Hej på er, jag är ny och helt grön här på FB men har följt tråden
och läst fup och nu lyssnat på de flesta ljudfilerna.
Jag måste säga att få lyssna på inspelade vittnesmålen är en upplevelse och så många frågetecken klaras ut. Rekommenderas starkt!
Förutom MB och KJ - speciellt krim Da**d Lind**om om
alla fynd, ben, kropp, lägenhet, bil och rättsläkaren Su**n Sp**ege-Jakob*en
om tillvägagångsätt och skador, kroppens skick och deras teorier, förklaringar, vilket verktyg etc etc
Men även de andra vittnesmålen är intressanta. Som att sitta med i salen!
Det är hur mycket som helst reportrarna som direktrapporterade från rättegången missat att få med.
Ursäkta mig, är lite exalterad, har suttit och lyssnat hela natten, jag skriver förmodligen på fel sätt nu, är för mycket jag-form, sorry, jag lär mig väl. Ha lite förståelse
Jag har alltid haft MB som förste misstänkte, han och AN har ett solklart motiv. Jag har tänkt att det inte kan vara KJ,han har verkat helt lost på nåt sätt och skulle inte fixa detta mord. Trodde jag.
Nu efter att ha gått in i det lite mer har jag ändrat mig totalt. Där ser man hur det blir när man bestämmer sig utan att ta reda på fakta.

igen!!
KJ är inte lost på nåt sätt!! Han är en smart grabb som glidit fram genom livet genom att ljuga sig blå. Han kan mycket väl planerat detta iskallt till och med, så långt kan jag sträcka mig nu. Det var VB som ville komma men så lång tid kan det inte ta att bestämma sig för att genomföra sin redan uttänkta plan och gå in i rollen som Commander, som en del kallar honom här på FB.
Jag tyckte mig höra ett par lögner från brodern, kan han va mgm och någon som KJ skyddar så mycket att han inte kommer att erkänna överhuvudtaget? Även pappan lät lite lurig emellanåt. De vet i alla fall mycket mer än de säger, helt klart.