas om de röda.