2013-11-27, 23:39
Medlem
Jag skulle behöva färdigblandad GHB helst smaklös för en knäskada som gör att jag inte kan sova. När jag var yngre brukade jag använda detta som partydrog och till träning. Det är särskilt svårt att få tag på det i Södra Sverige då jag öht. inte har några kontakter. Skulle behöva några korkar bara innan jag tar livet av mig av smärtan. Är det och dra till Danmark eller Tyskland?
Senast redigerad av GeneralAl 2013-11-27 kl. 23:45.
Citera
2013-11-27, 23:57
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralAl
Jag skulle behöva färdigblandad GHB helst smaklös för en knäskada som gör att jag inte kan sova. När jag var yngre brukade jag använda detta som partydrog och till träning. Det är särskilt svårt att få tag på det i Södra Sverige då jag öht. inte har några kontakter. Skulle behöva några korkar bara innan jag tar livet av mig av smärtan. Är det och dra till Danmark eller Tyskland?

Bor i Skåne och har stött på det mesta men aldrig ghb faktiskt. Om du går till läkaren och inte är allt för ung får du säkert någon opiat som lindrar smärtan.

Har själv inte gjort det men många beställer från internet med en webbläsare som gör att det inte går att spåra. Så läs på om Tor
Citera
2013-11-28, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Bor i Skåne och har stött på det mesta men aldrig ghb faktiskt. Om du går till läkaren och inte är allt för ung får du säkert någon opiat som lindrar smärtan.

Har själv inte gjort det men många beställer från internet med en webbläsare som gör att det inte går att spåra. Så läs på om Tor

GHB är min gamle drömdrog och letar efter den igen, att ingen verkar ha det är dock skamsligt. Trodde att om man hade bil och kontanter kunde köpa sig överallt om det så hade krävts.
Citera
2013-11-30, 22:08
Medlem
Vad kan man använda efter ett långvarigt gbl-intag för att återhämta receptorerna?
Citera
2013-12-14, 01:31
Medlem
Har aldrig varit i närheten av GHB/GBL. Men som den alkis jag är (Fick antabus och sökte alternativ), har jag följt denna tråd sen 2010/11 nån gång. Aldrig skrivit något, bara läst.

Undervattenfisk hade precis börjat och Slingshot gav han/hon goda råd.
Följde detta länge..(såg hur det sket sig för uvf, och de problem ss haft med denna drog)

Men kom fram till att detta vore perfekt för mig: Ingen bakfylla, lukt osv.. (jobbar har en son 10plus(betyder allt för mig)
Men jag har ingensomhelst självkaraktar... så rädd att det går åt helvete.

Kan inte leva nykter.
Nyktra mig är en bitter hatisk jävul..

Ge mig råd...
Citera
2013-12-14, 15:39
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarr
Har aldrig varit i närheten av GHB/GBL. Men som den alkis jag är (Fick antabus och sökte alternativ), har jag följt denna tråd sen 2010/11 nån gång. Aldrig skrivit något, bara läst.

Undervattenfisk hade precis börjat och Slingshot gav han/hon goda råd.
Följde detta länge..(såg hur det sket sig för uvf, och de problem ss haft med denna drog)

Men kom fram till att detta vore perfekt för mig: Ingen bakfylla, lukt osv.. (jobbar har en son 10plus(betyder allt för mig)
Men jag har ingensomhelst självkaraktar... så rädd att det går åt helvete.

Kan inte leva nykter.
Nyktra mig är en bitter hatisk jävul..

Ge mig råd...

