2013-12-13, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Precis vad jag säger, medan tjejer inte behöver göra det. Du ser inget som liknar diskriminering i det här?

Biologin har diskriminerat män här. Män och kvinnor är biologiskt olika.
2013-12-13, 10:19
Medlem

Nej, biologin har inte med lagstiftningen att göra, men kul att du inser biten om diskriminering.
2013-12-13, 10:22
Medlem
Citat:
Precis vad jag säger, medan tjejer inte behöver göra det. Du ser inget som liknar diskriminering i det här?
Man kan se diskriminering i allt om man vill.

Vill du känna dig diskriminerad av att behöva tänka dig för innan du ligger runt för att slippa bli ofrivillig förälder medan tjejer till skillnad från dig kan ligga runt hur mycket de vill och sen förgifta eller på andra sätt tvinga sina kroppar till missfall så får du väl gärna göra det.

Huvudsaken du tänker dig för innan du ligger runt.
2013-12-13, 10:27
Medlem
Det är feminismen som skapat diskrimineringen här, som på så många andra områden.

Man har lagstiftat bort delar av den naturliga sex-marknaden (det äldsta yrket får inte anlitas), och man har dessutom flyttat över kvinnans ansvar av sin egen kropp på mannen, eller i det här fallet unga killar.
2013-12-13, 10:37
Medlem
Citat:
Det är feminismen som skapat diskrimineringen här, som på så många andra områden.

Man har lagstiftat bort delar av den naturliga sex-marknaden (det äldsta yrket får inte anlitas), och man har dessutom flyttat över kvinnans ansvar av sin egen kropp på mannen, eller i det här fallet unga killar.
Nä, det är inte feminismen som har gjort så att kvinnor kan få missfall.
2013-12-13, 10:46
Medlem
Citat:

Nej, biologin har inte med lagstiftningen att göra, men kul att du inser biten om diskriminering.

Du har rätt. Det är inte lagstiftningen som har gjort att män och kvinnor är biologiskt olika.
2013-12-13, 11:32
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysmari
Biologin har diskriminerat män här. Män och kvinnor är biologiskt olika.

ja precis det är därför som:

Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det är ganska självklart:
  • Man knullar med många olika sexpartner = bra positiv egenskap hos mannen
  • Kvinna knullar med många olika sexpartner = dålig negativ egenskap hos kvinnan (hora)

Jag trodde du ville ha en fördjupning på det därför gav jag tips på vad du kunde söka på. varför tror du det handlar om att killar ska få knulla mer?
2013-12-13, 11:33
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Så om du vill ligga med en tjej och hon vill ligga med dig så ska hon inte ligga med dig för du vill inte ligga med nån som vill ligga med dej så där?

Nej, men då får väl hon gå och ligga med nån annan som är villig då?

Den som blir utan sex är ju du?

Horor kan man ligga med sen dumpar man dem
2013-12-13, 11:39
Medlem
Citat:
ja precis det är därför som:

Citat:
Det är ganska självklart:
Man knullar med många olika sexpartner = bra positiv egenskap hos mannen
Kvinna knullar med många olika sexpartner = dålig negativ egenskap hos kvinnan (hora)

Jag trodde du ville ha en fördjupning på det därför gav jag tips på vad du kunde söka på. varför tror du det handlar om att killar ska få knulla mer?

Du anser alltså att kvinnor som knullar och inte tar betalt OCH kvinnor som knullar och tar betalt är horor.

Jaha.

Vad är det du vill fördjupa i det?
2013-12-13, 11:40
Medlem
Citat:

Jaha så du kan inte dumpa andra kvinnor som du ligger med. Det kan ju förstås vara ett problem.
2013-12-13, 11:41
Medlem
Citat:
Jaha, så de här billiga tjejerna som särar för vem som helst är inte ute efter att få sig ett ligg utan de vill ha seriösa förhållanden med dig?

Du kanske aldrig har haft en one night stand eller?
2013-12-13, 11:46
Medlem
Citat:
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida

Sexualliberaliseringens baksida är ju att fler män hittar kvinnor att ligga med. Fast många män tycker att det är något positivt att de får ligga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in