2013-12-11, 23:04
Medlem
james jays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super-cool-pojke
Tvingade en taxi chafför att stanna taxin så jag och 2 polare kunde spinga ut och dra varsin lina på motorhuven.
Eller de gånger man suttit på krogen och tryckt i sig en lina på bordet rakt av...

blööö, diciplin på mig. Fy skäms!

Haha hur reagera taxichauffören?
Citera
2013-12-11, 23:27
Medlem
Att inte kunna dricka en bärs utan att laddsuget tar över en helt och hållet. Om man inte redan har eller får tag på nått kan man lika bra dra hem, festen är förstörd.
Citera
2013-12-11, 23:49
Medlem
Bonnatorps avatar
På dreamhack nu i vinter hade jag av förklarliga skäl verkligen ingen lust att gå ända till utgången + 150 meter till så man kunde stå med glaspipan, så jag duckade in under bordet, drog i mig ett så stort bloss det bara gick utan att låta minsta rök sippra ut varefter jag höll andan, gick 20 meter bort och blåste ut.
Allt för att inte bordsgrannarna skulle bli misstänksamma av lukten

Drack en månad gammalt bongvatten (som åtminstone över ett hekto röka passerat genom, vettefan varför snubben aldrig bytte) senaste nyår då vi hade rökt upp allt vi hade och tjejen till han jag var hos hade dissat oss och skitit i att komma med spriten.
Citera
2013-12-12, 00:19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairplay
Tappade en mycket liten mängd pulver på mattan, olyckligtvis en fin tjock matta där pulvret ramlat långt ner och enda chansen att få fram det är att vända mattan upp och ner, said and done.
Flyttade soffan och bordet och la ut papper som pulvret skulle landa på, massa damm och diverse partiklar kom med, great, whatever.

Var ganska så borta på diverse substanser och skulle då fylla en zippåse med tjack. Jag fyller påsen men det kommer inget i den. Märker då sedan att det är hål i påsen och allt har hamnat på golvet. Då var det att sniffa på golvet, det jävligaste var att golvet var lika vitt som tjacket

Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Minns när jag och en polare fick idén till en rock n' roll-klassiker, nämligen att kasta ut en gammal "tjockteve" från hans lägenhetsfönster..

Det gjorde en polare till mig också, men han slängde ner sin tv från en backhoppa. Vi filmade kraschen från marken dessutom. Det blev grymt
Citera
2013-12-12, 00:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Jag satt helt stel, nästan förlamad i 2 dagar och stirrade in i datorskärmen på amfetamin.
Well, jag stirrade inte enbart, jag skrev och hoppade från en flik till en annan också.
Det var åt helvete, jag hade träningsvärk i hela kroppen ifrån alla spänningar jag hade, och jag var helt bränd i huvudet i flera dagar efter, för jag glömde helt av att äta eller dricka.

Det är det pundigaste jag gjort

Jo, så brukar det bli för mig också. Fan man kan sitta hur länge som helst framför datorn utan att äta eller dricka. Sedan får jag så jävla ont i ögonen efteråt.
Citera
2013-12-12, 00:44
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Åkt taxi i 6 mil för att köpa ett g.

Snott en cross i bar överkropp ,pundig o full under novemberkåsan, flydde 2 mil innan snuten prejade mig av vägen.

Tagit färdtjänst under påhittat namn från gbg till sthlm med ett hg ryk. Bra svettig o stel efter att ha spelet handikappad i 50 mil.

Stulit en a-ponny o ridit hem från fest på landet.

HAHAHAHHAHAHA det är nog fan det sjukaste jag hört alltså! Det tar priset
Citera
2013-12-12, 01:06
Medlem
nosight69s avatar
Det eviga skrapandet och kleggandet efter en ranson tagit slut
Tur för min egen skull så har jag knappt smak eller luktsinne

Det här är mest då jag haft spice 70-100g hemma då alla SC´s lämnar 10ggr med avlagringar i pipor och bongrör än vad cb gör men det kan pågå i flera dagar i sträck vilket gör det ganska pundigt

Rutinen är detsamma. elda lite på insidan av pipan. i med tobak smeta runt tills du är nöjd. Rök

En enkel jämförelse. du har rökt en femma gräs i din digger. det är nu slut och du öppnar och får ut kanske 1-2 doser

5g spice lämnar så jävla mkt efter sig att ja hushåller jag kan jag vara konstant hög i 48h... på RESTER från en femma.

Undrar hur fan mina lungor ser ut
Citera
2013-12-12, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av james jay
Haha hur reagera taxichauffören?

Han satt mest som ett frågetecken. Sen när vi hoppade in sa han bara "Jaahaapp, tänkte ni betala lite extra nu då eller?". Och ja, han fick en 20a för besväret.
Citera
2013-12-12, 06:00
Medlem
När man tjackat i ungefär 5 dagar och bara dragit näsa så blir de täppt torrt och blodigt i näsan..
Och när man inser att man inte har råd att köpa mer.

