Citat:
Ursprungligen postat av
TheFatOne91
Jag antar att du syftar på Ultras från Italien, Balkan, Turkiet, Sydamerika osv? De kör inte uppgjorda box. Dom kanske är tuffare med vapen, men inte med händerna. Ryssar är bäst fighters.
Ok, uppgjorda box är kanske inte deras melodi, de jag syftade på. Men vapen tror jag inte de använder.
Sedan som någon annan sa, om boxet är uppstyrt och uppgjort (låter jävligt fel) så är det klart att WM vågar möta dessa. Eller är det inga människor vi pratar om, som också får ont om man knytar dem på näsan?
Kolla bara detta arrangemang som nämndes i tråden, WM åker dit med sina yngre. Till ett främmande land, mot flera tuffa ligor. Vad fan tyder det på? Dels att de är män nog att inte tacka nej (läs fega ur) och att man vet att det värsta som kan hända är att man går i backen.
WM har redan vunnit respekt genom att visa hövlighet och tacka ja, medan andra sk tuffa ligor backade ur. Och de lär vinna ännu mer respekt genom att kliva upp och kriga för allt man har. Det är för mig genuina fighters som gör så, de vet att de kommer möta riktiga hårdingar, men de åker ändå, för de ska bli roligt att testa sina (ängla)vingar.
Grymt att WM fått in sin fot där, för jag är övertygad om att detta kommer ge mersmak och att detta även kan bli en attraktion i sig.