Beställ hem 1 liter GBL och leta upp ett bra recept och koka det till GHB, men drick inte för mycket och varje dag för det är jävligt beroende framkallande men jag älskar verkligen gobbe och saknar det som fan. men det är inte så lätt att hitta folk som säljer det nu för tiden men man kan ju beställa färdig GHB från utlandet men det är ju en risk med tullen.
Citera
2013-12-23, 02:15
Medlem
Lekbarns avatar
Vad kostar en dl GBL på gatan i dessa dagar?
Citera
2013-12-26, 13:21
Medlem
Efter att ha brukat gobb (mest GBL) under 10+ års tid ganska regelbundet (ej missbrukat dygnet runt, utan någon gång i veckan sådär) så har jag ju märkt att jag emellanåt får sömnsvårigheter om jag tar sista refillen för sent på kvällen samt att jag blir ganska smådeppig när ruset avtar. Antar att detta beror på den tillfälliga dopaminförlusten i hjärnan då många symptom jag upplever stämmer överens med detta.

Så, ni som kört mycket/länge både regelbundet och mindre regelbundet. Käkar ni något "tillskott" för just dopaminbristen eller så? Typ skulle L-Tyrosin kunna hjälpa till att man inte får "dopaminkraschen" öht? Eller andra tekniker och tips?

God fortsättning!
Citera
2013-12-30, 19:45
Medlem
Nån som vet var man köpa kaliumhydroxid? Skulle vilja pröva att göra gobbe på det istf kaustiksoda för en gång skull..
Citera
2013-12-31, 16:50
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druvacell
Nån som vet var man köpa kaliumhydroxid? Skulle vilja pröva att göra gobbe på det istf kaustiksoda för en gång skull..

Sök på google så hittar du affärer du kan köpa ifrån, är kaliumhydroxid bättre för kroppen än vad kaustiksoda är? Alltså mer hälsosammare att koka gobbe på det?

Edit: Hittade denna affären som säljer 0.5 och 1 kg https://webshop.fishersci.com/insight2_se/getCategories.do?classificationType=WEBCAT&categor yCode=1_0239_
Citera
2014-01-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Sök på google så hittar du affärer du kan köpa ifrån, är kaliumhydroxid bättre för kroppen än vad kaustiksoda är? Alltså mer hälsosammare att koka gobbe på det?

Edit: Hittade denna affären som säljer 0.5 och 1 kg https://webshop.fishersci.com/insight2_se/getCategories.do?classificationType=WEBCAT&categor yCode=1_0239_

Ah, tack så mycket!
Dessvärre går frakten på 355 kr därifrån så letar vidare i första hand tror jag.. Googlat en del men inte hittat nån butik som verkar schyst.
Vet inte om det är mer hälsosamt men kan tänka mig det. Båda varianterna rubbar ju kroppens saltbalans men kalium höjer ju inte blodtrycket till skillnad från natrium.
Citera
2014-01-06, 14:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jl578
Vad kan man använda efter ett långvarigt gbl-intag för att återhämta receptorerna?

5-htp o l-tyrosin, när det gäller GABA-B-receptorn finns det inget du kan göra för att påskynda processen utan du kan bara ge hjärnan tid att återhämta sig.

Citat:
Ursprungligen postat av cyanid
Efter att ha brukat gobb (mest GBL) under 10+ års tid ganska regelbundet (ej missbrukat dygnet runt, utan någon gång i veckan sådär) så har jag ju märkt att jag emellanåt får sömnsvårigheter om jag tar sista refillen för sent på kvällen samt att jag blir ganska smådeppig när ruset avtar. Antar att detta beror på den tillfälliga dopaminförlusten i hjärnan då många symptom jag upplever stämmer överens med detta.

Så, ni som kört mycket/länge både regelbundet och mindre regelbundet. Käkar ni något "tillskott" för just dopaminbristen eller så? Typ skulle L-Tyrosin kunna hjälpa till att man inte får "dopaminkraschen" öht? Eller andra tekniker och tips?

God fortsättning!

Du blir pigg efter ruset har avtagit pga dopaminet som lagrats i hjärnan omvandlas till noradrenalin i kroppen, en så kallad dopamin-rebound, finns inget som kan motverka det, deppigheten efteråt får man stå ut med.
Senast redigerad av Slingshot 2014-01-06 kl. 14:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in