Lägger upp en 0,3 och gör ett helhjärtat försök till att dra upp den jäkla linan och inser att lite mer än hälften av de du precis drog upp kommer ut igen med en mysig blandning av torkat blod och små snorbusar på spegeln..
Börjar i panik stappla runt i lägenheten i jakt på ocb/pump/papper (toapapper går tyvärr inte att bomba med..) hade nu börjat få ett sjujävla blodtrycksfall och fick placera min ädla stuss på golvet och vänta ut det.

Går till soffan sätter mig med en ångestladdad suck och kollar på den snuskiga lilla blandning ligger på spegeln utan ocb/pump. Och inser att de enda som faktiskt funkar nu är att så snabbt som möjligt svälja ner det.

jag sväljer de sista av min värdighet med häxblandningen och fick tänka på något roligt. Otroligt nog kom endast en liten uppstötning som lätt gick att skölja ner med lite gott ljummet Multivitaminvatten. . Gick sedan och borstade tänderna i ungefär tio minuter och sköljde med listerine. Min pojkvän satt med bekanta som då vistades i rummet intill och trippade på syra.. mitt i deras orrelevanta prat kollar de upp mot mitt plågade ansiktsuttryck när jag klampade in. Ryckte undan min pojkvän och berättade om morbida upplevelse, förväntade mig en pojkvän fattigare. Men han skrattade bara och kliade mig i hårbottnen spärrade upp sina mangaögon och kollade in i mina ögon och får de jätte seriösa svaret: "Du är en sjuk människa, men jag älskar dig ändå" han vände på klacken skrattandes och gick in mot våra bekanta. Detta har inte kommit upp som samtalsämne än.. detta hände för 7 månader sedan, men detta hemsöker mig än.
Har lärt mig att ALLTID ha ocb pump eller något dylikt efter detta.
Får då tillägga att jag är tjej.. om de skulle förändra något..

Ursäktar om de tillkommit stavfel, är proppad med kemisk lycka. Alltså ögonwobbel

Kram på er!
Citera
2013-12-12, 11:50
Medlem
HeHeHeXps avatar
Det är inte ovanligt att folk misstar mig för att ha autism eller tycker mitt beteende är pundigt. Man kan sammanfatta mig som om jag skiter i allt vad normer heter, jag är killen som kan använda en gammal snusdosa med silvertejp runt som syltbehållare, jag skiter fullständigt i min klädsel. I mina tonårsdagar ägde jag bara kläder som morsan köpte åt mig om hon varit i Ullared eller liknande. Det som människor reagerar på är att jag har det gått ställt, är smart, men klär mig som en uteliggare, får jag skit på händerna drar jag bara av det på byxorna utan att tycka det är något konstigt med det.

Många vuxna reagerar på min förmåga att inte ta något på allvar, jag är inte rädd för någon diskussion, inget är tabu för mig. Att säga "men det är soft ju" eller något i stil med det, om något antidrogseminarie ägde rum med lärare närvarande, är inget som skulle förvåna någon jag känner.

Saker som att ta en fet holk på rasten emellan nationella prov skulle inte få någon att höja ögonbrynen, att sen se pluggisarnas min när jag fick bättre resultat roade mig.

Det är svårt för mig att förklara hur jag faktiskt är, eftersom det är svårt att reagera på saker som faller naturligt i min världssyn, det skulle vara mer intressant om någon jag känner skulle berättat.
Citera
2013-12-12, 14:00
Medlem
Serotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeHeHeXp
Det är inte ovanligt att folk misstar mig för att ha autism eller tycker mitt beteende är pundigt. Man kan sammanfatta mig som om jag skiter i allt vad normer heter, jag är killen som kan använda en gammal snusdosa med silvertejp runt som syltbehållare, jag skiter fullständigt i min klädsel. I mina tonårsdagar ägde jag bara kläder som morsan köpte åt mig om hon varit i Ullared eller liknande. Det som människor reagerar på är att jag har det gått ställt, är smart, men klär mig som en uteliggare, får jag skit på händerna drar jag bara av det på byxorna utan att tycka det är något konstigt med det.

Många vuxna reagerar på min förmåga att inte ta något på allvar, jag är inte rädd för någon diskussion, inget är tabu för mig. Att säga "men det är soft ju" eller något i stil med det, om något antidrogseminarie ägde rum med lärare närvarande, är inget som skulle förvåna någon jag känner.

Saker som att ta en fet holk på rasten emellan nationella prov skulle inte få någon att höja ögonbrynen, att sen se pluggisarnas min när jag fick bättre resultat roade mig.

Det är svårt för mig att förklara hur jag faktiskt är, eftersom det är svårt att reagera på saker som faller naturligt i min världssyn, det skulle vara mer intressant om någon jag känner skulle berättat.

En sak är iaf säker, du är en jävla lirare!
Hade lätt delat en holk eller två med dig

Ontopic: Röka skrap och samla pulversmulor från golv har väl hänt en eller två gånger
Citera
2013-12-12, 21:23
Medlem
Plastmuggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeHeHeXp

Haha, det här är ingen blogg mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in