När man tjackat i ungefär 5 dagar och bara dragit näsa så blir de täppt torrt och blodigt i näsan..
Och när man inser att man inte har råd att köpa mer.
Lägger upp en 0,3 och gör ett helhjärtat försök till att dra upp den jäkla linan och inser att lite mer än hälften av de du precis drog upp kommer ut igen med en mysig blandning av torkat blod och små snorbusar på spegeln..
Börjar i panik stappla runt i lägenheten i jakt på ocb/pump/papper (toapapper går tyvärr inte att bomba med..) hade nu börjat få ett sjujävla blodtrycksfall och fick placera min ädla stuss på golvet och vänta ut det.
Går till soffan sätter mig med en ångestladdad suck och kollar på den snuskiga lilla blandning ligger på spegeln utan ocb/pump. Och inser att de enda som faktiskt funkar nu är att så snabbt som möjligt svälja ner det.
jag sväljer de sista av min värdighet med häxblandningen och fick tänka på något roligt. Otroligt nog kom endast en liten uppstötning som lätt gick att skölja ner med lite gott ljummet Multivitaminvatten.

. Gick sedan och borstade tänderna i ungefär tio minuter och sköljde med listerine. Min pojkvän satt med bekanta som då vistades i rummet intill och trippade på syra.. mitt i deras orrelevanta prat kollar de upp mot mitt plågade ansiktsuttryck när jag klampade in. Ryckte undan min pojkvän och berättade om morbida upplevelse, förväntade mig en pojkvän fattigare. Men han skrattade bara och kliade mig i hårbottnen spärrade upp sina mangaögon och kollade in i mina ögon och får de jätte seriösa svaret: "Du är en sjuk människa, men jag älskar dig ändå" han vände på klacken skrattandes och gick in mot våra bekanta. Detta har inte kommit upp som samtalsämne än.. detta hände för 7 månader sedan, men detta hemsöker mig än.
Har lärt mig att ALLTID ha ocb pump eller något dylikt efter detta.
Får då tillägga att jag är tjej.. om de skulle förändra något..
Ursäktar om de tillkommit stavfel, är proppad med kemisk lycka. Alltså ögonwobbel
Kram på er!