2013-12-13, 13:13
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysmari
Du anser alltså att kvinnor som knullar och inte tar betalt OCH kvinnor som knullar och tar betalt är horor.

Jaha.

Vad är det du vill fördjupa i det?
Det finns ingen fördjupning med det utan är ganska självklart men det är värt att ta upp det lite då och då som en påminnelse varför feministerna har fel
2013-12-13, 13:16
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Jaha så du kan inte dumpa andra kvinnor som du ligger med. Det kan ju förstås vara ett problem.
Nej det är större risk att andra kvinnor dumpar mig om vi ska vara personliga här, men det brukar vi inte vara utan vi håller oss till grova generaliseringar. Jag beskriver fenomen i samhället som det faktiskt fungerar
2013-12-13, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det finns ingen fördjupning med det utan är ganska självklart men det är värt att ta upp det lite då och då som en påminnelse varför feministerna har fel

Gulligt ändå. Blir rätt lätt att diskreditera din argumentation om du inte kan hålla rätt på ändå rätt vedertagna svenska begrepp såsom hora.

"Beskriver fenomen i samhället som det faktiskt fungerar"

Ye, för det är ju uppenbart att det idag är ovanligt att smutskasta unga flickor som haft många sexuella partners.

Varför är ni så rädda för sex?
2013-12-13, 14:07
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Horor kan man ligga med sen dumpar man dem

Stå du och yla detta i ett hörn. Folk kommer bara anse dig vara dum i huvudet. Kvinnor kan inte strunta i dina åsikter mer.
2013-12-13, 14:22
Medlem
Citat:
Nej det är större risk att andra kvinnor dumpar mig om vi ska vara personliga här, men det brukar vi inte vara utan vi håller oss till grova generaliseringar. Jag beskriver fenomen i samhället som det faktiskt fungerar

Du har berättat att du tycker att svenska tjejer är horor. Varför tror du att det är så intressant att diskutera vad du tycker därvidlag? Så pass att du startar en tråd och berättar att du tycker så men vad ska vi göra med den informationen menar du? Du har informerat om detta men vad vill du vi ska diskutera? Dig?
2013-12-13, 14:28
Medlem
Citat:
Horor kan man ligga med sen dumpar man dem

Idioter kan man ligga med, sen dumpar man dem
2013-12-13, 14:29
Medlem
Citat:
Själv misstänker jag ju att de här hororna som enligt dig "särar för vem som helst" inte är intresserade av att sära för just dig och att det är därför du uttrycker dig som du gör.

Annars begriper jag ingenting av ditt resonemang som går ut på att du inte vill ligga med en tjej som är villig att ligga med dej för att du inte vill ha ett seriöst förhållande med nån som du måste vakta för att hon är så billig och ligger med såna som dej, samtidigt som du inte kan dumpa henne lika lätt som en prostituerad och hon vill bli mamma till dina barn.

Du får väl helt enkelt vänta tills du träffar din ryska oskuld, eller nåt, och försöka acceptera att andra har så mycket sex som de vill ha.
2013-12-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Stå du och yla detta i ett hörn. Folk kommer bara anse dig vara dum i huvudet. Kvinnor kan inte strunta i dina åsikter mer.

Fast det är ju så det fungerar. Hur många tjejer har inte fått lära sig det den hårda vägen?
2013-12-13, 14:46
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Det verkar ju ändå finnas ett stort intresse för tråden trots att det är rena självklarheter
2013-12-13, 14:51
Medlem
Citat:
Det verkar ju ändå finnas ett stort intresse för tråden trots att det är rena självklarheter

Visst är det en ren självklarhet att du tycker att tjejer som gärna har sex är horor men i övrigt så pågår ju ingen direkt diskussion. Beroende på att trådstarten handlar om vad du känner och tycker.

Andra människor känner och tycker annorlunda än dig.

Och sen är det väl inte så mycket mer med det.

Du betalar alltså helst kvinnor för sex?
2013-12-13, 14:59
Medlem
Citat:

Du betalar alltså helst kvinnor för sex?

Hur många gånger har du skrivit det där nu? Lika roligt varje gång?
Man knullar en hora och gifter sig med en seriös tjej. Hindrar ju inte att man utnyttjar rabatt. Du resonerar inte och är heller inte speciellt fyndig. Enbart jobbig.
2013-12-13, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur många gånger har du skrivit det där nu? Lika roligt varje gång?
Man knullar en hora och gifter sig med en seriös tjej. Hindrar ju inte att man utnyttjar rabatt. Du resonerar inte och är heller inte speciellt fyndig. Enbart jobbig.

Ja TS har ju startat en tråd om hur han ser på horor så följdfrågor känns relevanta.

Du skriver att du knullar horor och sen vill gifta dig med en seriös tjej. Varför tror du att jag är det minsta intresserad av vilka du knullar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in