Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-24, 12:51
  #8113
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styckmordet
jag får inget rus av gobbe(inte benso heller) testat allt, lite,mycket(däckar) inget skönt händer..vad är fel?

Just gobben är ju ganska svårdoserad. Tar ett tag innan man finner sin perfekta dos. Lite ger ju ingenting och mycket så slocknar man. Mellan +/- ska det vara, bara att prova sig fram!

Och för att liva upp tråden lite så kommer jag till veckan lägga en order från magic-cleaner. Så uppdaterar jag angående om de skickar det hit överhuvudtaget, om det tar sig igenom tullen och hur lång tid leveransen tog från betalning! Förhoppningsvis går allt som smort.
Citera
2018-06-15, 13:00
  #8114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Just gobben är ju ganska svårdoserad. Tar ett tag innan man finner sin perfekta dos. Lite ger ju ingenting och mycket så slocknar man. Mellan +/- ska det vara, bara att prova sig fram!

Och för att liva upp tråden lite så kommer jag till veckan lägga en order från magic-cleaner. Så uppdaterar jag angående om de skickar det hit överhuvudtaget, om det tar sig igenom tullen och hur lång tid leveransen tog från betalning! Förhoppningsvis går allt som smort.
Då WitnessTheFitness är tillfälligt avstängd, Någon annan som beställt och vet om det funkar med Magic Cleaner?
Citera
2018-06-15, 14:46
  #8115
Medlem
Om man vill däcka stenhårt på GHB och sova extremt djupt (men vakna igen), vilken dos ska man ta då - ungefär? Vet att det kan vara ytterst individuellt, men jag tänker i runda slängar.
Citera
2018-06-26, 00:03
  #8116
Medlem
Grovsnusss avatar
Förvara ALDRIG er kork (hatt, gobbe, GHB, GBL) i plast flaska!! Det smälter tillslut och man får troligtvis i sig ännu mer skit än vanligt. Ha det alltid i glas. Mvh.
Citera
2018-07-09, 22:48
  #8117
Medlem
BackyourFlashs avatar
Hur ser ni på att byta ut alkohol mot GHB? Anledningen till att jag vill göra detta är p.g.a. att jag inte gillar smaken av alkohol samt att jag får ilningar i tänderna flera dagar efter alkoholkonsumtion vilket är störande då det gör ont så fort jag tuggar på något

Iaf, finns det någon nackdel till att byta ut alkohol mot GHB?
Citera
2018-07-10, 02:00
  #8118
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnuss
Förvara ALDRIG er kork (hatt, gobbe, GHB, GBL) i plast flaska!! Det smälter tillslut och man får troligtvis i sig ännu mer skit än vanligt. Ha det alltid i glas. Mvh.

Finns väl plastflaskor som är konstruerade för att klara av det väl dock är inte Icas coca cola-flaskor det direkt. Vet man inte att det INTE ska förvaras i sådant ska man inte använda det heller så man tydligen inte har koll på substansen öht. Har man tillgång till ex tomma Theralen-flaskor borde väl det vara utmärkt, både glas samt pipett för att mäta upp.

Citat:
Ursprungligen postat av BackyourFlash
Hur ser ni på att byta ut alkohol mot GHB? Anledningen till att jag vill göra detta är p.g.a. att jag inte gillar smaken av alkohol samt att jag får ilningar i tänderna flera dagar efter alkoholkonsumtion vilket är störande då det gör ont så fort jag tuggar på något

Iaf, finns det någon nackdel till att byta ut alkohol mot GHB?

Beror på hur ofta du tänkt byta ut det, dricker du varje dag så finns det många nackdelar och det gäller att vara jävligt försiktig vid dosering av detta jämfört med alkohol. Dricker alkohol du kan du lätt ta en extra öl om du känner för det utan problem, tar du detta så är det inte riktigt samma sak...
Citera
2018-07-10, 22:05
  #8119
Medlem
BackyourFlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Beror på hur ofta du tänkt byta ut det, dricker du varje dag så finns det många nackdelar och det gäller att vara jävligt försiktig vid dosering av detta jämfört med alkohol. Dricker alkohol du kan du lätt ta en extra öl om du känner för det utan problem, tar du detta så är det inte riktigt samma sak...

Dricker inte alkohol speciellt ofta. Men kan tänka mig att använda GHB högst 1 gång i veckan. Förmodligen mer sällan. Kanske 1-2 dagar i månaden.

btw, hur länge bör man avstå med alkohol ifall man tagit GHB?
Citera
2018-07-12, 14:14
  #8120
Medlem
3h.

Du börjar bli safe efter 2 men vid 3 e d lugnt.

Får ngn tag i denna mirakeldryck längre?
Citera
2018-07-20, 01:39
  #8121
Medlem
Grovsnusss avatar
[quote=TheVoid|64601121]Finns väl plastflaskor som är konstruerade för att klara av det väl dock är inte Icas coca cola-flaskor det direkt. Vet man inte att det INTE ska förvaras i sådant ska man inte använda det heller så man tydligen inte har koll på substansen öht. Har man tillgång till ex tomma Theralen-flaskor borde väl det vara utmärkt, både glas samt pipett för att mäta upp.


Ja nu är det ju väldigt ofta man springer runt med sådana specialplats flaskor...
Theralen eller dylik flaska fungerar utmärkt. drick försiktigt, må bäst och ha det bra! Mvh
Citera
2018-07-20, 02:07
  #8122
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnuss
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Finns väl plastflaskor som är konstruerade för att klara av det väl dock är inte Icas coca cola-flaskor det direkt. Vet man inte att det INTE ska förvaras i sådant ska man inte använda det heller så man tydligen inte har koll på substansen öht. Har man tillgång till ex tomma Theralen-flaskor borde väl det vara utmärkt, både glas samt pipett för att mäta upp.


Ja nu är det ju väldigt ofta man springer runt med sådana specialplats flaskor...
Theralen eller dylik flaska fungerar utmärkt. drick försiktigt, må bäst och ha det bra! Mvh

Är detta mer frätande än ex Aceton? Ärlig fråga alltså för jag vet inte, men är det inte det så kan du och din whoco dra er tillbaka under täcket. Acetonflaskor har iaf jag hemma och är nog betydligt vanligare och betydligt lättare att få tag på än Theralen-flaskor även om jag har det med så finns det ju knappast på hyllan hos närmsta ICA.
__________________
Senast redigerad av TheVoid 2018-07-20 kl. 02:09. Anledning: Citeringen såg för kass ut pga tidigare inlägg.
Citera
2018-08-28, 09:59
  #8123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Någon som vet var man kan få tag på denna förmodade underbara substans i dessa tider? Otroligt irriterande, borde inte någon shop någonstans sälja?

Fiskar dock inte efter några "erbjudanden" här, kan jag tillägga.
Undrar samma. Haft någon framgång?
Citera
2018-09-02, 23:29
  #8124
Medlem
Vrf kostar GBL så dyrt på Darkweb jämfört med en vanlig hemsida som magic-cleaner.com? Vad är nackdelen med att beställa från en vanlig sida?
Citera
ghb

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback